MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Dus als ik niet meer ga eten dan kom je gewoon niet meer? Best triest..
Ik klaag nu niet meer.. Valt ook niet veel meer te klagen!

Het feit is gewoon zo henk, dat hier tientallen mensen jou een goed advies geven. Het feit is gewoon dat je je kcal op moet schroeven. Dan ga je gewoonweg door met waar je mee bezig bent. Dat geeft dus de indruk dat je geen moer geeft om het advies wat mensen je hier geven

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
angst en luisteren zijn 2 aparte dingen.. Maar goed, blijf maar lekker weg hoor, tis toch uiteindelijk bedoeld om mijn eigen progressies te zien..

Waar ben je mee bezig? Waarom een log je luistert naar niemand?
Je maakt jezelf helemaal gek van onzekerheid om van alles en nog wat?
Heb je wel eens 2 maanden geprobeerd wat 4100 kcal per dag met je doen?

NEE!!

DUS GEWOON DOEN..........
4100 KCAL PER DAG VANAF MORGEN

Een vraag stel je het wel op prijs dat mensen je advies geven? Verneem graag wat je van deze aandacht vindt.

ik durf er zelfs 500 euro om te wedden...

510 euro. You won't find out unless you try mate

Krijg je straks wel gebitch om striae

• #2.387
Ik vind het erf fijn dat jullie mij willen helpen.. helemaal super zelfs..
De angst wind het gewoon nogsteeds..

Ik zal het proberen omhoog te gooien, al denk ik dat ik nu ook wel boven de 3000 zit hoor, ik reken het minimale en alles is vaak meer dan minder, + dat ik olijfolie niet meereken..

Ik vind het erf fijn dat jullie mij willen helpen.. helemaal super zelfs.. De angst wind het gewoon nogsteeds..
Ik zal het proberen omhoog te gooien, al denk ik dat ik nu ook wel boven de 3000 zit hoor, ik reken het minimale en alles is vaak meer dan minder, + dat ik olijfolie niet meereken..

Wat wil je progressie boeken of te wel groeien?
Als je een lichaam wil laten groeien moet je vreten en nog een vreten.
Totdat het je neusgaten uitkomt bro. Dus vanwege jouw hoge stofwissseling betekent dat dik maar dan ook HEEL DIK boven onderhoud.

De angst wint het nog steeds?
Spank je bent rijp voor een psycholoog. Ga daar eens mee praten.
Als je dat niet wil en af wil van je ecto lichaam moet je gaan vreten kerel.
Wat wil je liever bruut worden met een iets hoger BF of je leven lang een ecto blijven zoals je nu bent? Kijk in de spiegel bro.......dat moet veranderen de oplossing is ZO SIMPEL :

ETEN

Wat wil je progressie boeken of te wel groeien?
Als je een lichaam wil late groeien moet je vreten en nog een vreten.
Totdat het je neusgaten uitkomt bro. Dus vanwege jouw hoge stofwissseling betekent dat dik maar dan ook HEEL DIK boven onderhoud.

De angst wint het nog steeds?
Spank je bent rijp voor een psycholoog. Ga daar eens mee praten.
Als je dat niet wil en af wil van je ecto lichaam moet je gaan vreten kerel.
Wat wil je liever bruut worden met een iets hoger BF of je leven lang een ecto blijven zoals je nu bent? Kijk in de spiegel bro.......dat moet veranderen de oplossing is ZO SIMPEL :

ETEN

+30493049

Spank, ik ben iets later dan jou gaan knallen. Ben me vol gaan vreten met alles wat maar voor handen was. +10kg waaronder ook wat vet, maar door onze hoge stofwisseling zal dat allemaal meevallen, en zijn we als we wat cardio erbij gaan doen dat toch zo weer kwijt. Cut the crap en ga vreten

Jee wat een drama hier zeg
op een gegeven moment moet je gewoon kunnen zeggen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je strekt je benen wel snel bij dl

:popcorn:En ja hoor daar komen de filmpjes weer

Heel lang geen filmpjes gepost btw? Vorige zijn like 1.5 week terug?

Roze onderbroeken for the win!

• #2.397
khad er geeneens echt op gelet wa ik aanhad.. had beter een zwarte slip an kunnen doen volgens mij :p Onze grote Vriend Bjorn is hier ook niet erg geliefd hoorde ik!

khad er geeneens echt op gelet wa ik aanhad.. had beter een zwarte slip an kunnen doen volgens mij :p Onze grote Vriend Bjorn is hier ook niet erg geliefd hoorde ik!

Als jij roze boxershorts wil dragen van Bjorn Borg dan moet je dat gewoon doen, wat kan jou het nou schelen wat anderen daarvan vinden :). De een voelt zich fijn in merkloze kleding, de ander voelt zich fijn in merkkleding, niets mis mee.
Probeer je niet zoveel aan te trekken van wat anderen 'zouden kunnen vinden'. Doe gewoon waar je je goed bij voelt.

De juiste techniek van de deads heb ik je al laten weten via PM. Tja roze onderbroeken, ik zou ze niet dragen (anders was ik Dressed Pink) maar inderdaad moet jij dragen wat je zelf wilt en je niets aantrekken van de rest.

Zolang hij geen 4000 kcal per dag gaat eten past een roze onderbroek perfect bij zijn body!

Terug
Naar boven