Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Hehe :p
Even serieus, waarvoor dient dat sint-jans kruid?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.283
Google is your friend.

Werking en karakter.
Ontstekingsremmend, genezing bevorderend, pijnstillend, zenuwstillend, antidepressivum.

Daar helpt het ook tegen maar..!

[Link niet meer beschikbaar]

Dan bij SUPLEMENTEN en SINTJANSKRUid

Google is your friend.

Werking en karakter.
Ontstekingsremmend, genezing bevorderend, pijnstillend, zenuwstillend, antidepressivum.

Jah dan ga je vanzelf in kilootjes omhoog met al je oefeningen!! Iemand weleens een Aspirientje geprobeerd voor de training?? Is ook een klassieker!! (Ik moet toegeven dat ik nog nooit in mijn leven zelfs een aspirientje opheb!!) :P ;)

• #2.285
nah asperientjes doe ik ook niet aan, dis is natuurlijk.. Beste is wel te britchen.. 4 weken ON 4 weken OFF, zo ga ik het ook doen!
Merk wel (IIG na een paar dagen) Dat ik dikke pomp in mijn armen heb tijdens en na het trainen.. Scheint hier ook door te komen (Of door de hitte/warmte van de afgelopen dagen natuurlijk!)

Sint Janskruid helpt ook tegen je gemoedstand, oftewel als je wat prikkelbaarder bent.. oh laten we eens zeggen door de AS, dan is dit een mooie sup om erbij te nemen. 2tot 3 tabs voor je slapen gaan.
En je hebt geen last meer van roidrage:D

Sint Janskruid helpt ook tegen je gemoedstand, oftewel als je wat prikkelbaarder bent.. oh laten we eens zeggen door de AS, dan is dit een mooie sup om erbij te nemen. 2tot 3 tabs voor je slapen gaan.En je hebt geen last meer van roidrage:D

En dat zeg je nu pas;)

Ik geloof niet zo heilig in die werking van ''kruiden'' op het brein. Het is nog altijd het serotonine niveau in de hersenen wat zorgt voor je stemming. Dat zit gewoon in je genen. De ene persoon maakt van nature meer ''geluksgevoelens'' aan dan de ander. Het gebruik van AS heeft wetenschappelijk bewezen daarintegen wel een (nagatief) effect op je serotoninespiegel, maarja roids is iets anders dan een kruide die je bij de drogist haalt.

Dat st janskruid wél effect heeft op andere lichaamsfuncties zoals ''pomp'' oid, dat wil ik best geloven.

nah asperientjes doe ik ook niet aan, dis is natuurlijk.. Beste is wel te britchen.. 4 weken ON 4 weken OFF, zo ga ik het ook doen!
Merk wel (IIG na een paar dagen) Dat ik dikke pomp in mijn armen heb tijdens en na het trainen.. Scheint hier ook door te komen (Of door de hitte/warmte van de afgelopen dagen natuurlijk!)

Aspiriene zit geloof ik in de bast van een wilgenboom... Net zo natuurlijk als jouw sint-janskruid!! Jointje voor je training wil ook helpen!! Voel je ook geen pijn meer! Is trouwens ook heel natuurlijk!!! ;)

Hahah beukwood jij bent me een mooie :roflol:
Met een sjappo in je bek ff deads en squads :joint:

de "pomp" is zo overgewaardeerd.

Maar goed Spank, zou mn geld niet verspillen aan dat soort spul, koop dan gewoon whey.

• #2.293
Training Vrijdag 17 April + Filmpjes BOR

Schema A

De BOR is UBER ZWAAAR!

10 Minuten Crosstrainer
160 Kcals Lichter..

# Compounds #:

* Squat
- 8 * 30 (8 * 30)
- 8 * 50 (8 * 50)

- 5 * 5 * 75 (2 * 5 * 75)
(3 * 5 * 77,5)

* Bench Press [DELOAD]
- 8 * 30 (8 * 30)
- 8 * 40 (8 * 40)

- 2 * 5 * 55 (5 * 5 * 57,5)
- 2 * 5 * 57,5

* BOR

- 8 * 30 (8 * 30)
- 5 * 40 (6 * 40)

- 5 * 5 * 47,5 (2 * 5 * 47,5)
(3 * 5 * 50)

* Side Raises
* Chins en Lat PD
* Chest Dips

Trainingstijd: 65 Minuten zonder WU

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 1 Eitjes / 40Gram Runderroovlees
Lunch: 75 Gram Zilvervliesrijst / 150 Gram Broccoli / 150 Gram Kipfilet [Onbereid]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 60 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Kipfilet[Onbereid]
Diner: 250 Gram Aardappel / 200 Gram biet Kool / 130 Gram Rundergehakt /
Avond: 450 Gram Kwark / 35 Gram NotenMix /

Sups:
* 40 Gram Whey
* 2 Stuks SintJansKruid

Kcal: Rond de 2900

Laatst bewerkt:
Ik heb even gekeken naar je prestaties van helemaal in het begin van het log:
Begin:
Dead 6 x 70.
Squat 6 x 55.
BOR 6 x 50.
Bench: 5 x 55.

NU:
Dead: 5 x 85.
Squat: 8 x 50.
BOR: 5 x 50
Bench: 5 x 57,5

Dit is niet geweldig te noemen vindt ik, oorzaak: voeding. Als je ooit wil sterker worden zal je meer moeten eten.

Ik heb even gekeken naar je prestaties van helemaal in het begin van het log:
Begin:
Dead 6 x 70.
Squat 6 x 55.
BOR 6 x 50.
Bench: 5 x 55.

NU:
Dead: 5 x 85.
Squat: 8 x 50.
BOR: 5 x 50
Bench: 5 x 57,5

Dit is niet geweldig te noemen vindt ik, oorzaak: voeding. Als je ooit wil sterker worden zal je meer moeten eten.

Niet akkoord. Je kan prima vorderen op kracht zonder goede voeding, en die voeding van hem is imo ook al veel beter dan de mijne ooit geweest is. Zeker als beginner is het een eitje. Kijk eens naar mijn log, daar vlogen de kilo's eraan ondanks zwakke voeding.
Nee, misschien ligt het aan de intensiteit van de trainingen, misschien heeft hij iemand nodig die hem motiveert en op zn tijd afblaft?

Maar idd, er scheelt alleszins iets, want ook die 4-5 extra kgs bw zijn niet indrukwekkend ntr als beginner op zo'n tijdspanne.

trouwens, ik + stam (niet +t) :p

Niet akkoord. Je kan prima vorderen zonder goede voeding, en die voeding van hem is imo ook al veel beter dan de mijne ooit geweest is. Zeker als beginner is het een eitje. Kijk eens naar mijn log, daar vlogen de kilo's eraan ondanks zwakke voeding.
Nee, misschien ligt het aan de intensiteit van de trainingen, misschien heeft hij iemand nodig die hem motiveert en op zn tijd afblaft?

trouwens, ik + stam (niet +t) :p

Dank je voor de overbodige correctie op mijn spelling, ik hoef niet meer naar school te gaan en d of t zal mij worst wezen.
OT: Hij eet te mager, als je noemenswaardige spieren wil bijkomen dan zal je onherroepelijk ook vet moeten aanzetten, vet dat je dan in de cut weer moet kwijtspelen. Je kan niet veel massa krijgen en zeer sterk worden zonder dat je een massale hoeveelheid voedsel binnenspeelt. Hij heeft teveel schrik, zoals zovelen trouwens, van een beetje aanzetten van vet, dat kan niet en dat mag niet. Op deze manier zal het 10 jaar duren voor hij noemenswaardige resultaten kan neerzetten.

Dank je voor de overbodige correctie op mijn spelling, ik hoef niet meer naar school te gaan en d of t zal mij worst wezen.
OT: Hij eet te mager, als je noemenswaardige spieren wil bijkomen dan zal je onherroepelijk ook vet moeten aanzetten, vet dat je dan in de cut weer moet kwijtspelen. Je kan niet veel massa krijgen en zeer sterk worden zonder dat je een massale hoeveelheid voedsel binnenspeelt. Hij heeft teveel schrik, zoals zovelen trouwens, van een beetje aanzetten van vet, dat kan niet en dat mag niet. Op deze manier zal het 10 jaar duren voor hij noemenswaardige resultaten kan neerzetten.

Nu heb je het over veel massa en zeer sterk. Laten we het houden bij het begin. Om basiskracht te ontwikkelen én meer massa aan te zetten zit het probleem heus niet alleen bij zijn voeding, maar het zal wel een onderdeel zijn.

Ik hoef ook niet meer naar school voor mn spelling, maar hou het wel graag verzorgd zodat ik er zelf nog wijs uit geraak, vandaar de (vriendelijke :rolleyes:) opmerking...

Ik volg zijn log al van in het begin, zijn probleem zit wel degelijk in de voeding. Hij heeft schrik om een klein beetje vet aan te zetten en waant zich al snel dik. Als hij dat overboord kan gooien dan zal hij vooruitgang maken, want zijn trainingen zijn wel degelijk goed.

Dus je blijft erbij dat pakweg zijn squat in al die maanden amper omhoog is gegaan louter door een tekort aan voedingsstoffen/vetten? Dan zal ik het levende bewijs van het tegendeel wel zijn of gewoon een lucky bastard. Ik meen dan hoe dan ook (tot groot gejoel van de menigte hier wellicht) dat voeding voor beginners grotendeels supplementair is, de training is dan nog het belangrijkste element voor het groeien, voeding wordt in latere stadiums wel steeds belangrijker. Maar misschien is dit wel enorm persoonsgebonden en ligt het bij Spanksta door zijn verleden ook heel anders.

Maar goed, de conclusie is dus : meer vetten eten (en kijk ook maar eens naar je intensiteit spanksta, denk niet te snel dat je iets niet kan. ;))

Dus je blijft erbij dat pakweg zijn squat in al die maanden amper omhoog is gegaan louter door een tekort aan voedingsstoffen/vetten? Dan zal ik het levende bewijs van het tegendeel wel zijn of gewoon een lucky bastard. Ik meen dan hoe dan ook (tot groot gejoel van de menigte hier wellicht) dat voeding voor beginners grotendeels supplementair is, de training is dan nog het belangrijkste element voor het groeien, voeding wordt in latere stadiums wel steeds belangrijker. Maar misschien is dit wel enorm persoonsgebonden en ligt het bij Spanksta door zijn verleden ook heel anders.

Maar goed, de conclusie is dus : meer vetten eten (en kijk ook maar eens naar je intensiteit spanksta, denk niet te snel dat je iets niet kan. ;))

Tja daar ben je toch even mis hoor, de voeding is steeds het allerbelangrijkste. Je training moet uiteraard ook goed zijn, maar daar kan je dan nog fouten in maken, maar in je voeding fouten maken is dodelijk.
Ik zeg niet noodzakelijk meer vetten eten, ik zeg gewoon meer eten in het algemeen, met andere woorden zijn calorieen moeten omhoog.

Terug
Naar boven