XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

Training Dinsdag 17 November

Borst/Biceps

Woord Vooraf!

Bwa, 1 der zwakste spiergroepen.. Dus wel leuk te trainen maar niet leuk qua gewichten..
Doe overgens maar 15 sets voor chest.. Is dat niet te weinig? (Inclusief opwarm)

waarom zou het te weinig zijn? vind het zelfs teveel.. het enige wat ik voor borst doe is bankdrukken en cable fly's meschien net 10 sets.
je voelt tog zeker wel aan wanneer je je borst goed gepakt hebt.

Spank, het aantal sets zegt niet zoveel..wel het totaal volume en die is IMO wat hoog..

Al kan ik daar ook wel wat van;)

Ik zie weer een goede training staan. FF een vraagje. Je krijgt best goed commentaar, maar ik zie je daar eigenlijk niet/nauwelijks op reageren.
Heeft dat een reden???:)

Inderdaad is wel jammer ja, want hij heeft wel drive en wilt het wel heel graag, doet ook goe ze best. Is ook aan ze trainingen te zien.

Vind 4 oefeningen waarvan 2 presses en 2 fly's ook niet echt optimaal zekers niet als er zo'n grote druk ook op je schouders komen. Ik zou gewoon 2 oefeningen doen (Incline/Fly en DBP/Fly) per training voor borst, maar dat is gewoon my opinion.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.226
Ik zie weer een goede training staan. FF een vraagje. Je krijgt best goed commentaar, maar ik zie je daar eigenlijk niet/nauwelijks op reageren.

waarom zou het te weinig zijn? vind het zelfs teveel.. het enige wat ik voor borst doe is bankdrukken en cable fly's meschien net 10 sets.
je voelt tog zeker wel aan wanneer je je borst goed gepakt hebt.

Spank, het aantal sets zegt niet zoveel..wel het totaal volume en die is IMO wat hoog..

Al kan ik daar ook wel wat van;)

Inderdaad is wel jammer ja, want hij heeft wel drive en wilt het wel heel graag, doet ook goe ze best. Is ook aan ze trainingen te zien.

Vind 4 oefeningen waarvan 2 presses en 2 fly's ook niet echt optimaal zekers niet als er zo'n grote druk ook op je schouders komen. Ik zou gewoon 2 oefeningen doen (Incline/Fly en DBP/Fly) per training voor borst, maar dat is gewoon my opinion.

Echt te erg, verwaarloos idd DBB+LOG.. Maar heb 20 uur stage per week en dan nog 30 uur bijbaan.. (+ daarheen fietsen) En dan nog 4 keer sporten (of 5, buik/kuiten dag) Heb gewoonweg geen tijd.. Ben nu net pas thuis en doe dan ff kwark+noten en dan naar bed, daarom lees ik alles (echt bijna alle logs) maar post niet..

Echt te erg, verwaarloos idd DBB+LOG.. Maar heb 20 uur stage per week en dan nog 30 uur bijbaan.. (+ daarheen fietsen) En dan nog 4 keer sporten (of 5, buik/kuiten dag) Heb gewoonweg geen tijd.. Ben nu net pas thuis en doe dan ff kwark+noten en dan naar bed, daarom lees ik alles (echt bijna alle logs) maar post niet..

Als je het maar leest en er iets mee doet :D!

ARROGANT is die gewoon:fuu:

Ik vond je training wat minimaal, wel lekkere gewichten op je DB-press, maar een vrij korte training, of zat je kort in tijd?
Kan het overigens wel begrijpen dat je het zwaar hebt met al je werk momenteel, ik zou zoals Ronniej aan de crack gaan!

FOUTJE! ik zie net dat je meerdere oefeningen heb gedaan, niet goed gekeken!
mijn excuses beest, ik bedoel henk;)!

We nemen je heus niks kwalijk dat je enkel leest en niet post! Ik ken de dbb-groepsdruk wel, maar laat je niet gek maken!;)

• #4.230
71 vanmorgen gewogen nuchter met enkel boxer en shirt aan.. Er zit weer schot in.. Jihaa.. Hoop dat mn kracht meegroeid..
BP heb ik vervangen door db press ivm plateau.. Ben benieuwd!!

Sterke dumbbellpress spankie, zeker voor jouw bw.
En wegen doe je natuurlijk naakt he. een boxer + shirt weegt ook al weer 500gram :D

Lekker!

71. Netjes! Op naar de 80 bro! :D

• #4.235
Voeding ook maar eens updaten:
Rustdagje:
Meal1: 200 ML verse Jus met 20 gram whey, 100 gram brinta met 500 ml melk
Meal2: 3 bammen met 75 gram vette vis en groenten (augurk uit pot enzo)
Meal3: Shake met brinta/banaan/whey/kwark en kokosrasp
Meal4: 4 bammen met 100 gram kip en groenten
Meal5: 300 gram aardappel met 200 gram spruiten en 150 gram kip
Meal 6: 2 eieren met mosterd
Meal 7: 60 gram noten met bak kwark

Beetje te veel volgens mij maar who cares.. als mn bw te snel gaat dan minder ik..

Ziet er goed uit, wat voor ''Jus'' precies?
en meal 3 klinkt lekker, hoeveel ml melk/whey hierbij?

Eten is nog steeds op hoog nivo en met bo+bi own je me dik ;)

Nog steeds goed met voeding Spank!:meal:

ik zou nooit de db press voorang geven t.a.v de incline bpress
dit soort oef moet je gewoon als eerste doen
of je moet er een andere bedoeling mee hebben
je cable flye na een db fly is eigenlijk een beetje dubbel spank
je had meer uit deze training kunnen halen
maar dat weet je zelf ook wel

• #4.240
Training Donderdag 19 November

Rug/Hamms/Kuiten

Woord Vooraf!

Viel niet tegen..

Ging naar de gym na het wer
k en voelde dat DL nix ging worden met een zeurende rug, daarom maar gekozen voor een compleet andere training..

Nu werken gelijk..

Zwart = Vorige Training!
Rood = Nu!

# Rug #:

* Chin Ups
- 5 * BW
- 5 * BW
- 4 * BW

* T-BAR Row
- 10 * 20
- 10 * 40
- 10 * 45
- 8 * 50
- 6 * 55
Cheatreps!

* STIFF LEGGED Deadlift
- 10 * 40
- 10 * 60
- 10 * 70
- 8 * 80 (LEEG, wel netjes afgemaa
kt..)

Toen nog 2 machines gedaan waarvan ik de namen niet ken..

* Hyperextensions
- 15 * BW
- 12 * BW +10
- 12 * BW
+10

# Kuiten #

Ook 1 oefening, vanaf nu 2 keer kuiten p/w n.a.v. een artikel in de M&F..

Op donderdag pak ik ze high weight, low reps.. Op zaterdag leight weight high reps

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven