AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Voeding ligt het niet aan.. Waarschijnlijk heb ik geen testo genoeg, ik heb ook slechte haargroei (altijd al gehad) bij baardgroei enzo.. ook ben ik minder met de meiden bezig als eerder.. (lees bijna nooit tot nooit) toen ik 16/17 was deed ik niet anders.. Misschien moet ik het eens laten testen?

Zou een testo booster helpen? Dan bestel ik die dalijk!

Edit, DIT moethet zijn, vandaar dat ik wel vet aankom (want ik kom aan in gewicht) maar geen spier.. mn testo is echt te laag hey..

Ik heb ook niet echt bepaald veel haargroei maar over de spiergroei kan ik niet klagen. Volgens mij correleren deze twee ook niet zo veel met elkaar, maar ik kan er natuurlijk naast zitten. Dat je minder met de meiden bezig bent komt misschien doordat je druk bezig bent met trainen en eten. Je prioriteiten liggen nu eenmaal anders op het moment denk ik.

Van zodra je gelooft dat het wel je voeding is, dan zal je vooruitgang maken!

Je zou het eens kunnen laten testen inderdaad. Gewoon een verwijsbrief bij je huisarts vragen voor een bloedonderzoek. Heb ik een tijd geleden ook laten doen. Ik was zeer vermoeid dus ben met klachten naar me huisarts gegaan die me vervolgens door verwees. Er is gekeken naar me creatinine niveau, testosteron en leverfunctie's. Me testo was zeer laag. Maar niet schrikbarend dat ik zelf testosteron moest gaan toedienen.

Overigens blijf ff van rommel als test-boosters enz af. Nooit op eigen innitatief gaan liggen kloten daarmee. Alleen onder toezicht van huisartsen of ander bevoegd persoon.

Ik moet hier trouwens bij zeggen dat legale test-boosters een heel ander effect hebben (lees; geen) dan de bekende illegale ''vloeibare'' test-booster als AS.

Test te laag kom op Spank, stop met jezelf zulke dingen voor te liegen...
Laat het eens testen als je zeer wilt zijn...

Maar wat zeurt men nou over de vorderingen van Spank?
Ik vind dat je echt goed omhoog bent gegaan, Spank. Je voeding is goed
genoeg, anders zou je wel niet zo omhoog gaan.
Sommigen denken dat je meteen als je begint met bb, dat je een compleet eetschema met alles erop en eraan nodig hebt, anders zou je niet vooruit komen.
Dat is natuurlijk onzin, misschien ga je dan wel maximaal vooruit, maar om nou bij iedereen die even wat moeilijker omhoog gaat te roepen dat ie veel meer moet eten slaat ook nergens op.
Zoek eerst het probleem in de trainingen/instelling tijdens het trainen zelf, train een paar weken nog harder als je merkt dat je niet vooruit komt, varieer in sets/reps, rust meer, neem meer/minder rust tussen reps, etc. Dat je ook beter wat meer kunt eten, lijkt me logisch, maar niet de hoofdoorzaak.

Maar nu doe ik hetzelfde als de meeste in je log: een probleem maken van dingen die er niet zijn. Je gaat goed omhoog in gewichten, mag misschien zelf wat zwaarder worden, maar het gaat toch goed?

Zijn vooruitgang is niet zo best eigenlijk, je mag niet vergeten dat je met 5x5 onder je niveau start (althans hij toch) en dat het dus vrij simpel is om dan vooruitgang te maken. Dit geeft uiteraard een vertekend beeld. Zonder enige twijfel ligt de schuld bij de voeding, je mag niet, zoals hij doet, denken in 75 gram van dit en 50 gram van dat, je moet gewoon eten. Zijn vetpercentage moet omhoog en dan pas kan hij echt gainen, hij mag geen schrik hebben van een klein buikje en moet beseffen dat dat de enige manier is om echte vooruitgang te maken.
Velen op dit forum hebben schrik van een beetje buikje te krijgen en houden radicaal vast aan een strikt voedingsschema dat hun vetpercentage te laag houd om goed te kunnen gainen, zolang iemand niet beseft dat dit een fout is ,zolang zal hij geen noemenswaardige winst maken.

Zijn vooruitgang is niet zo best eigenlijk, je mag niet vergeten dat je met 5x5 onder je niveau start (althans hij toch) en dat het dus vrij simpel is om dan vooruitgang te maken. Dit geeft uiteraard een vertekend beeld. Zonder enige twijfel ligt de schuld bij de voeding, je mag niet, zoals hij doet, denken in 75 gram van dit en 50 gram van dat, je moet gewoon eten. Zijn vetpercentage moet omhoog en dan pas kan hij echt gainen, hij mag geen schrik hebben van een klein buikje en moet beseffen dat dat de enige manier is om echte vooruitgang te maken.
Velen op dit forum hebben schrik van een beetje buikje te krijgen en houden radicaal vast aan een strikt voedingsschema dat hun vetpercentage te laag houd om goed te kunnen gainen, zolang iemand niet beseft dat dit een fout is ,zolang zal hij geen noemenswaardige winst maken.

Ja, maar die beginstats wat hij geeft waren toch zijn max's? 1x5x5 toch? Dus dat is wel vergelijkbaar.
Natuurlijk ga je in het begin hoe dan ook hard vooruit, dus gaat vergelijken nogal moeilijk. Maar dat bedoel ik ook met dat hij zich nog niet zo druk moet maken, de beginrek zit eruit en dus gaat hij nu langzamer vooruit. Alles lijkt zwaarder en het kost meer tijd om vooruit te gaan.
Nou, dat is niet wereldschokkend. Natuurlijk schrikt hij daar wel van ( wie niet?), maar hier in zijn blog wordt hij daarin ook nog eens gesteund. Met als gevolg dat hij constant bezig is met zijn eten en het sporten. Dat is nergens voor nodig. Hij moet gewoon eens rustig wat varieren met trainen, eens een extra mcchicken bestellen bij de mcdonalds, eens een boterhammetje erbij gooien, etc. Gewoon rustig opbouwen.

Wat ik duidelijk probeer te maken is dat er niet zo'n paniek gemaakt moet worden door en voor Spank. Hij gaat goed, eet al de goede dingen, en gaat nog vooruit. Gewoon relaxed dingen verbeteren en niet zo druk maken!

DBB op zijn best!
Neem een voorbeeld aan de lauwste zit rond de 5000 kcal per dag clean bulk en groeit als een malle.
ER ZIJN AL 10.000 BESTEED AAN DIT LOG MAAR JIJ WIL NIET LUISTEREN.
OM TE GROEIEN MOET JE ETEN ETEN EN NOG EENS ETEN EN NIET BANG ZIJN VOOR EEN KLEINE PENS. GA DAT NOU EENS DOEN BEGIN EENS MET 4100 KCAL PER DAG. DIT WERKT NIET OP 3000 KCAL--> DUS VERHOGEN.
JOUW STOFWISSELING IS GEWOON ERG HOOG DAAROM GROEI JE NIET.
OVER EN SLUITEN.

DBB op zijn best. Neem een voorbeeld aan de lauwste zit rond de 5000 kcal per dag clean bulk en groeit als een malle.

ER ZIJN AL 10.000 BESTEED AAN DIT LOG MAAR JIJ WIL NIET LUISTEREN.
OM TE GROEIEN MOET JE ETEN ETEN EN NOG EENS ETEN EN NIET BANG ZIJN VOOR EEN KLEINE PENS. GA DAT NOU EENS DOEN BEGIN EENS MET 4100 KCAL PER DAG. DIT WERKT NIET OP 3000 KCAL--> DUS VERHOGEN.
JOUW STOFWISSELING IS GEWOON ERG HOOG WAARSCHIJNLIJK DAAROM GROEI JE NIET.

OVER EN SLUITEN.

Dit bedoel ik dus.
JA, spank moet meer eten.
Nee, het is niet het einde van de wereld als hij niet meteen 5000kcal gaat eten. Dat hij langzamer vooruit gaat, ok. Maar dat is Spanks eigen keuze.

Natuurlijk heb je gelijk, maar denk er eens aan om wie het gaat en hoe hij al xx pagina's met deze kritiek omgaat...

Dit bedoel ik dus. JA, spank moet meer eten.
Nee, het is niet het einde van de wereld als hij niet meteen 5000kcal gaat eten. Dat hij langzamer vooruit gaat, ok. Maar dat is Spanks eigen keuze.
Natuurlijk heb je gelijk, maar denk er eens aan om wie het gaat en hoe hij al xx pagina's met deze kritiek omgaat...

Hij is doorgedraaid testesteron tekort.........LOL. OBSESSIEF BEZIG.
Het is inderdaad praten tegen bodemloze put.
HIJ MOET GEWOON ETEN.IN IEDER GEVAL VERHOGEN NAAR 4100/4200 KCAL kijk wat dat met je gaat doen.

COME ON SPANKSTA DOE eindelijk eens wat met het advies svp je maakt jezelf helemaal gek anders.

dbb op zijn best!
neem een voorbeeld aan de lauwste zit rond de 5000 kcal per dag clean bulk en groeit als een malle.
Er zijn al 10.000 besteed aan dit log maar jij wil niet luisteren.
Om te groeien moet je eten eten en nog eens eten en niet bang zijn voor een kleine pens. Ga dat nou eens doen begin eens met 4100 kcal per dag. Dit werkt niet op 3000 kcal--> dus verhogen.
Jouw stofwisseling is gewoon erg hoog daarom groei je niet.
Over en sluiten.

+ 2!

Mijn mening over een voedingsschema.

Stel er één samen dat eigenlijk net een tikkeltje te hoog gegrepen is.
Dan er gewoon volledig voor gaan om dat bij te houden.
Zit je elke dag te vechten en te proppen met je eten maar dan vorder je wel.

Overigs heb ik ook geen baardgroei en zelfs niet onder men oksels.
Zit ik ook weinig met coïtus in me hoofd.

Mijn mening over een voedingsschema.
Stel er één samen dat eigenlijk net een tikkeltje te hoog gegrepen is.
Dan er gewoon volledig voor gaan om dat bij te houden.
Zit je elke dag te vechten en te proppen met je eten maar dan vorder je wel.
Overigs heb ik ook geen baardgroei en zelfs niet onder men oksels.
Zit ik ook weinig met coïtus in me hoofd.

Wat is dat toch met die jeugd van tegenwoordig :rolleyes:

Wat is dat toch met die jeugd van tegenwoordig :rolleyes:

hehe, als ik uitga ofzo en al die geile kontjes zie schiet men testlevel wel de lucht in hoor.
Of als ik een vriendin heb denk ik aan niks anders meer, maar dat is ook weeral jaartje geleden.

Momenteel doe ik niets anders meer dan werken, slapen, eten & trainen en hier wat rondneuzen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.335
Vooraf

DB en XL hebben wel degelijk gelijk! Probleem is dat ik afgelopen zomer ontiegelijk ongezond ben afgevallen, mijn hormoonhuishouding is in de war! Dit ga ik een boost laten geven door Test Hardcore, na deze 'kuur' wil ik gewoon gaan eten met veel meer verzadigd vet (en 1 keer JUNK in de week) eerst moet mijn test weer normaal worden..

Planning komende weken:

20 April - 26 April: Laatste week SL 5*5
27 April - 3 Mei: Rustweek, in deze week begin ik met Test
Hardcore lage dosering!
4 Mei - 28 Juni: Nieuwe schema {UB/LB met heel veel
compounds, alleen de reprange gaat hoger
als 5 worden} Waarschijnlijk tussen de 8 en
12, of opbouwende piramide.

Ik ben van plan 1 week de loaden met Test Hardcore dan 4 weken aaneenvolgend 3 tabs p/d, daarna stoppen..

A: zo'n test booster werkt niet echt, het is veel commercie en blabla en voor de rest niets.
B: nu stel je jezelf weer voor dat je te weinig test hebt, dit lijkt mij persoonlijk weer zo'n waanidee. Als ik jou was zou ik bij de dokter een en ander laten checken zodat je weet of je te weinig test aanmaakt of niet ipv onmidellijk weer op hol te slaan en test boosters te gaan pakken. Besteed je geld liever aan goede voeding!
Conclusie: Er is slechts één simpel ding nodig om jou op het juiste spoor te brengen en dat is ETEN! Doe het!

Eens met dressed.
Ik denk overigens dat veel verzadigde vetten een beter invloed heeft op je hormoonhuishouding dan een sup.

Heel veel mensen vorderen slecht omdat training - voeding of rust niet goed is.

Die grote bedrijven dat supplementen verkopen spelen daar handig op in.
Zeker die dat met van die test boosters op de markt komen.

Langs alle kanten word je wijsgemaakt van test dit, test dat...
Net alsof de grote meerderheid een test tekort zal hebbe.

Als je nou gewoon is goed eet krijg je je lichaam in zulke anabole toestand dat je er gewoon "****ed up" van gaat staan.
Heb het zelf vaak dat men eten en men rust goed in orde is dat ik mezelf gewoon zo machtig begin te voelen en zonder reden kwaad word op alles rond me heen.
(lichte verschijnselen van roid rage)

Wat je nu aan het doen bent is gewoon in de val aan het trappen van zulke producten, ze pikken je geld en je gaat er niets voor terug krijgen.

Zou geen rustweek doen, eerder deloaden ;)
over de rest, ben het eens met DB sarge en BeginnerBB, MEER ETEN SPANK, heb ik je trouwens ook al meerdere keren gezegd ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.340
Jamaar ga op vakantie dus zit in een andere plaats :p

Terug
Naar boven