MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.241
Voeding ook maar eens updaten:

Meal1: 200 ML verse Jus met 20 gram whey, 100 gram brinta met 500 ml melk
Meal2: 4 bammen met 75 gram vette vis en groenten
Meal3: 70 Gram brinta, 500 ml melk, 20 gram whey
PWO1: 30 Gram Dextrose, 20 gram whey
PWO2: 115 gram rijst met nasimix (ongeveer 150 gram kip)
Meal6: 300 gram aardappel met 200 gram spruiten en 150 gram kip
Meal 7: 3 hele eieren met mosterd
Meal 8: 55 gram noten met bak kwark

Wat doe je nu eigenlijk precies voor de kuiten? En dan bedoel ik ook gewichten.

he henk. ik zie dat het nog steeds hard en gedisciplineerd gaat!

anders post je nog eens een keer een fotootje. heb ik weer wat jerk-materiaal!

• #4.244
Wat doe je nu eigenlijk precies voor de kuiten? En dan bedoel ik ook gewichten.

Eewm gewoonlijk:
Standing calf raises met 95-100 op 10-15 reps
Seated met 50 ofzo zelfde reps..

Het apparaat gaat ook maar tot 140 max ofzo (Of minder zelfs)

Na alle waarschijn gaat er een rust/deload weekje aankomen!
Moet je in deez week ook een PWO nemen? (Volledige, met 30 dextrose en 20 whey)

Training Vrijdag 20 November

Schouders/Triceps/Traps

Woord Vooraf!

Rustige training, wel de energie, niet de kracht om te knallen op 1 of andere manier..
De chest dips vielen zwaar tegen.. Erg teleurgesteld, ging voor 10*15 maar dat zit er nog niet in..

Zwart = Deze Training!
Rood = Nu!

# Schouders #:

* DUMBELL Schoulder Press
- 10 * 10 (10 * 12)
- 10 * 14 (10 * 16)
- 10 * 18 (9 * 20) Of 10?
- 8 * 20 (7 * 20)
- 6 * 20 (7 * 20)

Comment:
Lichte stabilisatie soms.. Dat is va
ker zo met zware gewichten.. Het boven je hooft krijgen vergt overgens al bizar veel energy..

* Seated Side Raise
- 10 * 8 (10 * 8)
- 7 * 9 (10 * 8)
- 8 * 8 (8 * 9) +Alle sets Leuining omhoog.. Dus compleet cheatloos

* Upright Row {WIDE GRIP}
- 10 * 30 (10 * 30)
- 8 * 35 (6 * 37,5)
- 8 * 35 (8 * 35)

Comment:
Ver
keerd ingeschat.. Toch miss wel goed, even laten schrikken die muscles

# Triceps #

* Close Grip Bench Press
- 10 * 35 (10 * 40)
- 10 * 50 (10 * 50)
- 8 * 50 (8 * 55) ZWAAR!!

* Chest Dippen
- 11 * BW+10 (15 * BW+5)
- 8 * BW+15 (8 * BW+15)
- 6 * BW+15 (6 * BW+15)
- 8 * BW+15 (<-- Na wat rust)(4 * BW+15)

# Traps #

* Neck press {Losse BB}
- 10 * 30 (10 * 35)
- 9 * 35 (8 * 35)
- 7 * 35 (8 * 35)
Trainingstijd: 60 Minuten

Soms denk ik wel is waar maak jij je wel niet allemaal druk over.
Of je wel of niet een post work out meal neemt als je deload.
Train en eet is op gevoel, en zeik niet zo over kleine details.

Lichte stabilisatie soms.. Dat is va
ker zo met zware gewichten.. Het boven je hooft krijgen vergt overgens al bizar veel energy..
Daarom laat ik, als ik met een trainingspartner train, diegene de eerste keer helpen met de gewichten omhoog brengen. Dit scheelt een hoop energie.

• #4.247
Soms denk ik wel is waar maak jij je wel niet allemaal druk over.
Of je wel of niet een post work out meal neemt als je deload.
Train en eet is op gevoel, en zeik niet zo over kleine details.

1) Ik eet niet echt meer volgens training
2) Maak ik me nergens druk over, ik vraag enkel of het verstandig is en niet onzinnig.. Ik span me dan namelijk niet in..
3) Met PWO bedoel ik shake, niet maaltijd..

Daarom laat ik, als ik met een trainingspartner train, diegene de eerste keer helpen met de gewichten omhoog brengen. Dit scheelt een hoop energie.

Aaha! Dat kan idd, vind dat alleen zo p*ssy soms dus meestal doe ik het zelf (Voor zover mogelijk!

Aaha! Dat kan idd, vind dat alleen zo p*ssy soms dus meestal doe ik het zelf (Voor zover mogelijk!
Dan moet je ook niet zeuren dat het zoveel energie kost he ;) Als je er een paar reps uit weet te halen door iemand te laten helpen bij het omhoog brengen van je dumbbells, dan maar een p*ssy zijn hoor..

Lol spotten p*ssy noemen maar ondertussen cheat je wel tijdens sommige oefeningen, dat klopt dan niet lijkt mij. Ik vind cheaten best maar spotten ook, sommige vinden dat veilig anderen willen tot failure trainen en dan is dit een prima manier.

• #4.250
Dan moet je ook niet zeuren dat het zoveel energie kost he ;) Als je er een paar reps uit weet te halen door iemand te laten helpen bij het omhoog brengen van je dumbbells, dan maar een p*ssy zijn hoor..

Lol spotten p*ssy noemen maar ondertussen cheat je wel tijdens sommige oefeningen, dat klopt dan niet lijkt mij. Ik vind cheaten best maar spotten ook, sommige vinden dat veilig anderen willen tot failure trainen en dan is dit een prima manier.

kzeur niet..
Spotten is niet p*ssy.. Alleen probeer ik vanaf het begin gelijk zelf te doen// Naar mate de reps vorderen is spot oke en zelfs verstandig imo

Ik vind niet dat je je zo druk maakt met die supps vragen enz. Spank, je bent gewoon toegewijd bezig.

Heb je na die deload eens tijd om te komen trainen?
Heb alles hier wat je voor een goede compound training nodig heb, sq rek bench barbell en 155 KG aan plates, maar dat weet je.

''niet de kracht om te knallen op 1 of andere manier..''

Je pak bijna elke oefening wel zwaarder of meer.
Wat denk jij dan, dat je opeens 10kg op alles pakt DX

• #4.254
Ik vind niet dat je je zo druk maakt met die supps vragen enz. Spank, je bent gewoon toegewijd bezig.

Elke beginnende trainee is veel met voeding en 'doe ik het wel/niet goed?' bezig..

Ik begin het wel steeds meer af te wennen..

''niet de kracht om te knallen op 1 of andere manier..''

Je pak bijna elke oefening wel zwaarder of meer.
Wat denk jij dan, dat je opeens 10kg op alles pakt DX

Nee, was gewoon rot van die dips.. Die blijven hangen ;) Ging voor de 10 reps maar het lukte gewoon niet..

Heb je na die deload eens tijd om te komen trainen?
Heb alles hier wat je voor een goede compound training nodig heb, sq rek bench barbell en 155 KG aan plates, maar dat weet je.

Jazeker! Wil hierna (Na deload) weer 5*5 of iets in die trent gaan doen.. kom ik wel met jouw trainen als het jouw ook uitkomt..

5x5 goeie, ik ga er lekker op met de compounds :)!

Compounds only, heerlijk is het!

Check eens mijn schema, ben het nu even aan het doen en men deadlift stijgt goed :)

• #4.258
Wilde nog 2 weken doorknallen maar voel dat het tijd is voor 1 week rust!
1) Weinig motivatie
2) Pijn in de onderrug was bijna weg, hoop na deze week 0,0 last te hebben
3) Wilde na mn week rust beginnen met 5*5 en dan icm creatine, hoe eerder hoe beter ;)

Deze week zal bestaan uit 3 deload trainingen
Day 1) Borst/Triceps
Day 2) Rug/Biceps
Day 3) Legs/Schouders

Dat moet wel lukken, alles in de repranges van 15 ofzo.. Niet te zwaar.. Dus dik onder failure, wat de bedoeling is..

Ik ga overgens een shake mixer halen.. Die blender die ik nu heb (gratis uit kerstpakket) is brij prut voor shakes te maken (lees niet te zuipen)

Men wat is dit een dure hobbie.. (Ook whey enzo) Maar denk dat ik na deze week weer veel zin heb de gym te hitten..

Succes met je deload man! ;)

Wilde nog 2 weken doorknallen maar voel dat het tijd is voor 1 week rust!
1) Weinig motivatie
2) Pijn in de onderrug was bijna weg, hoop na deze week 0,0 last te hebben
3) Wilde na mn week rust beginnen met 5*5 en dan icm creatine, hoe eerder hoe beter ;)

Deze week zal bestaan uit 3 deload trainingen
Day 1) Borst/Triceps
Day 2) Rug/Biceps
Day 3) Legs/Schouders

Dat moet wel lukken, alles in de repranges van 15 ofzo.. Niet te zwaar.. Dus dik onder failure, wat de bedoeling is..

Ik ga overgens een shake mixer halen.. Die blender die ik nu heb (gratis uit kerstpakket) is brij prut voor shakes te maken (lees niet te zuipen)

Men wat is dit een dure hobbie.. (Ook whey enzo) Maar denk dat ik na deze week weer veel zin heb de gym te hitten..
Is misschien goed ja. Als er weinig motivatie is, dan blijft de progressie vaak ook achterwege.

Enneh, elke hobby kost geld, en er zijn nog veeeeeel duurdere hobby's hoor ;) En daarnaast, je moet er wat voor over hebben, om je hobby te onderhouden (of eigenlijk meer op te bouwen :P)

Terug
Naar boven