- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Hij heeft de motivatie dat is alles wat hij nodig heeft. Kracht zecht imo niets kijk naar mij met mijn 2500-3000 cals dieet en toch de benodige massa belhave kracht. massa komtmet de jaren en dus totaal niet druk maken over kracht zoalg je zwaar traind en een mooi volume draait is het goed mits je wel strikt aan je voeding houd en trainng
Hier heb je 1 ding fout, hij mist de motivatie.
---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------
Bedoel je hiermee dat hij rugproblemen heeft door een gebrek aan onderrug training?
Ik zit met hetzelfde probleem, rugpijn bij het squaten en deadliften.
Owja, en Spank, Minotaures heeft 3 pagina's terug gepost dat SLDL slecht zijn voor je rug...Hier moet ik mij wel bij aansluiten. Beter doe je Romanian deadlifts (niet tot helemaal op de grond dus, zodat je rug altijd recht blijft)
verder zou ik je aanraden eerder op de squat dan op de deadlift rustig aan te doen (dat helpt bij mij). Ik ondervind meer rugproblemen bij het squaten dan bij het deadliften.
Nee niet een onderrug vanwege de pijn en what not maar eerder voor het feit dat hij niet tegen negatieve commentaar kan. Hij blijft maar me posts negeren en reageert wel op de positieve commentaar. Als je niet er tegen kan dat iemand anders je trainingen etc. op z'n manier beoordeelt dan kun je beter geen log openen in my opinion. Je hoort van andere te leren en niet gewoon eigenwijs je gang te gaan terwijl we allemaal weten dat hij met zowel kracht als massa niet echt opschiet.

de zogenaamde bodybuilding geleerde van DBB die Spanksta even gaan corrigeren.
Qua massa iig duidelijk verschil met de vorige keer!! Beachboylook komt eraan deze zomeR!