XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

Ai. Da's nooit fijn. Hoop voor je dat na het kraken je gewrichtje snel herstelt, en snel weer onder het ijzer kan!

Dan Squat je denk ik niet recht. :p

laat weten hoe het afloopt dan he, sterkte

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.144
Ai. Da's nooit fijn. Hoop voor je dat na het kraken je gewrichtje snel herstelt, en snel weer onder het ijzer kan!

Dan Squat je denk ik niet recht. :p

laat weten hoe het afloopt dan he, sterkte

Helemaal recht squaten kan natuurlijk moeilijk met de back squat, FRONT daarentegen..

Net geweest..
Had een afpraak om 08:00 en was om 7:58 al weer buiten (Was is een keer op tijd)
Behandeling duurde zeer kort..
Moest op de zij liggen, allebei 2 keer krak.. en toen was de pijn ook grotendeels weg..

Nog 2 of 3 behandelingen en het moet over zijn..
Volgens mij is het wel een wijs man (Lees bijna 65) en zou mij de volgende keer wat uitleggen over de krachttraining, wat te zwaar trainen met je doet..

hopen dat t snel over is dan....maar je weet onderhand wel hoe de meeste kwakzalvers over té zware krachttraining denken heh ;) dus laat je niet alles wijsmaken

• #4.146
hopen dat t snel over is dan....maar je weet onderhand wel hoe de meeste kwakzalvers over té zware krachttraining denken heh ;) dus laat je niet alles wijsmaken

True, hij zei wel:
Beter 20 keer 1 kilo da
10 keer 2 kilo..

Zeggende dat je met minder gewicht en de juiste uitvoering veel verder komt dan een verbasterde uitvoering..
Echter moet je soms prikkelen om vooruit te komen..

• #4.147
Training Donderdag 5 November

Rug/Kuiten

Woord Vooraf!

Whow wat een moeizame training.. DL Ging niet le
kker..

Het is geen pretje zo.. Mn rug werkt gewoon ook niet lekker mee..
Mn kracht stokt ook weer een tijdje..

Aan de voeding kan het niet liggen.. Miss wel de groei in gewicht,
maar niet de kracht gains..

3800+ is niet nix voor een 70 kg wegend ventje..

Overgens als je naar sommige mensen kijkt, bijv. Baralle Jonas, die eet de helft vn wat ik eet, heeft 3 keer zo grote trainingen (Lengte en oefeningen) en loopt vervolgens nog is 5 km hardt.. Die gained wel kracht..

Life is nog fair.. Begin steeds meer te geloven dat ik toch een stille ecto ben.. Hoewel een ecto droog blijft en ik niet..

overgens heb ik geen moeite met eten, heb veelal gewoon hongergevoel als ik weer mag..

Zwart = Deze Training!
Rood = Nu!

7:30 Minuten Crosstrainer
110 Kcals Lichter..

# Rug #:

* BOR
- 10 * 40 (10 * 20)
- 10 * 50 (10 * 40)
-
8 * 60 (8 * 50)
- 8 * 60 (8 * 60)
- 8 * 60 (8 * 65) Benauwd moeilij
k zwaar..
(6 * 65)

* Deadlift (Chill gedaan i.v.m rug)
- 10 * 60 (10 * 60)
- 8 * 85 (8 * 80)
- 8 * 95 (6 * 100)
- 8 * 105
(6 * 105)

* Chin Ups
- 5 * BW (4 * BW)
- 5 * BW (4 * BW)
- 4 * BW (4 * BW)

* DB Row
- 10 * 22 (10 *22)
- 10 * 24 (10 * 26)
- 10 *28 (10 *30)
- 8 * 30 (8 * 30)

* Lat Pulldown {Wide grip}
- 10 * 50
- 8 * 55
- 8 * 60
{Laatste 2 benauwde reps..}

# Kuiten #

Ook 2 oefeningen, vanaf nu 2 keer kuiten p/w n.a.v. een artikel in de M&F..

Op donderdag pak ik ze high weight, low reps.. Op zaterdag leight weight high reps

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Nog 2 of 3 behandelingen en het moet over zijn..
Volgens mij is het wel een wijs man (Lees bijna 65) en zou mij de volgende keer wat uitleggen over de krachttraining, wat te zwaar trainen met je doet..
Ben ik erg benieuwd naar Spank..

idd laat t weten hier!verder goede training de BOR was idd nie slecht..en gewoon blijven gaan en eten,en je groeit van eigens een x!

Misschien moet je ff een back-off week houden Spank.

Niks veranderd hier; klagen, twijfels, twijfels, onzekerheid, zwakke mental state.

Yo.

Spank hou nou es op met dat '3800+ is niet niks voor een 70kg wegend ventje' enzo. Excuus om meer te eten, gewoon 4500 hoppakee. 3800 is blijkbaar wel niks want je komt echt niet snel aan, ik heb nauwelijks spiermassa en sta al stil met 4500kcal en volgens berekeningen zit ik 1200 boven m'n onderhoud dus **** die cijfers...........

Spank hou nou es op met dat '3800+ is niet niks voor een 70kg wegend ventje' enzo. Excuus om meer te eten, gewoon 4500 hoppakee. 3800 is blijkbaar wel niks want je komt echt niet snel aan, ik heb nauwelijks spiermassa en sta al stil met 4500kcal en volgens berekeningen zit ik 1200 boven m'n onderhoud dus **** die cijfers...........

niets aan toe te voegen

Drink gewoon is een liter melk of chocomelk extra, of en zak noten.

misschien een riem aanschaffen voor de druk op je rug te minderen, gebruik hem zelf ook graag, ook als ik spierpijn in me rug heb en bijv. schouders doe, helpt enorm bij mij.

Training ziet er goed uit terwijl je last van je rug hebt, misschien is minder cardio ook een oplossing om te gainen, ik eet misschien 3000-3500 kcal op een dag, heb het nooit berekent maar ik blijf gewoon gainen, dus dat verschilt ook weer p.persoon.
gewoon door blijven gaan Henk!!

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

drink gewoon is een liter melk of chocomelk extra, of en zak noten.
+1

idd gewoon verhogen, je trainingen zijn goed, voeding discipline ook.
alles wat je te veel eet cut je er straks toch weer af (je moet ook niet absurd snel kilo's aankomen natuurlijk).

3800kcal is echt niet veel namelijk

Te zwaar trainen ?
Kan niet, als het te zwaar is kan je het niet tillen!

Terug
Naar boven