MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Hij heeft de motivatie dat is alles wat hij nodig heeft. Kracht zecht imo niets kijk naar mij met mijn 2500-3000 cals dieet en toch de benodige massa belhave kracht. massa komtmet de jaren en dus totaal niet druk maken over kracht zoalg je zwaar traind en een mooi volume draait is het goed mits je wel strikt aan je voeding houd en trainng

Hier heb je 1 ding fout, hij mist de motivatie.

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Bedoel je hiermee dat hij rugproblemen heeft door een gebrek aan onderrug training?

Ik zit met hetzelfde probleem, rugpijn bij het squaten en deadliften.

Owja, en Spank, Minotaures heeft 3 pagina's terug gepost dat SLDL slecht zijn voor je rug...Hier moet ik mij wel bij aansluiten. Beter doe je Romanian deadlifts (niet tot helemaal op de grond dus, zodat je rug altijd recht blijft)

verder zou ik je aanraden eerder op de squat dan op de deadlift rustig aan te doen (dat helpt bij mij). Ik ondervind meer rugproblemen bij het squaten dan bij het deadliften.

Nee niet een onderrug vanwege de pijn en what not maar eerder voor het feit dat hij niet tegen negatieve commentaar kan. Hij blijft maar me posts negeren en reageert wel op de positieve commentaar. Als je niet er tegen kan dat iemand anders je trainingen etc. op z'n manier beoordeelt dan kun je beter geen log openen in my opinion. Je hoort van andere te leren en niet gewoon eigenwijs je gang te gaan terwijl we allemaal weten dat hij met zowel kracht als massa niet echt opschiet.

Kom op Spank! 200% motivatie vanaf nu..:fire::fire:

:roflol: de zogenaamde bodybuilding geleerde van DBB die Spanksta even gaan corrigeren.

Te grappig voor woorden valt niet serieus te nemen dit soort beledigende adviezen van mensen die er zelf uit zien als een ecto of chubby zijn

:roflol: de zogenaamde bodybuilding geleerde van DBB die Spanksta even gaan corrigeren.

Te grappig voor woorden valt niet serieus te nemen dit soort beledigende adviezen van mensen die er zelf uit zien als een ecto of chubby zijn

Dus jij vind dat spankie wel goede progressie maakt ?
Die progressie op de bench is gewoon waardeloos.

En dat je zegt dat mensen die in jou ogen waardeloos advies geven ecto of chubby zijn is ook onzin. Ik ben geen van beide.
Maarja als spankie zo wil doorgaan prima, veel succes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.346
pff net thuis.. WHoow.. qua kracht maak ik beroerde progressie, qua lichaam vind ik het nog meevallen..

• #4.348
119o2tk.jpg

316m3ux.jpg

14w7ehe.jpg

2ilm2h4.jpg

Ik had het over kracht, fysiek ben je vooruit gegaan maar je kracht zowat niet.

Groei je ?

zo Ja

Doorgaan

Nou Spank, ik loop toevallig tegen je foto's aan maarre ziet er netjes uit! :) Qua massa iig duidelijk verschil met de vorige keer!! Beachboylook komt eraan deze zomeR! ;)

Je gaat goed Henk, blij dat te lezen, je schouders zijn al heel goed vind ik!

:roflol: owned bij pics haters..

Netjes Henk gestaag maar zeker goede progressie..:thumbs:

zijn trouwens toch al wat oudere foto's ?

• #4.356
Training Donderdag 17 December

LB 2

Woord Vooraf

Tevreden..

Goede training, was tevreden, nu opbouwen die gewichten..

Tnq for comment, die progressie is al wel wat verouderd idd maar niet veel gebeurt laaste tijd, vind overgens wel dat i[Afbeelding niet meer beschikbaar]k wat voller ben geworden hoor!

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

20 Minuten Heenfietsen

Training

T-Bar Row {Alleen de schijven gerekent}

- 8 * 30
- 2 * 8 * 40
- 8 * 45

Wide Grip Pulldown {Rear}
- 8 * 50
- 8 * 55

- 8 * 65
- 6 * 65 (+2 spot)

Dumbbell Row
- 8 * 20
- 8 * 26
- 2 * 8 * 30

Incline Dumbbell Press
- 8 * 20
- 8* 24

- 8 * 28
- 7 * 28 (8e Spot)

Incline Flyes (Dumbbell)
- 10 * 10
- 3 * 8 * 14

Miitary Press
- 8 * 30
- 2 * 8 * 40
- 5 * 45 (+1 LegDrive)

Zo ziet het er een stuk overzichtelijker uit. Lekkere training op je T-bar row na; die vind ik wat laag. Is dat de liggende versie???
Je fysiek is duidelijk verbeterd.:)

Gewoon goeie gewichten, vooral die incl dumbbell drukken. Denk alleen dat je T-Bar Row en Dumbbell Row een stuk hoger kunnen..

Ik denk dat we hier inderdaad akkoord moeten gaan met wat Ronniej zegt.

Spanky is een bodybuilder, en in principe is het niet zijn kracht, maar zijn massa die beoordeeld moet worden.

Ik vind je er niet zo bruut uitzien, maar ik heb je before pics vroeger gezien, en daarmee valt er duidelijk een vooruitgang te zien!!;)

dus proficiat ermee.

owja, ik wil er wel aan toevoegen dat ik Minotaures een beetje gelijk moet geven...ik vind dat je wat meer zou moeten eten, je bent heel erg mager...je staat natuurlijk droog, wat er goed uitziet voor de chicks, maar toch zou je er veel bruter uitzien met als je meer ging eten!

Laatst bewerkt:
  • #4.360
Training Dinsdag 15 December

LB 2

Woord Vooraf

klein beetje gesquat, deed ontiegelijk veel pijn, ook bij de rest van de oefeningen zo en pijn gehad in mn rechter onderrug..
k*ttraining..

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

15 Minuten Heen fietsen

Training

Front Squat- 8 * 40
- 8 * 50
- 8 * 55

Leg Press
Normal Stance {15 Cm Between Feets}