Blad
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben het met rivelino eens. Alleen 5000 kcal is veel te veel, absurt gewoon voor iemand met zo'n bw.
Fysiek is niets verkeerd mee, daar kan je goed op verder bouwen. Nog eens, je moet meer eten en je vooruitgang zal sneller gaan. Probeer inderdaad eerst eens te verhogen naar 3500 cal., val je dan weer stil dan verhoog je naar 4000.
Mooie posten allemaal hier! Spank nu is het aan jou om er iets mee te doen.
Vind ik niet. Ik heb ook gebulkt met 4000/4500+. Nu bulk ik zelfs op 5000+ en ik ben 10cm kleiner dan hem.
Klote MP ook, gaat steeds minder, ook ga ik legdrive gebruiken.. maakt dit wat uit?
En ondertussen ga je lekker verder met je 2900 calorieen, ja waar doen we het voor he?
We typen alles voor niks volgens mij.
Ik denk dat ik voorlopig niet meer zal posten in dit logje, het is toch elke x hetzelfde liedje.
Ik ben het met dressed black & rivelino eens.
Voor nu ff genoeg geweest hier.
So true!Je flipt de pan uit spank!
WTF is je probleem? Je bent pas een tijdje begonnen met trainen en het gaat toch best redelijk? Je bent sinds het begin op dbb onzeker over jezelf. Stop daar gewoon eens mee dude en ga gewoon eten, trainen en slapen. Verder ben je gewoon heel erg koppig, je maakt elke week drama op dbb. Dan is dit niet goed, dan is dat niet goed. Verder krijg je wekelijks superveel adviezen van jongens als loo, xtralarge, dressed etc. etc. Maar heb je ooit iets met die adviezen gedaan? Volgens mij niet? Je trekt altijd je eigen plan. Om aan te komen moet je gewoon eten eten eten en nog eens etennnn gozer. Je hebt je kcal inname onnodig verlaagd, terwijl je al moeizaam vooruitgang boekte. 1+1=2 dus ga maar na waarom je geen progressie meer boekt. Verder heb ik heel vaak in je log gelezen, dat je slaapproblemen hebt/slecht slaapt. En verder maak je je altijd druk om welke trainingsschema/methode je moet hanteren. Het is continu een gerommel in je hoofd. Zolang dit zo blijft zal je niet gaan groeien gozer.
1. Ga eten! Geen 3000 kcal....maar begin met 3500 kcal en gooi er elke week of om de 2 weken 200/250 kcal bij. En dan werk je langzaam naar de 4500-5000 toe. En daarna bijt je je vast op die 5000 kcal per dag.
2. Pieker niet meer over die kleine flutdingetjes. Volgens mij horen we je nog klagen als je een verkeerde kleur t-shirt aanhebt bij wijze van...
3. Probeer te voldoende te rusten, dat is niet altijd makkelijk. Ik heb er ook moeite mee, maar rust is gewoon essentieel dat weet je.
4. Stel een nieuw trainingsschema op. En hou die schema voor minimaal 8 weken aan.
Verder denk ik dat je je teveel aantrekt van mensen in de sportschool en van bepaalde members hier. Bijv. je ziet iemand hier behoorlijk snel gainen. Dan gaat het meteen rommelen in je hoofd van: Waarom ga ik niet zo hard. Niet iedereen gaat evensnel gozer. Sparen met rente, knoop deze zin in je oren. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Verder praat je jezelf allerlei gekke dingen aan. No offence maar als je perse aan afspraak met een deskundige wil maken, dan zou ik een afspraak maken met een psychiater als ik jou was. Om te praten over wat er allemaal in je omgaat. Want als je zo doorblijft gaan met het aanpraten van allerlei dingen dan beland je uiteindelijk in een inrichting. En dat is geen grapje.
Check je foto's: Je maakt duidelijk progressie. Misschien niet zo snel als andere leden maar WHO ****ING CARES? Je traint nog altijd voor jezelf.
Op dbb heeft iedereen het beste met je voor, al zie ik zoveel sarcastische reacties hierboven me. Maar daar vraag je gewoon om spank. En vanwege je koppigheid zal je mijn post ook niet serieus nemen denk ik. Dan kan je je afvragen waarom ik dat wel doe? De reden daarvoor is simpel: Ook ik heb het beste met je voor.
Succes!
PS: Blijf van die troep af...