Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

hier en daar wat kleine aanpassingen in de uitvoeringen, maar dat kan beter uitgelegd worden in de gym.Keep it up!!
Betekent dit no more filmpjes van onze spankieboy?finally:D

Denk echt idd dat die huge mofo`s daar je 10 x beter kunnen helpen dan wij hier doen! s6 beest.......
Jammer dat je weer die KCAL naar beneden aan het gooien bent topper.
Gewoon blijven vreten of denk je dat je van 180 kcal dikke zwembanden rondom je middel krijgt. Vraag dat ook eens aan die grote mannen op de gym.
Goede deload trainingen Spanksta! Volgende week weer knallen!

Spank als je slim bent koop je een keer een flesje bacardi met een mooie strik erom heen voor Ibo en vraag je of je af en toe wat mag vragen en of hij je af en toe tips wilt geven ten aanzien van je techniek ;)

Morgen kom je Basiclove tegen hoor ik SpankSta? Mooi! Jullie kunnen van elkaar leren en tevens elkaar stimuleren! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.264
Training Woensdag 15 April + Filmpje van Squat/DL
Schema A

Woord Vooraf!
Training ging redelijk, niet tevreden met de DL, weet niet of uitvoering goed is! Klote K*tje Klote! Klote MP ook, gaat steeds minder, ook ga ik legdrive gebruiken.. maakt dit wat uit? WE MOGEN GEEN T-BAR ROWS MEER DOEN :'( WHEEEH! Mijn beste rugoefening, welke oefening kan ik hiermee vervangen? Altijd zo een lekkere pomp bij deze oefening, mits rustig uitgevoerd!!

Zwart = Vorige training
Rood = NU

10 Minuten Crosstrainer
170 Kcals Lichter..

# Compounds #:

* Squat
- 8 * 30 (8 * 30)
- 8 * 50 (8 * 50)

- 1 * 5 * 70 (5 * 5 * 75)
- 1 * 5 * 72,5
- 3 * 5 * 75

- 1 * 8 * 60 (2 * 8 * 65)

* MP
- 8 * BB (8 * BB)
- 7 * 30 (7 * 30)

- 2 * 5 * 40 (2 * 5 * 40)
- 1 * 4/5 * 42,5 (1 * 5 * 42,5)
- 1 * 2 * 42,5 (1 * 4 * 42,5)
- 2 * 5 * 40 (1 * 5 * 40)

* DL
- 8 * 50 (8 * 50)
- 8 * 60 (6 * 70)

- 1 * 4 * 95 (2 * 5 * 95)
- 2 * 5 * 90 (1 * 5 * 90)

Paar Compount oefeningen:
T-Bar
Lat PD Rear
Upright Rows

Trainingstijd: 65 Minuten exclusief Cardioooo!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 2 Eitjes
Lunch: 75 Gram Zilvervliesrijst / 150 Gram Broccoli / 150 Gram Kipfilet [Onbereid]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 60 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Kipfilet[Onbereid]
Diner: 250 Gram Aardappel / 200 Gram Witte Kool / 130 Gram Rundergehakt /
Avond: 450 Gram Kwark / 35 Gram NotenMix /

Sups:
* 40 Gram Whey
* 2 Stuks SintJansKruid

Kcal: Rond de 2900

Laatst bewerkt:
Vind je MP's zeker niet slecht hoor!
Dl vind ik ook goed, 90kg is niet niks voor iemand die 65kg weegt ;)
Waarom mag je geen T-BAR meer doen??

• #2.267

Thanx Cooler! Waar blijft jouw log! Al beter?

Vind je MP's zeker niet slecht hoor!
Dl vind ik ook goed, 90kg is niet niks voor iemand die 65kg weegt ;)
Waarom mag je geen T-BAR meer doen??

Thanx Mister Beenhouwer (OOOOOW ZALIG WOORD)
DL is flink pittig en wss beroerde uitvoering.. Zak niet diep genoeg met mijn benen wss.. Daarom istie ook zo zwaar, til alles met mn onderrug!

De Mp is zeker niet slecht alleen kom ik niet hoger! blijf hangen bij 40!

Weet niet waarom niet, ga het vrijdag even vragen! (Denk zelf voor beschadiging muur/Olympic BB?!

nette training!

Thanx Cooler! Waar blijft jouw log! Al beter?

Thanx Mister Beenhouwer (OOOOOW ZALIG WOORD)
DL is flink pittig en wss beroerde uitvoering.. Zak niet diep genoeg met mijn benen wss.. Daarom istie ook zo zwaar, til alles met mn onderrug!

De Mp is zeker niet slecht alleen kom ik niet hoger! blijf hangen bij 40!

Vanuit de hielen proberen trekken en doen alsof je de vloer wilt induwen met je voeten. Die DL moet zeker nog iets hoger kunnen dan.

• #2.270
Tja, zeker op die 90+'ers van je moet je een fatsoenlijke deadstop maken. Niet alleen om je spieren rust te gunnen maar ook voor je gewrichten en pezen denk ik zo, spanning ontladen is dan best belangrijk, ook om een goede uitvoering te behouden.

Elke keer dieper doorbuigen hoeft niet per se imo, zolang je maar je houding verzorgt en de uitvoering tussen ub en lb correct verloopt.

Waarom maar 3 hoofdoefeningen en 20 gram whey bij je ontbijt? Maak daar maar lekker 40 gram whey van. Zou het met warm water drink je lichaam heeft de hele nacht geen eiwit gekregen alleen maar kwijtgeraakt met wat jij allemaal op dat jongenskamertje aan het uitspoken bent met die DVD`s.

Goede workouts hoeveel KG ben je nu zwaarder sinds je aan het trainen bent topper? By the way de tip van Loo is een wereldtip~ zou ik zeker doen.
Weet alleen niet of hij drinkt eerst ff vragen welke sterke drank hij het lekkerste vindt? Kunnen we van de zomer gaan chillen op bloemendaal Spanksta. Rivelino gaat chicks hosselen voor de DBB-crew op Bloemendaal dus alles komt goed.......:D

Tja, zeker op die 90+'ers van je moet je een fatsoenlijke deadstop maken. Niet alleen om je spieren rust te gunnen maar ook voor je gewrichten en pezen denk ik zo, spanning ontladen is dan best belangrijk, ook om een goede uitvoering te behouden.

Elke keer dieper doorbuigen hoeft niet per se imo, zolang je maar je houding verzorgt en de uitvoering tussen ub en lb correct verloopt.

Lijkt me toch dat je bij elke rep opnieuw je kont naar beneden duwt, om zo de uitvoering zo optimaal mogelijk te houden?
kont omhoog=barbell omhoog.

• #2.274
SJa, no more whey dan ik al neem.. Ik heb in dit schema al 220 gram eiwitten.. dat is ongeveer 3,5 keer BW.. Te veel is ook niet goed, scheit me ook al beroerd nu..

Goed bezig Spank, Military is best wel in orde hoor.

SJa, no more whey dan ik al neem.. Ik heb in dit schema al 220 gram eiwitten.. dat is ongeveer 3,5 keer BW.. Te veel is ook niet goed, scheit me ook al beroerd nu..

Lekker he Spank zo vaak die pot vol schijten.
Een vriendinnetje die regelmatig bij mij is zegt dat het niet normaal is.
Ik schijt 4 x per dag:D:D:D

Gaat lekker, ik vind je gewichten best netjes hoor, die MP ook. Zelf gebruik ik ook wel eens legdrive, maar alleen bij de eerste rep, verder hou ik het strict uit de armen.

laatste training ziet er toch goed uit, imo

Vraagje?
Waarom gebruik je Sint Janskruid?

Terug
Naar boven