XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
Ja inderdaad!

Je schema ziet er heel goed uit kerel...
Ga zo door en jij hoeft je niet druk te maken; alleen maar eten eten en nog eens eten je weegt 60 kg?

5 sterren beoordeling toegevoegd!

Whouw bedankt! Heel aardig van je! :) Ik ga zo beginnen an me kwark met noten btw! :D

Ik maak me steeds minder druk over eten, al heb ik er het afgelopen jaar wel zoveel over geleerd en van opgedaan (ook van dietisten) dat ik er zelf bijna 1 ben! hehe, miss toch maar mn beroep van maken!

Zenuwachtig voor morgen ben ik nu al, Kga weer de BP doen en deze keer gaat die zeker een PR opleveren! daar ben ik van overtuigt!

Ik hoor een zwaar gemotiveerde spankie!! :) (Y) Super!!!

Hoorde je in één van je vorige post zeggen dat je geen honger hebt als je een dagje niet traint en dat je vroeger 2500 kcal vrat en zelfs afviel en dat je die 3100 echt nodig hebt!! Heb dat bij mezelf ook gemerkt..

die 3100 die je "echt nodig hebt" volgens jezelf is je onderhoud!! Eet nog net ff dat tikkie meer (in eerste instantie tegen je zin in omdat je geen honger hebt) dat je eind van de dag op ontploffen staat qua energie!! Dan weet je dat je genoeg hebt gegeten, meer dan je onderhoud dus!!
Enige minpuntje aan de eerste week dit doen is dat je waarschijnlijk een paar nachten pas om 4 uur 's nachts in slaap valt omdat je teveel energie hebt om te gaan slapen! Sta wel gewoon op een normaal tijdstip op, (i know, je voelt je ff brak) maar na een paar dagen went je lichaam aan dat tikkie meer eten en ga je wel normaal in slaap vallen en 's ochtends opstaan met al een bom energie!!!

Succes met je training morgen, ik ga voor je duimen!!

Heb me in het verleden ook erg in moeten verdiepen omdat ik zo weinig gains maakte. Met die kennis kun je veel. Krijg ook de indruk dat het mentaal stukken beter gaat, dus ook van mij 5* om je nog meer te motiveren!!!!

Ik hoor een zwaar gemotiveerde spankie!! :) (Y) Super!!!

Hoorde je in één van je vorige post zeggen dat je geen honger hebt als je een dagje niet traint en dat je vroeger 2500 kcal vrat en zelfs afviel en dat je die 3100 echt nodig hebt!! Heb dat bij mezelf ook gemerkt..

die 3100 die je "echt nodig hebt" volgens jezelf is je onderhoud!! Eet nog net ff dat tikkie meer (in eerste instantie tegen je zin in omdat je geen honger hebt) dat je eind van de dag op ontploffen staat qua energie!! Dan weet je dat je genoeg hebt gegeten, meer dan je onderhoud dus!!
Enige minpuntje aan de eerste week dit doen is dat je waarschijnlijk een paar nachten pas om 4 uur 's nachts in slaap valt omdat je teveel energie hebt om te gaan slapen! Sta wel gewoon op een normaal tijdstip op, (i know, je voelt je ff brak) maar na een paar dagen went je lichaam aan dat tikkie meer eten en ga je wel normaal in slaap vallen en 's ochtends opstaan met al een bom energie!!!

Succes met je training morgen, ik ga voor je duimen!!

Oef dat heb ik inderdaad wel eens last van :O Gewoon de wekker op tijd zetten anders komt er van trainen nix meer, khoop niet dat het mijn prestaties beinvloed ;)

Heb me in het verleden ook erg in moeten verdiepen omdat ik zo weinig gains maakte. Met die kennis kun je veel. Krijg ook de indruk dat het mentaal stukken beter gaat, dus ook van mij 5* om je nog meer te motiveren!!!!

Whouw bedankt man! Had jij vroeger dan ook altijd problemen te gainen? omdat je te weinig at? jij was toch ook zoiets van een ecto? of was jij dat niet?

Whouw bedankt man! Had jij vroeger dan ook altijd problemen te gainen? omdat je te weinig at? jij was toch ook zoiets van een ecto? of was jij dat niet?
That's me. Master ecto... 62 kg met 194cm. Dus net 1kg zwaarder als jij nu bent. Heb een snelle stofwisseling en dacht dat ik goed at. Heb me de eerste jaren alleen zitten focussen op eiwitten, koste me een berg en nauwelijks effect. Toen ik me meer ging verdiepen ben ik erachter gekomen hoe belangrijk koolhydraten waren. En omdat ik een snelle stofwisseling heb nog belangrijker dan bij anderen. Sindsdien ging ik goed vooruit.

En als je wat ouder wordt gaat het qua kilo's ook iets makkelijker, niet dat ik een buikje krijg... maar toch ;)

That's me. Master ecto... 62 kg met 194cm. Dus net 1kg zwaarder als jij nu bent. Heb een snelle stofwisseling en dacht dat ik goed at. Heb me de eerste jaren alleen zitten focussen op eiwitten, koste me een berg en nauwelijks effect. Toen ik me meer ging verdiepen ben ik erachter gekomen hoe belangrijk koolhydraten waren. En omdat ik een snelle stofwisseling heb nog belangrijker dan bij anderen. Sindsdien ging ik goed vooruit.

En als je wat ouder wordt gaat het qua kilo's ook iets makkelijker, niet dat ik een buikje krijg... maar toch ;)

Ik onderschat KH inderdaad echt niet, ga er steeds meer eten en probeer boven de 6 gram per gram lichaamsgewicht te blijven! De meeste zitten daar dik onder (Die nemen ook 360 gram zelfs in de bulk met 80 Kilo) Alleen probleem is dat je eiwitten zo moeilijk uit je schema kan laten! Je zit zoo aan 180 gram eiwitten! Wat al 3 gram per lichaamsgewicht voor mij is (Lees 2 shakes per dag, sochtens en na training) en dan nog vlees op brood en pindakaas! dat is gewoon het lastige maar goed, als ik meer ga wegen compenseerd zich dit wel weer!

Vandaag was Rustdag!

61,3 Kilo
1.78

Voeding van vandaag:

Pre-Ontbijt:
25 Gram Whey
200 ML Verse Sinaasappelsap

Ontbijt:
60 Gram Brinta
40 Gram Havermout
250 ML Halfvolle Melk

Lunch:
4 Volkorenbrood
60 Gram Vleeswaar Mager
30 Gram Pindakaas
200 ML Karnemelk

Snack 1 Pre Wo:
2 Volkorenbrood
50 Gram Zalm
250 ML Karnemelk

Diner:
80 Gram Ongekookte Rijst
150 Gram Hamlap
Groentenmix + Broccoli
150 Gram Volle Yoghurt

Snack 2:
60 Gram Cashewnoten
500 Gram kwark

Totaal:

Kcal:
2767
Eiwit: 191,4 (27 %)
KH: 306 (44 % )
Vet: 85,9 (28 % )

ik blijf op mijn medium carb zitetn :) 320 gram met 300gram eiwit, ik wordt ongelofelijk snel vet van te veel KH, dus zoek ik mijn energie ergens anders :)

Jij bent ook geen hardgainer, spanksta en ik hebben daar meer problemen mee.

Ik post het hier ook gewoon even, aangezien je dezelfde begin stats hebt als mij:

Ik had namenlijk hetzelfde gewicht zo'n jaar terug als de beste Spanksta hier, en ik heb geleerd dat je:
- bulken (en nee het hoeft allemaal geen good quality food te zijn)
dus melk, pindakaas, melk, kippewit, melk, brinta, eiwitshakeske (niet noodzakelijk)
oowja en melk niet vergeten natuurlijk:rolleyes:

-basic schema, ja je krijgt mss de indruk dat je niet hebt getrained, omdat je niet de brute pomp hebt

Maar na een jaar zie je echt wel een degelijk verschil.

Ik lees het wel binnen x aantal bladzijdens, wat je hebt gedaan, do the rigth thing!

Bijzonderheden:
Vandaag met veel zin naar de Gym Gegaan, Ik ging mijn Bench Verbeteren; niet helemaal naar mijn zin gelukt, mede omat deze bezet was en ik eerst mijn flyes moest uitvoeren! Geen Gewichtsverhoging vandaag; wel een aantal Rep Pr's.. Ik merkte dat alles ietsjes makkelijker ging dan de vorige sessie!

Borst/Biceps/Belly

* Flat Dumbbell Flyes
- 15 * 14
- 13 * 16
- 10 * 18 (Rep PR + 2 Reps)
- 9 * 18

* BP
- 15 * 40
- 8 * 50 (Alleen; Feitelijk gezien + 2 Reps vergelijking met vorige sessie)
- 7 * 50
- 5 * 50

* Incline Dumbbell Press
- 13 * 16
- 12 * 18
- 10 * 20 (Rep PR + 2 Reps)
- 9 * 20

* Opdrukken (sorry) (Heb een zwaardere versie, Punten tenen op een bankje en dan 2 dumbbells op de grond en dan extra diep zakken!
- 13 * BW
- 14 * BW
- 15 * BW

* Barbell Bicep Curl (Met Krulstang)
- 10 * 22
- 8 * 28 (Rep PR + 1 Rep)
- 6 * 28

* Dumbbell Bench Curl
- 15 * 10
- 8 * 12
- 8 * 12

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit kerel, lekker veel rood ;)

Je kunt toch ook eerst wachten tot de BP vrij is dan???

en je kan ook niet verwachten iedere training hoger, sneller, beter te gaan hé ...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven