MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Nice powerclean :thumbup:
Nou lekker om na je DL powercleans te doen ?

Kan je dan niet beter gewoon voor je DL's zoals MironT het doet hangcleans te doen. :) Of die powercleans voor je DL! Of heb je er geen last van ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.282
Nice powerclean :thumbup:
Nou lekker om na je DL powercleans te doen ?

Kan je dan niet beter gewoon voor je DL's zoals MironT het doet hangcleans te doen. :) Of die powercleans voor je DL! Of heb je er geen last van ?

Hmm miss wel een goed idee..
Want wat het probleem is als ik het erna doe is dat ik minder explosiviteit heb..

Dus de volgende
keer eens ervoor proberen thanx gap

Zoweizo de volgende
keer een lichte been oefening toevoegen.. Ik denk aan barbell lunges.

3
keer per week squaten is niet goed voor je.. Dat vind ik het nadeel van Rippetoe.

3 keer per week squaten kan wel, als de intensiteit per training maar verschilt natuurlijk. 3 keer per week vol gaan beetje teveel van het goeie lijkt me.

Succes ermee :thumbup:
Kijk anders nog wat in Miron's Log..

Waarom hield je je bij de deadlift niet aan 5x5?

• #4.285
3 keer per week squaten kan wel, als de intensiteit per training maar verschilt natuurlijk. 3 keer per week vol gaan beetje teveel van het goeie lijkt me.

Succes ermee :thumbup:
Kijk anders nog wat in Miron's Log..

True, maar als ik ga squaten weet ik dat ik zwaar wil gaan, dus thats no good.. ;)

Waarom hield je je bij de deadlift niet aan 5x5?

Het is het princiepe 5*5 wat ik niet voor alle oefeninge zal doen.. Ik zal ook wel 3 reppers en 2 reppers maken.
Train dan oo puur op
kracht!

Mooie! Die MPs van jou zijn gewoon super.

Goed bezig nog steeds henk!
Jij traint op massa en ik op kracht, en nog blijf je me voor! :( :P
But I'll keep comming!:D

Hard geknald weer Spankie!:D

3x p/week zwaar squatten is niet goed, maar alles went. Maar ik raad het wel niet aan want lijkt me niet het leukste schema.

Power Clean / Hang Clean alvorens deadlift lijkt mij bevorderend voor u deadlift, als je niet te zwaar gaat bij de cleans. Omdat je explosiviteit verhoogt, gebruikt je lichaam al meer MU's denkik. Als je al explosief bent vanjezelf zal je wellicht niet veel merken, maar je kan het op zen minst testen. Maar ik zou stoppen met 8 reps opwarming en 3x5 werksets, wtf dog. Check eens het log van een gewichtheffer, die oefeningen zijn niet gemaakt voor altijd zo high rep te trainen.

En 5x5 bij deadlift lijkt mij het slechtste plan ooit, waarom denk je dat dat een goei plan is KwarkMixer?

• #4.290
Training Vrijdag 3 December

Het witte goud is echt zwaar lekker in mn spieren aan het ronddwalen. De pomp is weer unaniem en de spieren worden zichbaar groter. Wat vocht wel niet doet!

De Squat ging beroerd. Echt klote want mn rug begon te zeuren.
Mijn lichte blessure + het feit dat ik nog spierpijn van het liften had van afgelopen woensdag. Bij de 92,5 maar gestopt voor 2 reps, had de power en explosiviteit niet meer voor een 3e rep, had het wel gewild!

Bench ging goed maar was best pittig!

Day 1

# Compounds #

Full Squat

- 5 * 40
- 5 * 60
- 4 * 5 * 85
- 2 * 92,5

Incline Bench Press
- 8 * 40
- 3 * 5 * 60
- 2 * 3 * 65

T-Bar (Ex Oly BB)
- 8 * 30
- 5 * 5 * 45

#Assists#

Wide Grip Pulldowns NECK
- 8 * 45
- 2 * 8 * 60

Chest/Tricep Dippen
- 10 * BW + 5
- 10 * BW +15 YESSS!!
- 7 * BW + 15

- 5 * BW + 15

Bent Over Raise
- 10 * 5
- 8 * 6

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Nutrition Today:

0700. Ontbijt:200 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 60~40 Gram Brinta~Haver / 500 ML Halfvolle Melk
0930. Pre W.O:
70 Gram Brinta /
500 ML Halfvolle Melk / 100 Gram Vlees [Onbereid]
1130. Post W.O:
20 Gram Whey / 30 Gram Dextrose
1200. Lunch: 115 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet/Tundertartaar [Onbereid Gewogen]
1430. Middag: 4 Volkorenbrood
/ 3 Hele eieren
of 80 Gram Vette Vis
1715. Diner:
280 Gram Aardappel (K*t aardappelen op! / 350 Gram BIETEN Groenten / 150 Gram Beef
1915. Avond 1: 2 Eitjes

2130. Avond 2:
60 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
1 * 30 Gram Dextrose
1 * 5 Gram BCAA

Totals:
Kcal: 3900

K: 470 Gram
E: 280 Gram
V: 95 Gram

heavy front-squats!
en je blijft gewoon lekker op 3500-4000 kcal's zie ik, enig idee hoeveel kcal ik op een dag eet(als je dit voor mij even zou willen/kunnen berekenen) dan geef ik je de pagina met me voeding even door.

hoe zit het met stage/werk/trainen, is het nog te doen allemaal?

heavy front-squats!
en je blijft gewoon lekker op 3500-4000 kcal's zie ik, enig idee hoeveel kcal ik op een dag eet(als je dit voor mij even zou willen/kunnen berekenen) dan geef ik je de pagina met me voeding even door.

hoe zit het met stage/werk/trainen, is het nog te doen allemaal?

hij doet full squats :P maar die zijn ook netjes.
keun je moet dit gebruiken om kcal uit te rekenen. werkt perfect en het bestand weet van zowat alle voedingsmiddelen de voedingswaardes

let niet op wat er nu in staat, dat is niet mijn voedingsschema hoor

Bijlagen

hij doet full squats :P maar die zijn ook netjes.
keun je moet dit gebruiken om kcal uit te rekenen. werkt perfect en het bestand weet van zowat alle voedingsmiddelen de voedingswaardes

let niet op wat er nu in staat, dat is niet mijn voedingsschema hoor
je bent een held!!
en voor de 1e x doet een excel bestand het op mij computer die ik op DBB vind:rolleyes:

Als je 3x per week wilt Squaten kan je ook gewoon Smolov doen.

Nette Dips ouwe! Met die MP ben je helemaal koning. Heb moeite je bij te houden daarmee;)

• #4.296
Training Maandag 7 December

Whouii le
kkere krachtkicks vadaag.. Nog niet op mn oude kracht maar het begint te komen.. Voer alles wel redelijk netter uit.. Bench dieper enzo..
# Compounds #

Full Squat

- 5 * 50
- 5 * 70
- 5 * 80
- 5 * 85
- 2 * 5 * 87,5
- 3 * 92,5 (Volgens de spotter vrijwel geen hulp.)

Bench Press
- 8 * 40
- 5 * 60
- 3 * 5 * 65
- 5 * 67,5 (Volgens spotter zit er meer in)

Bent Over Row
- 8 * 40
- 3 * 5 * 60
- 2 * 5 * 65 (Niet vreselij
k netjes)

#Assists#

Chinns
- 5 * BW
- 5 * BW

- 10 * BW (Iemand hield alleen mn benen vast, die ik volledig slap hield!)

Dumbbell Pullover
- 10 * 16
- 2 * 8 * 20

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Nutrition Today:

0700. Ontbijt:200 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 60~40 Gram Brinta~Haver / 500 ML Halfvolle Melk
0930. Pre W.O:
70 Gram Brinta /
500 ML Halfvolle Melk / 100 Gram Vlees [Onbereid]
1130. Post W.O:
20 Gram Whey / 30 Gram Dextrose
1200. Lunch: 115 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet/Tundertartaar [Onbereid Gewogen]
1430. Middag: 4 Volkorenbrood
/ 3 Hele eieren
of 80 Gram Vette Vis
1715. Diner:
300 Gram Aardappel / 250 Gram Groenten / 150 Gram Beef
1915. Avond 1: 2 Eitjes

2130. Avond 2:
60 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
1 * 30 Gram Dextrose
1 * 5 Gram BCAA

Totals:
Kcal: 3900

K: 470 Gram
E: 280 Gram
V: 95 Gram

Laatst bewerkt:
Ik vind die bench echt heel netjes hoor! Volgende keer lekker de 70kg pakken! :)

wat vond je zelf bij die bench? het gaat erom hoe jij het aanvoelt niet de spotter(kan je wel supporten ermee ofc.)

+1, aan discipline geen gebrek.

Trainingswijs wel, ik zie nauwelijks vooruitgang of je bent een tijdje geblesseerd geweest en heb daardoor niet goed kunnen trainen of je gaat er niet voor. Er moet echt veel en veel meer effort in je training zitten en leg de focus op 3 oefeningen Squat, Deadlift en Bench Press ga nou niet rekening houden met assistance want daar ga je niet veel kracht mee opbouwen.

Terug
Naar boven