baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dumbbell lunges op de plek = split squat ?
Zoja, heerlijke oefeningEcht sterven toch?
Is inderdaad zwaar. Als ik die oefening doe voel ik hem vooral in m`n onderarmen (en benen natuurlijkLunges lijken me wel klote, gewoon erg zwaar en dan heb je ook die zware dumbbells die je vast moet houden.
Mooie vooruitgang iig, super!
). Denk wel dat lunges ook een meerwaarde hebben voor de groei van je (onder)arm..Ik heb het idee dat jij toch veel sneller kan gaan met jouw discipline, jammer, maar niettemin bewonderenswaardig.
Waarom noteer je met van dat rare engels met spelfouten trouwens? Feeds?
Ik heb het idee dat jij toch veel sneller kan gaan met jouw discipline, jammer, maar niettemin bewonderenswaardig.
zie alleen maar goede complete trainingen spank!
complimenten
Lunges lijken me wel klote, gewoon erg zwaar en dan heb je ook die zware dumbbells die je vast moet houden.
Mooie vooruitgang iig, super!
gaat hier ook nog steeds lekker zie ik, krachtstats zijn alweer goed gestegen sinds de laatste keer dat ik keek, en aan je foto's te zien ben je fysiek er ook weer hard op vooruit gegaan![]()
Is inderdaad zwaar. Als ik die oefening doe voel ik hem vooral in m`n onderarmen (en benen natuurlijk). Denk wel dat lunges ook een meerwaarde hebben voor de groei van je (onder)arm..
Ik heb het idee dat jij toch veel sneller kan gaan met jouw discipline, jammer, maar niettemin bewonderenswaardig.
Word het niet tijd dat je kapt met je vorige trainingen te noteren? Niet echt veel mensen waarderen het en het leest gewoonweg irritant.
---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------
Is al 50 pagina's terug opgemerkt maar hij wilt dat niet aanpassen, achja.
8x85? what the **** en full squats? ****ing netjes gozer..
Probeer eens je oude trainingen er niet bij te typen, dus gewoon enkel de nieuwe training. Kijk daarna, na een paar weken/maanden eens een paar bladzijde terug, en zie dat je in zo`n periode het gewicht met x kg omhoog hebt gegooid, dat werkt ook heel motiverend! (Vind ik in ieder geval)Mijn oude trainingen typ ik er eigenlijk het meeste voor mezelf bij, ter motivatie!
Probeer eens je oude trainingen er niet bij te typen, dus gewoon enkel de nieuwe training. Kijk daarna, na een paar weken/maanden eens een paar bladzijde terug, en zie dat je in zo`n periode het gewicht met x kg omhoog hebt gegooid, dat werkt ook heel motiverend! (Vind ik in ieder geval)
8x85? what the **** en full squats? ****ing netjes gozer..