- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of hij doet beide armen bij elkaar optellen dat kan ook he
ik doe 5x20.5kg per arm als pr, maar als hij bij elkaar optelt dan is het niet erg, maar anders moet ik toch maar is wat zwaardere flyes gaan doen, anders gaat mijn ego der echt aan
![]()
, verneuk je schouder niet door te veel gewicht te pakken.De fly is niet echt een ego oefening heh, verneuk je schouder niet door te veel gewicht te pakken.
Wie is dat wijffie op je ava trouwens?
Die is best hot volgens mij.
Ik zou trouwens eerst gaan deadliften op een dag dat je gaat deadliften.
En eetst DL? Oke kzal eens kijken, kheb wel een PR gehaald dus datvont ik wel netjes van mezelf, Ik train deze week 2 * Rug, is dit verstandig? Volgende week bijvoorbeeld 2 * Benen en de week daarna 2 * Borst!Grappig dat je dat zegt want ook ik heb hier over na zitten denken. Ik begon eerst met chin, dan een deadlift en tenslotte een BOR. Maar die laatste was echt een ramp omdat mijn onderrug al helemaal kapot was.Zelf ben ik meer voorstander van eerst bent over row, dan ben je al goed opgewarmt voor de zwaardere gewichten van de deadlift.
Grappig dat je dat zegt want ook ik heb hier over na zitten denken. Ik begon eerst met chin, dan een deadlift en tenslotte een BOR. Maar die laatste was echt een ramp omdat mijn onderrug al helemaal kapot was.
Daarna heb ik het schema aangepast en eerst deadlift gedaan, daarna de chin om mijn onderrug wat rust te geven en tenslotte een BOR.
Zat al te overwegen om juist met een BOR te beginnen, daarna een deadlift en tenslotte de chin. Hoop dat ik dan qua kracht verdeling beter uitkom.
Grappig dat je dat zegt want ook ik heb hier over na zitten denken. Ik begon eerst met chin, dan een deadlift en tenslotte een BOR. Maar die laatste was echt een ramp omdat mijn onderrug al helemaal kapot was.
Daarna heb ik het schema aangepast en eerst deadlift gedaan, daarna de chin om mijn onderrug wat rust te geven en tenslotte een BOR.
Zat al te overwegen om juist met een BOR te beginnen, daarna een deadlift en tenslotte de chin. Hoop dat ik dan qua kracht verdeling beter uitkom.
Ik denk de Chin daarna BOR daarna DL, of eventueel de Chin en BOR omruilen daar deze beide voor je bovenrug zijn! Ikzelf vind de deadlift niet fijn om mee te beginnen inderdaar! Moet je al een beejte 'opgewarmd voor zijn'
Deadlift en squat op een dag lijkt me niet ideaal, kun je me opvegen. Zijn de zwaarste oefeningen die er zijn.
Maar ga idd BOR-deadlift en chin doen.
Pff idd.
Ook helemaal niet nodig om zo'n oefening zwaar te doen, stop al je energie maar in het banken dan.

Pff idd.
Ook helemaal niet nodig om zo'n oefening zwaar te doen, stop al je energie maar in het banken dan.
Deadlift en squat op een dag lijkt me niet ideaal, kun je me opvegen. Zijn de zwaarste oefeningen die er zijn.
+ 1 Ik vindt de Fly een top oefening waar ik mijn spieren egt goed bij voel! Wel ben ik het er mee eens deze na het banken te doen, maar of deze oefening onzin is? Neej! Helemaal niet!