MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt toch ook eerst wachten tot de BP vrij is dan???

Jah maar dat duurt ontiegelijk lang! En dr zat iemand op die zo goed als blind is, die man die ziet nix dus wie weet hoe lang dat gaat duren! Niet respectloos over hem gepraat, want ik heb respect voor hem hij is gewoon 3 a 4 X P/w In de gym bij ons en is best breed maar blind! Respect voor hem! Dus ik ga daar niet op zitten wachten nee, duurde in totaal miss al wel meer als 10 Minuten!

goed opwarmen dan:D

Yo Spank;

Ik zie dat je maar 20gram whey per serving neemt, dit is wat weinig.
Hoezo doe je niet een dubbele hoeveelheid?
Meestal is het rond 50gram namelijk...
En neem bij de maaltijd voor het slapen gaan 500g magere kwark; magere kwark is caseïne eiwit, dit wordt langzaam opgenomen waardoor je er langduriger profijt van hebt hetgeen gunstig is in de nacht aangezien je 8 uur niet eet.....

Goed bezig verder!

Yo Spank;

Ik zie dat je maar 20gram whey per serving neemt, dit is wat weinig.
Hoezo doe je niet een dubbele hoeveelheid?
Meestal is het rond 50gram namelijk...
En neem bij de maaltijd voor het slapen gaan 500g magere kwark; magere kwark is caseïne eiwit, dit wordt langzaam opgenomen waardoor je er langduriger profijt van hebt hetgeen gunstig is in de nacht aangezien je 8 uur niet eet.....

Goed bezig verder!

Halloow! Sjah 50 gram vind ik erg veel, de meeste mensen nemen 40 gram met 80 kilo, ik doe 20 met 60, ik moet uikijken met eiwiten, loop al te sgijten de hele dag en zit nu rond de 3 gram p/bw!

Mager Kwark neem ik al maanden voor het slapen gaan! Hoe kom je daar bij? Altijd 450 gram magere kwark voort slapen gaan bij mij met nootjes! Punt!

Nix

Laatst bewerkt:
Halloow! Sjah 50 gram vind ik erg veel, de meeste mensen nemen 40 gram met 80 kilo, ik doe 20 met 60, ik moet uikijken met eiwiten, loop al te sgijten de hele dag en zit nu rond de 3 gram p/bw!

Mager Kwark neem ik al maanden voor het slapen gaan! Hoe kom je daar bij? Altijd 450 gram magere kwark voort slapen gaan bij mij met nootjes! Punt!

Oeps, ik had erover heen gelezen ja, foutje bedankt.

zou na je training meer dextrose nemen 60 gram ongeveer
voor of na je trainig ook meer whey
verder ziet het er vrij ok uit
zelf eet ik wel stuk minder clean + meer rijst en pasta

Nette training vandaag, grtz ;)

Goeie training, en mooi dat je niet tevreden bent!!! Je bent al hongerig naar meer, dat is de instelling :thumbs:

Meen je dat van de goede training? Ik baalde stiekem wel een beetje, wel 2 reps meer na de flyes nog wel maar goed! Vrijdag weer BP Ben Benieuwd!

Voeding van vandaag:

Pre-Ontbijt:
20 Gram Whey
200 ML Verse Sinaasappelsap

Ontbijt:
60 Gram Brinta
40 Gram Havermout
250 ML Halfvolle Melk

Snack 1 Pre-Wo:
2 Volkorenbrood
30 Gram Appelstroop
200 ML Halfvolle melk

PWO:
20 Gram Dextrose
20 Gram Whey

Lunch PWO:
60 Gram Brinta
40 Gram Havermout
250 ML Halfvolle Melk
60 Gram Mager Vleeswaar

Snack 2:

2 Volkorenbrood
60 Gram Paling
Beker Karnemelk

Diner:

650 Gram Snert
100 Gram Tartaar
150 ML Volle Yoghurt

Snack 3:

40 Gram Gemengde Noten
30 Gram Havermout
500 Gram Kwark

Totaal:

Kcal: 3106

Eiwit: 207,3 (26 %)
KH: 390,6 (50 % )
Vet:
81,7(23 % )

Voeding van vandaag:

Pre-Ontbijt:
20 Gram Whey
200 ML Verse Sinaasappelsap

Ontbijt:
60 Gram Brinta
40 Gram Havermout
250 ML Halfvolle Melk

Snack 1 Pre-Wo:
2 Volkorenbrood
30 Gram Appelstroop
200 ML Halfvolle melk

PWO:
20 Gram Dextrose
20 Gram Whey

Lunch PWO:
60 Gram Brinta
40 Gram Havermout
250 ML Halfvolle Melk
60 Gram Mager Vleeswaar

Snack 2:

2 Volkorenbrood
60 Gram Paling
Beker Karnemelk

Diner:

650 Gram Snert
100 Gram Tartaar
150 ML Volle Yoghurt

Snack 3:

40 Gram Gemengde Noten
30 Gram Havermout
500 Gram Kwark

Totaal:

Kcal: 3106
Eiwit: 207,3 (26 %)
KH: 390,6 (50 % )
Vet:
81,7(23 % )

****ing respect voor je voedingschema....Zit erg goed in elkaar Spankboy!
2009 ga jij mega groeien dat weet ik zeker

Vanmorgen 62 Kilo op de Weegschaal! De machine geeft ook vetpercentage steeds en dit was vanmorgen 7.7%. Gister woog ik 61.3 met 8,0 %.

ThanX Broeder, Qua eten zit ik goed, nu mijn Trainingsschema nog! Iedereen Suggereert RIPPETOE Te gaan doen, maar ikzelf vind die intensiteit te laag! Ik houdt liever mijn 3 Split voor 4 dagen p/w! Hier zal ik heus wel op groeien neem ik aan. Wat is jouw mening?

Vanmorgen 62 Kilo op de Weegschaal! De machine geeft ook vetpercentage steeds en dit was vanmorgen 7.7%. Gister woog ik 61.3 met 8,0 %.

ThanX Broeder, Qua eten zit ik goed, nu mijn Trainingsschema nog! Iedereen Suggereert RIPPETOE Te gaan doen, maar ikzelf vind die intensiteit te laag! Ik houdt liever mijn 3 Split voor 4 dagen p/w! Hier zal ik heus wel op groeien neem ik aan. Wat is jouw mening?

Weer gooi je intensiteit en volume door elkaar Henk, Rippetoe is integendeel met zeer veel intensiteit maar met minder volume. Terwijl bijvoorbeeld jouw programma nu meer volume heeft maar minder intensiteit.
Degenen die de raad geven om eens Rippetoe te proberen hebben geen ongelijk, trouwens je moet toch om de zoveel maanden van programma veranderen dus waarom ook niet eens Rippetoe proberen.
Je voeding zit nu zeer goed in mekaar vindt ik, je komt er wel!

Weer gooi je intensiteit en volume door elkaar Henk, Rippetoe is integendeel met zeer veel intensiteit maar met minder volume. Terwijl bijvoorbeeld jouw programma nu meer volume heeft maar minder intensiteit.
Degenen die de raad geven om eens Rippetoe te proberen hebben geen ongelijk, trouwens je moet toch om de zoveel maanden van programma veranderen dus waarom ook niet eens Rippetoe proberen.
Je voeding zit nu zeer goed in mekaar vindt ik, je komt er wel!

Oke en bedankt! Ik maak nu eerst deze trainingsweek af en wss ook nog volgende week, Na die tijd ga ik kijken! Ik ben er druk mee bezig een schemaatje te maken!

Oke en bedankt! Ik maak nu eerst deze trainingsweek af en wss ook nog volgende week, Na die tijd ga ik kijken! Ik ben er druk mee bezig een schemaatje te maken!

Ik heb toch altijd mijn twijfels als je overstapt van split naar full body of
iets dergelijks. Imo is een split nog altijd te way to go.

Het is allebei goed, maar omdat je toch vaak van programma moet veranderen is een keer full body voor een beginneling ook niet slecht. Voor een gevorderde is split zeker beter.

Het is allebei goed, maar omdat je toch vaak van programma moet veranderen is een keer full body voor een beginneling ook niet slecht. Voor een gevorderde is split zeker beter.

Goed, Ik maak deze 2 weken af en bekijk mijn vorderingen.. (In Rep Pr's Of zelfs Pr's! Dit vind ik belangrijker, zie ik weinig en zelfs geen vorderingen meer dan ga ik overwegen een FullBody/Rippetoe of UB/LB Schema te maken! Mijn eerste keus zou uitgaan naar FB of UP/LB.. Waarom? Omdat ik toch 4 trainingsdagen wil trainen en dit niet mogelijk is icm Rippetoe! Is UB/LB wel goed voor een gevorderde beginner?

Ik heb nu btw wel spierpijn een beetje in mijn borst van gister! Dit wil natuurlijk niet zeggen GROEI GROEI, maar wel dat ik ze genoeg geforceerd heb om te kunnen groeien right?

push pull benen deed ik in het begin ...

maan: push
dins: pull
woensdag: rust
dond: benen
vrij: push
weekend vrij
maan: pull

Dat vond ik eigenlijk wel een super schema'tje. Helaas ben ik het nu wat ontgroeit :(

Ik heb nu btw wel spierpijn een beetje in mijn borst van gister! Dit wil natuurlijk niet zeggen GROEI GROEI, maar wel dat ik ze genoeg geforceerd heb om te kunnen groeien right?

En eigenlijk niet :p Als je traint en het doet zeer nadien, ben je te ver gegaan :p

Gisteren trouwens nog gelezen in de MD dat er een studie bewees dat low rep
met +70% van 1RM het efficients is voor spiergroei...

En eigenlijk niet :p Als je traint en het doet zeer nadien, ben je te ver gegaan :p

Gisteren trouwens nog gelezen in de MD dat er een studie bewees dat low rep
met +70% van 1RM het efficients is voor spiergroei...

Volgens mij groei je het best in een rep range tussen 4 en 6, maar daar is dus heel veel discussie over, zoals over zowat alles in de krachtsport. Maar ook dat wordt weer opgelost door het feit dat je regelmatig van programma moet veranderen. Zo kan je bijvoorbeeld 10 weken trainen in een rep range tussen 4 en 6, dan dezelfde tijdspanne in een rep range van 7-10 en je kan zelfs programma's hebben waarin je de compounds tot 12 reps doet en de isolatieoefeningen zelfs tot 15. De squat kan ook succesvol getraind worden met een rep range van 20 reps. De manier van groeien is dus eigenlijk om te trainen met een grote diversiteit qua oefeningen, aantal sets, rep range enz. Altijd op hetzelfde programma zitten leid enkel tot stagnatie.

Terug
Naar boven