MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
+1

Ziet er goed uit kerel ... voeding idem ... nog even wat tijd over laten gaan,
en het komt helemaal in orde ;)

ThanX Robke! Tsjah het is even afwachten inderdaad! Vind en blijf het moeilijk hebben op dat gebied van voeding! Maar goed! De tijd zal het leren!!

Vandaag was Rustdag!

61 Kilo
1.78

Voeding van vandaag:

Pre-Ontbijt:
25 Gram Whey
200 ML Verse Sinaasappelsap

Ontbijt:
60 Gram Brinta
40 Gram Havermout
250 ML Halfvolle Melk

Lunch:
4 Volkorenbrood
60 Gram Vleeswaar Mager
30 Gram Pindakaas
200 ML Karnemelk

Snack 1 Pre Wo:
3 Volkorenbrood
50 Gram Zalm
250 ML Karnemelk

Diner:
275 Gram Aardappel
250 Gram Spruiten
175 Gram Tilapila
250 Gram Magere Optimel

Snack 2:
50 Gram Gemengde Noten
20 Gram Havermout
500 Gram kwark

Totaal:

Kcal:
2778
Eiwit: 201 (28 %)
KH: 317,8 (45 % )
Vet: 87,7 (28 % )

En wat vinden Jullie?

Mooie voeding!

Op naar de 65kg. Gaat lukken!!!

Vandaag was Rustdag!

61 Kilo
1.78

Voeding van vandaag:

Pre-Ontbijt:
25 Gram Whey
200 ML Verse Sinaasappelsap

Ontbijt:
60 Gram Brinta
40 Gram Havermout
250 ML Halfvolle Melk

Lunch:
4 Volkorenbrood
60 Gram Vleeswaar Mager
30 Gram Pindakaas
200 ML Karnemelk

Snack 1 Pre Wo:
3 Volkorenbrood
50 Gram Zalm
250 ML Karnemelk

Diner:
275 Gram Aardappel
250 Gram Spruiten
175 Gram Tilapila
250 Gram Magere Optimel

Snack 2:
50 Gram Gemengde Noten
20 Gram Havermout
500 Gram kwark

Totaal:

Kcal: 2778
Eiwit: 201 (28 %)
KH: 317,8 (45 % )
Vet: 87,7 (28 % )

En wat vinden Jullie?

Ziet er goed uit. En...een kilootje erbij.;)

Je bent op de goede weg Henk!

Bedankt voor alle Motivatie,

Vandaag is wederom een Rustdag! Dus wel iets meer eten maar beperken, ik ben nu al zenuwachtig voor morgen, want ik moet de BP doen, waar ik al blijf steken een paar maand! Ik ben zoo zenuwachtig ik moet vooruitgang boeken!

Bedankt voor alle Motivatie,

Vandaag is wederom een Rustdag! Dus wel iets meer eten maar beperken, ik ben nu al zenuwachtig voor morgen, want ik moet de BP doen, waar ik al blijf steken een paar maand! Ik ben zoo zenuwachtig ik moet vooruitgang boeken!

Om bij te komen elke dag eten voor wat je waard bent, het is eigenlijk op de voorgaande dag dat je al moet eten voor de training op de volgende dag.

Om bij te komen elke dag eten voor wat je waard bent, het is eigenlijk op de voorgaande dag dat je al moet eten voor de training op de volgende dag.

Hmm oke kga kijkn watk ga doen, probleem is dat het moeilijk blijft als ik nix doe, want dan heb ik geen honger, eet u ook als u geen honger heeft?

Hmm oke kga kijkn watk ga doen, probleem is dat het moeilijk blijft als ik nix doe, want dan heb ik geen honger, eet u ook als u geen honger heeft?

Ja, het is een kwestie van discipline. Ik zit heel vaak voor mijn bord met weerzin tegen weeral dat eten. Maar het moet, want zonder massale voeding geen spierwinst! Dat is het nu juist he, trainen is gemakkelijk maar dat eten is de echte moeilijkheid bij deze sport!

Ja, het is een kwestie van discipline. Ik zit heel vaak voor mijn bord met weerzin tegen weeral dat eten. Maar het moet, want zonder massale voeding geen spierwinst! Dat is het nu juist he, trainen is gemakkelijk maar dat eten is de echte moeilijkheid bij deze sport!

Mee eens, en niet alleen het veele eten, maar ook het goede eten, dus niet enkel koek en snoep (wat veel mensen eten) maar veel brood/rijst/pindakaas/kipfilet.. Dat houden veel mensen niet vol daar ben ik het mee eens,

Wat dat betreft heb ik zeker wel discipline! Want zeg nu zelf, weinigen van mijn leeftijd eten zo 'gezond' als mij.. En daarmee bedoel ik dat veel leeftijdsgenoten van het leven genieten en veel bier en snacks eten, niet dat dit slecht is, want ik zou dit meer moetn doen.. genieten!

Mee eens, en niet alleen het veele eten, maar ook het goede eten, dus niet enkel koek en snoep (wat veel mensen eten) maar veel brood/rijst/pindakaas/kipfilet.. Dat houden veel mensen niet vol daar ben ik het mee eens,

Wat dat betreft heb ik zeker wel discipline! Want zeg nu zelf, weinigen van mijn leeftijd eten zo 'gezond' als mij.. En daarmee bedoel ik dat veel leeftijdsgenoten van het leven genieten en veel bier en snacks eten, niet dat dit slecht is, want ik zou dit meer moetn doen.. genieten!

Ja, je moet ook al eens ontspannen, het is een hobby he. En een hobby moet plezant blijven.

Valt allemaal wel mee, ik kan vrijwel altijd eten.

Misschien moet je je niet zo aanstellen. Je weegt 60kg dan zou ik gewoon chips eten als je daar een keertje zin in hebt.

Gewoon zo veel en clean mogelijk eten en hard trainen, dan gaat je bench ook gewoon omhoog.

Succes morgen!

Ja wacht maar tot je wat ouder wordt. Op mijn leeftijd heb je er al vele jaren opzitten van steeds maar dezelfde voeding en dan worden de prijzen maar eerst uitgedeeld.
ik heb het voordeel dat die rijst met kip en pasta's er altijd wel goed ingaan...vind het de lekkerste gerechten dus dat is wel gunstig...

en zie dat het hier steeds beter gaat met eten...gewoon vol blijven houden en op rustdagen niet zozeer stuk minder eten...in rust groei je dus dan heb je ook je voedingsstoffen nodig moet je maar denken...

Terug
Naar boven