Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Zit jou niet zo vaak mee geloof ik spank :(
Denk dat je ook die negatieve gedachtes los moet gaan laten want dat kan niet goed zijn voor je herstel!!

Knallen en vreten voor het leven gewoon maat!!
Misschien wat minder strict op je voedingsschema leven idd en gewoon erin stoppen wat erin te stoppen valt ( wel voeding met goede voedingswaarden uiteraard).

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.164
U guys r right.. Must stop whining..

Ga me proberen niet zo strict aan die voeding te houden.. Maar het gaat vanzelf.. Ander eet ik gewoon niet genoeg..

Niks veranderd hier; klagen, twijfels, twijfels, onzekerheid, zwakke mental state.

Yo.

+1 zijn mental state zal hem nooit huge maken. Knop omdraaien nu Spank of anders ecto for life. En wees niet zo obessief gewoon als een beest trainen en vreten.

U guys r right.. Must stop whining..

Ga me proberen niet zo strict aan die voeding te houden.. Maar het gaat vanzelf.. Ander eet ik gewoon niet genoeg..

NIET zo strict aan voeding houden? in jou geval strict en erover heen! come on bro!

• #4.167
Training Vrijdag 23 Oktober

Schouders/Triceps/Traps

Woord Vooraf!

Wel zeer tevreden.. Niet aan alles toegekomen maar who cares..

Voeding rond de 4000 Kcal deze dag!

Zwart = Deze Training!
Rood = Nu!

10:00 Minuten Fietsen
110 Kcals Lichter..

# Schouders #:

* DUMBELL Schoulder Press (Na lange tijd)
- 10 * 14
- 10 * 16
- 8 * 18
- 8 * 20
- 6 * 20

* Seated Side Raise
- 10 * 7
- 7 * 8 Steek
- 8 * 8

* Upright Row {WIDE GRIP}
- 10 * 20
- 8 * 30
- 8 * 35
{waarvan 2 slordig}
- 8 * 32,5

# Triceps #

* Close Grip Bench Press
- 10 * 35 (10 * 35)
- 10 * 45 (10 * 45)
- 8 * 50 (6 * 55)
- 6 * 50

* Chest Dippen
- 8 * BW+10 (12 * BW+10)
- 8 * BW+15 (8 * BW+15)
- 4 * BW+20 (5 * BW+20)
- 10 * BW+10

# Traps #

* Neck press {Losse BB}
- 10 * 25 (10 * 25)
- 9 * 35 (9 * 35)
- 9 * 35 (9 * 35)

#Overgeslagen#

* BB Shrugs {Front}
- 15 * 60
- 10 * 70
- 10 * 70 + 5 * 70

#Overgeslagen#

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

• #4.168
Met het koude weer merk ik wel dat mn knietjes wat moeilijkheden geven..
Nu aan het werk, maar is rustig dus veel eten en weinig doen (Gedeeltelijk kantoorbaan dus ideaal voor op tijd te eten)

Ik val misschien in herhaling, maar als je met neck press bedoeld dat je de barbell achter je nek houdt en dan dezelfde beweging maakt als een MP, dan betwijfel ik dat dat echt een isolatie-oefening is voor je traps. Het is eerder een variatie-oefening voor MP.
Amuseer je op je werk (naarmate dat mogelijk is :D), en eet ze !

• #4.170
Ik val misschien in herhaling, maar als je met neck press bedoeld dat je de barbell achter je nek houdt en dan dezelfde beweging maakt als een MP, dan betwijfel ik dat dat echt een isolatie-oefening is voor je traps. Het is eerder een variatie-oefening voor MP.
Amuseer je op je werk (naarmate dat mogelijk is :D), en eet ze !

I Know, daaom heb ik ook traps bij schouders..
Pak hem erg breed en heb alitjd verkrampte en opgepompte nekspieren na die oefening.. op internet staat dat deze oefening voor traps en achterkant schouders is.. Net als wide grip upright rows..

Pak hem erg breed en heb alitjd verkrampte en opgepompte nekspieren na die oefening.. op internet staat dat deze oefening voor traps en achterkant schouders is.. Net als wide grip upright rows..
Aah oke :D! Excuseer dan voor de twijfels ;)

bullshit, elke shoulderpress oefening spreekt vooral de voorste delts aan. upright row gedeeltelijk wel traps, maar niet genoeg om te groeien, want traps kunnen veel kgs aan. shrug 4life dus

• #4.173
bullshit, elke shoulderpress oefening spreekt vooral de voorste delts aan. upright row gedeeltelijk wel traps, maar niet genoeg om te groeien, want traps kunnen veel kgs aan. shrug 4life dus

Het rare is dat sinds ik geen shrugs meer doe maar deze oefening zijn me traps de lucht in gevlogen..

Het rare is dat sinds ik geen shrugs meer doe maar deze oefening zijn me traps de lucht in gevlogen..
goed om te horen,dikke stierennek kweken haha, ik doe de neckpress maar heel zelden, hou meer van de MP.

Stage begonnen al zo te horen, ik had zelf ook stage op kantoor.
Toen begon ik pas serieus aan me voeding, toen kwam ik ook de DBB-wedsite tegen, en keek ik altijd tijdens me werk:p.
Echt ideaal dat werk, kwark,tonijn,fruit,boterhammen alles kon ik eten daar.
Collega's dachten echter, komt hij weer met z'n eten:roflol:

• #4.175
goed om te horen,dikke stierennek kweken haha, ik doe de neckpress maar heel zelden, hou meer van de MP.

Toen begon ik pas serieus aan me voeding, toen kwam ik ook de DBB-wedsite tegen, en keek ik altijd tijdens me werk:p.

Ja heb het zeer druk, maandag begint stage, daarom geen tijd om alle logs te posten.. Ik lees ze wel allemaal.. (veel)

Vandaag gewoon gewerkt bij mn vaste bijbaan, niet echt kantoorwerk, 50:50!

Ja heb het zeer druk, maandag begint stage, daarom geen tijd om alle logs te posten.. Ik lees ze wel allemaal.. (veel)

Vandaag gewoon gewerkt bij mn vaste bijbaan, niet echt kantoorwerk, 50:50!
Hmm ik vermoed dat je dan nog meer gaat/wil eten, dat had ik in ieder geval op me stage, genoeg meenemen zodat je het eind van de dag haalt:roflol:
ik had het geluk dat er een supermarkt in de buurt was

Neck Press kun je ook beter zelden doen omdat het slecht is voor je rotator cuffs. ;)

Pff, vertel mij wat! Sinds ik ben geswitch van 4 keer per dag brood naar 2x brood en 2 x rijst krijg ik standaard gezeik of opmerkingen..en ze hebben me verboden vis mee te nemen:fuuu:

Haha.. Had ik ooit ook eens, op stage. Had ik 6 boterhammetjes op, en 2 uur later weer honger. Bleven die gasten beweren dat het ONMOGELIJK was dat ik weer honger had.
Of eehm, heb ooit eens tijdens stage mijn voedingsschema in een excel-bestand ingevoerd, en opgeslagen op de laptop van de baas (daar werkte ik op dat moment op), toen ie dat documentje zag begon 'ie allemaal vragen te stellen waar ik allemaal op let etc. (Overigens best relaxt, hij had natuurlijk ook boos kunnen worden dat ik dat thuis had moeten doen ipv zijn tijd :P)

Terug
Naar boven