- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
haha wat een mongol is die weasel ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha wat een mongol is die weasel ook

Niks veranderd hier; klagen, twijfels, twijfels, onzekerheid, zwakke mental state.
Yo.
U guys r right.. Must stop whining..
Ga me proberen niet zo strict aan die voeding te houden.. Maar het gaat vanzelf.. Ander eet ik gewoon niet genoeg..
), en eet ze !Ik val misschien in herhaling, maar als je met neck press bedoeld dat je de barbell achter je nek houdt en dan dezelfde beweging maakt als een MP, dan betwijfel ik dat dat echt een isolatie-oefening is voor je traps. Het is eerder een variatie-oefening voor MP.
Amuseer je op je werk (naarmate dat mogelijk is), en eet ze !
Aah okeI Know, daaom heb ik ook traps bij schouders..
Pak hem erg breed en heb alitjd verkrampte en opgepompte nekspieren na die oefening.. op internet staat dat deze oefening voor traps en achterkant schouders is.. Net als wide grip upright rows..
! Excuseer dan voor de twijfels 
I Know, daaom heb ik ook traps bij schouders..
Pak hem erg breed en heb alitjd verkrampte en opgepompte nekspieren na die oefening.. op internet staat dat deze oefening voor traps en achterkant schouders is.. Net als wide grip upright rows..
bullshit, elke shoulderpress oefening spreekt vooral de voorste delts aan. upright row gedeeltelijk wel traps, maar niet genoeg om te groeien, want traps kunnen veel kgs aan. shrug 4life dus
goed om te horen,dikke stierennek kweken haha, ik doe de neckpress maar heel zelden, hou meer van de MP.Het rare is dat sinds ik geen shrugs meer doe maar deze oefening zijn me traps de lucht in gevlogen..
.
goed om te horen,dikke stierennek kweken haha, ik doe de neckpress maar heel zelden, hou meer van de MP.
Stage begonnen al zo te horen, ik had zelf ook stage op kantoor.
Toen begon ik pas serieus aan me voeding, toen kwam ik ook de DBB-wedsite tegen, en keek ik altijd tijdens me werk.
Echt ideaal dat werk, kwark,tonijn,fruit,boterhammen alles kon ik eten daar.
Collega's dachten echter, komt hij weer met z'n eten![]()
Hmm ik vermoed dat je dan nog meer gaat/wil eten, dat had ik in ieder geval op me stage, genoeg meenemen zodat je het eind van de dag haaltJa heb het zeer druk, maandag begint stage, daarom geen tijd om alle logs te posten.. Ik lees ze wel allemaal.. (veel)
Vandaag gewoon gewerkt bij mn vaste bijbaan, niet echt kantoorwerk, 50:50!

goed om te horen,dikke stierennek kweken haha, ik doe de neckpress maar heel zelden, hou meer van de MP.
Stage begonnen al zo te horen, ik had zelf ook stage op kantoor.
Toen begon ik pas serieus aan me voeding, toen kwam ik ook de DBB-wedsite tegen, en keek ik altijd tijdens me werk.
Echt ideaal dat werk, kwark,tonijn,fruit,boterhammen alles kon ik eten daar.
Collega's dachten echter, komt hij weer met z'n eten![]()

Pff, vertel mij wat! Sinds ik ben geswitch van 4 keer per dag brood naar 2x brood en 2 x rijst krijg ik standaard gezeik of opmerkingen..en ze hebben me verboden vis mee te nemen:fuuu:Collega's dachten echter, komt hij weer met z'n eten![]()
wtfPff, vertel mij wat! Sinds ik ben geswitch van 4 keer per dag brood naar 2x brood en 2 x rijst krijg ik standaard gezeik of opmerkingen..en ze hebben me verboden vis mee te nemen:fuuu:

)