AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

De eerste rij gewichten bij de BenchPress zijn van 16 juli, die vond ik nog, goed vooruit gegaan!

Bench Press
- 5 * 50 (3 * 8 * 60)
- 5 * 57,5
- 5 * 62,5
- 3 * 62,5
- 4 * 60
- 3 * 60

Ik wil je niet demotiveren maar vind jij dit een goede vooruitgang voor 5 maanden ?
Eerlijk gezegd vind ik het matige vooruitgang.
Wel pluspunten voor je discipline!

Edit

Laatst bewerkt:
Ja joh negeer me post maar.. Ik vind zowel je motivatie als discipline echt zwaar k*t met zowel je trainingen als je voeding. Je eet wel elke keer hetzelfde en houd dat aan, prima, maar je hebt gewoon een ****ing angst om in vet aan te komen en dat vind ik nog klotere discipline dan een beetje junk hier en daar.. Verder heb je nauwelijks vooruitgang gemaakt en dat is je al meerdere malen verteld. Nou, negeer me post maar wederom. Enjoy your ectolife.

Ja joh negeer me post maar.. Ik vind zowel je motivatie als discipline echt zwaar k*t met zowel je trainingen als je voeding. Je eet wel elke keer hetzelfde en houd dat aan, prima, maar je hebt gewoon een ****ing angst om in vet aan te komen en dat vind ik nog klotere discipline dan een beetje junk hier en daar.. Verder heb je nauwelijks vooruitgang gemaakt en dat is je al meerdere malen verteld. Nou, negeer me post maar wederom. Enjoy your ectolife.

wtf, probeer je nu zelf je fatness goed te praten?

wtf, probeer je nu zelf je fatness goed te praten?

Nee waar heb ik het over dat mijn fatness acceptabel was? Je moet sowieso leren lezen want hij is een ecto dus dan mag hij wel junken is niks mis mee. Sterker nog ik raad het hem aan om te doen maar goed hij mag van mij ook zo doorgaan alleen is z'n vooruitgang (als hij vooruitgaat) zeer en zeer matig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.326
Training Dinsdag 15 December

LB 1

Woord Vooraf

Eerste squatloze en dus ook rugpijnloze benentraining, alhoewel hij wel zeurde bij de ab machine ;)

Die Hack squat is geen ordinaire hacksquat maar een freeweight machine die erg lijkt op de gewone smith squat.

Stond na de legpress al te trillen op mn pootjes..

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

15 Minuten Heen fietsen

Training

Hack Squat {Bijzonder apparaat, niet de gewone hack
}
W.u.
- 12 * 20
- 10 * 40
- 10 * 50
- 10 * 60

Leg Press
Small Stance {2 Cm Between Feets}
- 15 * 90
- 3 * 10 * 130

Lunges {Per been}
- 10 * 20
- 2 * 8 * 26

Lying Leg Curl {Single leggeed}
- 2 * 10 * 10
- 8 * 10

Hanging leg raise
- 3 *15 * BW

Lunges {Per been}
- 15 * BW+10
- 2 * 15 * BW+15

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Waarom doe je nog 3 setjes lunges na je abs?

En doe eens wat met het commentaar dat geleverd wordt...

Spank,
waarom negeer je alles man.
5x5 vind je niet leuk, cool ik ook niet. Waarom kies je er dan in godsnaam voor, er zijn 2 miljard alternatieven. Lees eens WSB of 5/3/1, en als dit geen beginnersschema's zijn who cares man je gaat er zowiezo beter op stijgen dan wanneer je geen zin hebt om te trainen maar je wilt wel gespierder worden. Das namelijk de meest brollige combinatie.
En Hack Squats en Leg extensions, fl**ker dat er toch uit en herstel je rug met low weight squats.
Maandag back squat 2x15x60kg, Woensdag front squat 3x10x45, Vrijdag 10x2x70 speed deadlifts, of 10x2x45 hang cleans. Rustig opbouwen, rug herstellen, volop knallen.
En maak nog eens wat filmpjes.

Protip: Die trainingen posten moet gewoon zo simpel en snel mogelijk zijn, je maakt er haast een schilderij van. Keep it simple, en dan heb je wat tijd om te reageren op commentaar.

Laatst bewerkt:

:roflol:!!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.332
Waarom doe je nog 3 setjes lunges na je abs?

Foutje, die moet weg, te vaa[Afbeelding niet meer beschikbaar]k gekopieerd ;)

En doe eens wat met het commentaar dat geleverd wordt...

Spank,
waarom negeer je alles man.
5x5 vind je niet leuk, cool ik ook niet. Waarom kies je er dan in godsnaam voor, er zijn 2 miljard alternatieven. Lees eens WSB of 5/3/1, en als dit geen beginnersschema's zijn who cares man je gaat er zowiezo beter op stijgen dan wanneer je geen zin hebt om te trainen maar je wilt wel gespierder worden. Das namelijk de meest brollige combinatie.
En Hack Squats en Leg extensions, fl**ker dat er toch uit en herstel je rug met low weight squats.
Maandag back squat 2x15x60kg, Woensdag front squat 3x10x45, Vrijdag 10x2x70 speed deadlifts, of 10x2x45 hang cleans. Rustig opbouwen, rug herstellen, volop knallen.
En maak nog eens wat filmpjes.

Protip: Die trainingen posten moet gewoon zo simpel en snel mogelijk zijn, je maakt er haast een schilderij van. Keep it simple, en dan heb je wat tijd om te reageren op commentaar.

Nu ja, niet veel.. Nu nog net even voordat ik de hele dag onderweg ben tot vanavond laat..

5*5 vind ik iet leuk maar het ging gewoon niet met mij rug, kon van het weekend niet eens normaal zitten en zo een zeikerd ben ik niet wat pijntjes betreft maar dit sloeg even alles..

Zo zie je maar weer dat die jongen totaal niet tegen wat negatieve commentaar kan. Damn gozer bouw een onderrug op man..

Ik probeer wel in te gaa op commentaar hoor.. Ik ging gewoon te zwaar liften en squaten voor mijn doen en dan is het vragen om problemen..
Aan de voeding zal het niet liggen ik krijg zeker voldoende binnen, 4000 is wel even genoeg.
Aan de rust ligt het misschien wel, ik zit nooit eens lekker ofzo, ben altijd aan het werk.. Of sport OF stage OF bijbaan.

Ik wil je niet demotiveren maar vind jij dit een goede vooruitgang voor 5 maanden ?
Eerlijk gezegd vind ik het matige vooruitgang.
Wel pluspunten voor je discipline!

Edit

Het gaat om massa niet om kracht kijk een naar mijn log bvb en mijn stats
Train altijd zo en baal erg van mijn kracht allen ga ik al wel al 10 jaar zo door ;) Ben trouwens el een stukje sterker geweest maar ben weer overnieuw begonnen zeg maar Trouwens mijn lukt bvb 3x6x100 maar asl ik daar 105 van maak lukt het mij nog geen 1x5 herhalingen laat staan meerdere setjes maken.
Spank laat ze maar zijken over 10 jaar tainen deze jongens niet eens meer en jij bent een dikke buffel

Train altijd zo en baal erg van mijn kracht allen ga ik al wel al 10 jaar zo door ;) Ben trouwens el een stukje sterker geweest maar ben weer overnieuw begonnen zeg maar Trouwens mijn lukt bvb 3x6x100 maar asl ik daar 105 van maak lukt het mij nog geen 1x5 herhalingen laat staan meerdere setjes maken.
Spank laat ze maar zijken over 10 jaar tainen deze jongens niet eens meer en jij bent een dikke buffel
Waar zijn de punten en komma's als je ze nodig hebt?! :(

Ergen in jou'n reet ofzo

Laatst bewerkt:
Train altijd zo en baal erg van mijn kracht allen ga ik al wel al 10 jaar zo door ;) Ben trouwens el een stukje sterker geweest maar ben weer opnieuw begonnen zeg maar Trouwens mijn lukt bvb 3x6x100 maar asl ik daar 105 van maak lukt het mij nog geen 1x5 herhalingen laat staan meerdere setjes maken.

Haha grapjas.
Spank je gaat nog een moeilijk leven krijgen als je nu al zo druk maakt over van alles en nog wat. bouw is wat mental toughness op.
Maar goed als je zo door wil blijven gaan, ga ik je niet tegenhouden.

Hij heeft de motivatie dat is alles wat hij nodig heeft. Kracht zecht imo niets kijk naar mij met mijn 2500-3000 cals dieet en toch de benodige massa belhave kracht. massa komtmet de jaren en dus totaal niet druk maken over kracht zoalg je zwaar traind en een mooi volume draait is het goed mits je wel strikt aan je voeding houd en trainng

Laatst bewerkt:
Ik heb even je log bekeken.
Ik vind je erg slap voor 10 jaar trainen, maarja als het werkt voor jou...
Een bruut fysiek zonder kracht vind ik maar niks.

Tjah het is maar bb he een slap fysiek met met kracht en bb doelen vind ik niets.
Kracht zegt niet alles voor iedereen, wel volume en zwaar trainen en zwaar trainen heeft niets met kracht te maken wat je op dat moment hebt. Trouwens ik heb mijn beste tijd gehad en mijn kracht stats lagen een stuk hoger maar daar ga ik niet voor eingelijk wel voor massa behouden en mischien nog wat gainen.

Laatst bewerkt:
Zo zie je maar weer dat die jongen totaal niet tegen wat negatieve commentaar kan. Damn gozer bouw een onderrug op man..

Bedoel je hiermee dat hij rugproblemen heeft door een gebrek aan onderrug training?

Ik zit met hetzelfde probleem, rugpijn bij het squaten en deadliften.

Owja, en Spank, Minotaures heeft 3 pagina's terug gepost dat SLDL slecht zijn voor je rug...Hier moet ik mij wel bij aansluiten. Beter doe je Romanian deadlifts (niet tot helemaal op de grond dus, zodat je rug altijd recht blijft)

verder zou ik je aanraden eerder op de squat dan op de deadlift rustig aan te doen (dat helpt bij mij). Ik ondervind meer rugproblemen bij het squaten dan bij het deadliften.

Terug
Naar boven