Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe inderdaad 18 Kilo beide handen, dus 2 * 18

of hij doet beide armen bij elkaar optellen dat kan ook he :o
ik doe 5x20.5kg per arm als pr :P, maar als hij bij elkaar optelt dan is het niet erg, maar anders moet ik toch maar is wat zwaardere flyes gaan doen, anders gaat mijn ego der echt aan :p

De fly is niet echt een ego oefening heh:P, verneuk je schouder niet door te veel gewicht te pakken.

Rug/Triceps

*Wide Grip Rear Pull Downs

- 12 * 35
- 10 * 40
- 9 * 40
- 7 * 45

*BOR
- 10 * 40
- 10 * 40
- 10 * 40
- 9 * 45
- 8 * 45

*DL

- 12 * 45
- 10 * 55
- 10 * 55
- 7 * 65 (PR)

*DB Row
- 15 * 20
- 13 * 22
- 10 * 24
- 9 * 24

Bench Dips
- 12 * 30 Kilo op benen
- 10 * 30 kilo op benen
- 8 * 35 kilo op benen (Rep PR)

Overhead Tricep Ext.
- 15 * 16
- 12 * 18
- 10 * 18
- 8 * 20 (PR)

Lying Tricep Ext. met Krulstang (1ste keer)
12 * 12,5
10 * 17,5
8 * 22,5

Wie is dat wijffie op je ava trouwens?

Die is best hot volgens mij.

Ik zou trouwens eerst gaan deadliften op een dag dat je gaat deadliften.

Wie is dat wijffie op je ava trouwens?

Die is best hot volgens mij.

Ik zou trouwens eerst gaan deadliften op een dag dat je gaat deadliften.

Dat is Chantal Janzen ;) En eetst DL? Oke kzal eens kijken, kheb wel een PR gehaald dus datvont ik wel netjes van mezelf, Ik train deze week 2 * Rug, is dit verstandig? Volgende week bijvoorbeeld 2 * Benen en de week daarna 2 * Borst!

Ook ben ik van plan WeightGainer aan te schaffen, dextrose heb ik ook al in de bestelling staan en hoop ikmorgen te ontvangen!

Zelf ben ik meer voorstander van eerst bent over row, dan ben je al goed opgewarmd voor de zwaardere gewichten van de deadlift.

Laatst bewerkt:
Zelf ben ik meer voorstander van eerst bent over row, dan ben je al goed opgewarmt voor de zwaardere gewichten van de deadlift.
Grappig dat je dat zegt want ook ik heb hier over na zitten denken. Ik begon eerst met chin, dan een deadlift en tenslotte een BOR. Maar die laatste was echt een ramp omdat mijn onderrug al helemaal kapot was.

Daarna heb ik het schema aangepast en eerst deadlift gedaan, daarna de chin om mijn onderrug wat rust te geven en tenslotte een BOR.

Zat al te overwegen om juist met een BOR te beginnen, daarna een deadlift en tenslotte de chin. Hoop dat ik dan qua kracht verdeling beter uitkom.

Grappig dat je dat zegt want ook ik heb hier over na zitten denken. Ik begon eerst met chin, dan een deadlift en tenslotte een BOR. Maar die laatste was echt een ramp omdat mijn onderrug al helemaal kapot was.

Daarna heb ik het schema aangepast en eerst deadlift gedaan, daarna de chin om mijn onderrug wat rust te geven en tenslotte een BOR.

Zat al te overwegen om juist met een BOR te beginnen, daarna een deadlift en tenslotte de chin. Hoop dat ik dan qua kracht verdeling beter uitkom.

Ik denk de Chin daarna BOR daarna DL, of eventueel de Chin en BOR omruilen daar deze beide voor je bovenrug zijn! Ikzelf vind de deadlift niet fijn om mee te beginnen inderdaar! Moet je al een beejte 'opgewarmd voor zijn'

Eerst BOR dan deadlift en dan chin is ook volgens mij het beste. Ook een mogelijkheid is de deadlift trainen samen met de benen, maar dan enkel als je elke spiergroep maar 1 x per week traint. Op die manier kan je je volledig concentreren op de bovenrug en ben je fris voor de deadlift op een andere dag. Squat en deadlift gaat goed samen vindt ik zelf.

Ik denk de Chin daarna BOR daarna DL, of eventueel de Chin en BOR omruilen daar deze beide voor je bovenrug zijn! Ikzelf vind de deadlift niet fijn om mee te beginnen inderdaar! Moet je al een beejte 'opgewarmd voor zijn'

Altijd beginnen met de compound voor de bovenrug, dus beginnen met BOR en daarna bijvoorbeeld chins.

Deadlift en squat op een dag lijkt me niet ideaal, kun je me opvegen. Zijn de zwaarste oefeningen die er zijn.

Maar ga idd BOR-deadlift en chin doen.

Deadlift en squat op een dag lijkt me niet ideaal, kun je me opvegen. Zijn de zwaarste oefeningen die er zijn.

Maar ga idd BOR-deadlift en chin doen.

Maar ja jullie doen ook veel meer oefeningen voor elke spiergroep dan ik, indien ik bijvoorbeeld 4 of 5 setjes squat doe en daar nog een setje of drie deadlifts achter dan zit mijn training er op, dus dat maakt verschil. Mijn energieverbruik is veel minder dan bij jullie.

daar heeft u een punt!

+ 1 Ik vindt de Fly een top oefening waar ik mijn spieren egt goed bij voel! Wel ben ik het er mee eens deze na het banken te doen, maar of deze oefening onzin is? Neej! Helemaal niet!

klopt wat je zegt , maar ik was benieuwd naar de reactie van de poster - flyes zijn goed voor je aanhechtingen , sterke aanhechtigen voorkomt blessures

Bijzonderheden:
Ik ben vandaag begonnen met 20 gram Dextrose en 15 Gram Whey Na mijn training! Ook heb ik mijn KH lichtelijk iets opgekrikt, ik kom nu bijna aan de 400 KH per dag!

Borst/Biceps/Belly

* BP
- 15 * 40
- 10 * 45
- 7 * 50
- 5 * 50

* Flat Dumbbell Flyes
- 13 * 14
- 12 * 16
- 10 * 16
- 8 * 18 (Rep PR)

* Incline Dumbbell Press
- 13 * 16
- 12 * 18
- 8 * 20
- 7 * 20

* Opdrukken (sorry) (Heb een zwaardere versie, Punten tenen op een bankje en dan 2 dumbbells op de grond en dan extra diep zakken!
- 15 * BW
- 15 * BW
- 15 * BW

* Barbell Bicep Curl
- 10 * 20
- 7 * 27
- 6 * 27

* Dumbbell Bench Curl
- 15 * 9
- 10 * 10
- 8 * 12

Hierna nog wat buikspieren nix bijzonders!

Terug
Naar boven