- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ai. Da's nooit fijn. Hoop voor je dat na het kraken je gewrichtje snel herstelt, en snel weer onder het ijzer kan!
hopen dat t snel over is dan....maar je weet onderhand wel hoe de meeste kwakzalvers over té zware krachttraining denken hehdus laat je niet alles wijsmaken
Ben ik erg benieuwd naar Spank..Nog 2 of 3 behandelingen en het moet over zijn..
Volgens mij is het wel een wijs man (Lees bijna 65) en zou mij de volgende keer wat uitleggen over de krachttraining, wat te zwaar trainen met je doet..
Spank hou nou es op met dat '3800+ is niet niks voor een 70kg wegend ventje' enzo. Excuus om meer te eten, gewoon 4500 hoppakee. 3800 is blijkbaar wel niks want je komt echt niet snel aan, ik heb nauwelijks spiermassa en sta al stil met 4500kcal en volgens berekeningen zit ik 1200 boven m'n onderhoud dus **** die cijfers...........
Spank hou nou es op met dat '3800+ is niet niks voor een 70kg wegend ventje' enzo. Excuus om meer te eten, gewoon 4500 hoppakee. 3800 is blijkbaar wel niks want je komt echt niet snel aan, ik heb nauwelijks spiermassa en sta al stil met 4500kcal en volgens berekeningen zit ik 1200 boven m'n onderhoud dus **** die cijfers...........
+1drink gewoon is een liter melk of chocomelk extra, of en zak noten.
Te zwaar trainen ?
Kan niet, als het te zwaar is kan je het niet tillen!
Te zwaar trainen ?
Kan niet, als het te zwaar is kan je het niet tillen!