- Waardering
- 228
Dat zijn de meest wijze woorden!Ja, je moet ook al eens ontspannen, het is een hobby he. En een hobby moet plezant blijven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn de meest wijze woorden!Ja, je moet ook al eens ontspannen, het is een hobby he. En een hobby moet plezant blijven.

Ja inderdaad!
Je schema ziet er heel goed uit kerel...
Ga zo door en jij hoeft je niet druk te maken; alleen maar eten eten en nog eens eten je weegt 60 kg?
5 sterren beoordeling toegevoegd!
Ik ga zo beginnen an me kwark met noten btw! 
(Y) Super!!! Ik hoor een zwaar gemotiveerde spankie!!(Y) Super!!!
Hoorde je in één van je vorige post zeggen dat je geen honger hebt als je een dagje niet traint en dat je vroeger 2500 kcal vrat en zelfs afviel en dat je die 3100 echt nodig hebt!! Heb dat bij mezelf ook gemerkt..
die 3100 die je "echt nodig hebt" volgens jezelf is je onderhoud!! Eet nog net ff dat tikkie meer (in eerste instantie tegen je zin in omdat je geen honger hebt) dat je eind van de dag op ontploffen staat qua energie!! Dan weet je dat je genoeg hebt gegeten, meer dan je onderhoud dus!!
Enige minpuntje aan de eerste week dit doen is dat je waarschijnlijk een paar nachten pas om 4 uur 's nachts in slaap valt omdat je teveel energie hebt om te gaan slapen! Sta wel gewoon op een normaal tijdstip op, (i know, je voelt je ff brak) maar na een paar dagen went je lichaam aan dat tikkie meer eten en ga je wel normaal in slaap vallen en 's ochtends opstaan met al een bom energie!!!
Succes met je training morgen, ik ga voor je duimen!!

Heb me in het verleden ook erg in moeten verdiepen omdat ik zo weinig gains maakte. Met die kennis kun je veel. Krijg ook de indruk dat het mentaal stukken beter gaat, dus ook van mij 5* om je nog meer te motiveren!!!!
That's me. Master ecto... 62 kg met 194cm. Dus net 1kg zwaarder als jij nu bent. Heb een snelle stofwisseling en dacht dat ik goed at. Heb me de eerste jaren alleen zitten focussen op eiwitten, koste me een berg en nauwelijks effect. Toen ik me meer ging verdiepen ben ik erachter gekomen hoe belangrijk koolhydraten waren. En omdat ik een snelle stofwisseling heb nog belangrijker dan bij anderen. Sindsdien ging ik goed vooruit.Whouw bedankt man! Had jij vroeger dan ook altijd problemen te gainen? omdat je te weinig at? jij was toch ook zoiets van een ecto? of was jij dat niet?

That's me. Master ecto... 62 kg met 194cm. Dus net 1kg zwaarder als jij nu bent. Heb een snelle stofwisseling en dacht dat ik goed at. Heb me de eerste jaren alleen zitten focussen op eiwitten, koste me een berg en nauwelijks effect. Toen ik me meer ging verdiepen ben ik erachter gekomen hoe belangrijk koolhydraten waren. En omdat ik een snelle stofwisseling heb nog belangrijker dan bij anderen. Sindsdien ging ik goed vooruit.
En als je wat ouder wordt gaat het qua kilo's ook iets makkelijker, niet dat ik een buikje krijg... maar toch![]()
Jij bent ook geen hardgainer, spanksta en ik hebben daar meer problemen mee.
Ik had namenlijk hetzelfde gewicht zo'n jaar terug als de beste Spanksta hier, en ik heb geleerd dat je:
- bulken (en nee het hoeft allemaal geen good quality food te zijn)
dus melk, pindakaas, melk, kippewit, melk, brinta, eiwitshakeske (niet noodzakelijk)
oowja en melk niet vergeten natuurlijk![]()
-basic schema, ja je krijgt mss de indruk dat je niet hebt getrained, omdat je niet de brute pomp hebt
Maar na een jaar zie je echt wel een degelijk verschil.