BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Eten doe je sowieso maar trainen niet. Zonder trainen gain je niets, maar met trainen en normaal tot slecht eten kan je in het beginstadium nog altijd gainen, afhankelijk per persoon. Genoeg mannetjes die zonder enige concentratie serieus onder hun kunnen wat isolatie komen doen en weer vertrekken, daar heb je evenveel aan als slechte voeding. Maar goed, dit is een nutteloze discussie.
Maar los daarvan eet hij toch 3k kcal? Op 65kg lang niet weinig imo. Toen ik begon woog ik amper 62 en zat ik na 3 maanden op 70 met 2-3 maaltijden per dag.
Laat hem dan maar eens 3,5-4k kcal eten met meer vetten, maar volgens mij ligt het niet enkel aan de voeding maar aan bv stress en te weinig intensiteit, hormonenspiegels (kan allemaal best..), ... .
Maar los daarvan eet hij toch 3k kcal? Op 65kg lang niet weinig imo. Toen ik begon woog ik amper 62 en zat ik na 3 maanden op 70 met 2-3 maaltijden per dag.
Laat hem dan maar eens 3,5-4k kcal eten met meer vetten, maar volgens mij ligt het niet enkel aan de voeding maar aan bv stress en te weinig intensiteit, hormonenspiegels (kan allemaal best..), ... .

)
) Het moet gewoon perfect op elkaar zijn afgestemd als je er alles uit wilt halen. En eer je die juiste combinatie hebt gevonden ben je al een tijd verder. Ik ben zelf ook nog maar een beginner ook al ben ik al sinds 2007 lid. En Spanksta is ook nog een beginner. Je lichaam leer je pas na enkele jaren trainen (en eten) kennen.

Doet me goed.