Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Ja idd. Miss dat je door deze training nog een week extra moet herstellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.384
Sterkte, maar waarom die laatste training dan nog ???

Ja idd. Miss dat je door deze training nog een week extra moet herstellen.

Tijdens de training schoot het er pas erg in zegt hij.

Succes met je herstel spanksta.

Op die fiets, zat met ze vorige training in me hoofd met die ''knoep''

Die knoep was maandag, het was vanmorgen aardig over maar toen met de machinale hack squat was het weer zo ver.. Wel afgemaakt maar nu 2 weken volledige rust, kan ik me in mn schoolwerk storten enz enz..

Die knoep was maandag, het was vanmorgen aardig over maar toen met de machinale hack squat was het weer zo ver.. Wel afgemaakt maar nu 2 weken volledige rust, kan ik me in mn schoolwerk storten enz enz..
Correct me if i'm wrong, maar je weet toch van tevoren dat een squat variant je onderrug belast? Snap dan ff niet wrom je hem dan doet?

Nare mededeling
De rugpijn is zowiezo al erg bij alle oefeningen die niet eens met onderrug te maken hebben, zoals een BOR of een T-BAR waren onmogelijk,
Met name BOR belast je onderrug heel erg hoor, daar staat een hoop spanning tijdens de oefening!!

Over je blessure: Het is je eigen domme schuld. Je had het al een tijdje over rugpijn en ik ( en anderen ) hebben je aangeraden rust te houden, en je hebt het alleen maar erger gemaakt om door te trainen! Dom!!!!

succes met herstel

• #4.387
Correct me if i'm wrong, maar je weet toch van tevoren dat een squat variant je onderrug belast? Snap dan ff niet wrom je hem dan doet?

Met name BOR belast je onderrug heel erg hoor, daar staat een hoop spanning tijdens de oefening!!

Over je blessure: Het is je eigen domme schuld. Je had het al een tijdje over rugpijn en ik ( en anderen ) hebben je aangeraden rust te houden, en je hebt het alleen maar erger gemaakt om door te trainen! Dom!!!!

succes met herstel

yep, iedereen moet het een keer meemaken.. elke grote jongen heeft wel eens 1 maand thusigezeten vanwege een blessure, ik leer hier iig wel van..

• #4.388
Hee misschien een oorzaak gevonden, namelijk een nieuw matras aangeschaft in juni.. Na die tijd ben ik gaan kungelen met die rug.. Het is ook een matras waar je gebogen op licht.. Dus donder ik me ouwe er maar weer op..

Pijn update:
Mijn rug heeft nog nooit zovee pijn gedaan als nu.. het is echt verschrikkelijk, daarbij komt nog mn rauwe keel dus met alles wat ik slik wat niet glijd verkramp ik van de pijn.

Medicijn-gehalte vandaag:
* * * * * * * * o *

Sta stijf dus, slik alles door elkaar maar nix baat..

Miss beetje tijgerbalsem op die plek smeren? Always does the trick for me.

succes met herstel

:roflol:

Dat stuk snapte ik ook niet.. :roflol:
BOR belastte me onderrug, vreemd genoeg.. :orly:

Spuit erin.

• #4.392
Miss beetje tijgerbalsem op die plek smeren? Always does the trick for me.

Yep, smeer het nu 2 maal per dag goed in..

Mijn medicatie:
Glucosamine chondriblablabla, daar neem i[Afbeelding niet meer beschikbaar]k er nu 1 per dag van!

:roflol:

Dat stuk snapte ik ook niet.. :roflol:
BOR belastte me onderrug, vreemd genoeg.. :orly:

Weet ook wel dat je met de BOR je onderrug aanspreekt, maar wist niet dat het zo erg kon zijn.. echt wat ik ook probeerde, gebogen staan lukte niet!

De pijn is lichtelijk minder als gisteren gelukkig..

Suc6 met het herstel en hopelijk was het je matras:o

• #4.395
Updatje

Mn rug is sinds dat het zo erg was weer wat beter gegaan.. Elke dat is er een beetje pijn minder al voel ik hem nog wel flink..

Heb zojuis een spinning lesje gevolgd van 40 minuten, ik denk wel 400a500 kcal verbrand.. Was best kapot.. Heb het er overgens al weer aangegeten met als extra:
Vlak voor: (5 Gram EAS + Banaan)
Direct na: (25 Gram Dextrose + 5 Gram EAS)

Denk dat ik, als ik lichter ben als normaal het meeste vocht ben verloren..
Wil mn gewicht wel op 70 blijven houden dus voeding zit op 3000-3200 kcal..

Hoop niet te veel vetjes aan te zetten..

Morgen wel wat core oefeningen doen en buik ter versteveging van mn rug..
De eerste week gaat me nog best gemakkelijk af qua niet trainen.. Denk dat de tweede week 3-dubbel zo lang duurt.. Volgende week donderdag mag ik weer rustig beginnen.. Over 3 weken pas weer onderrug en benen.. Rust is belangrijk voor deze..

Gelukkig ben ik niet de enige die niet traint in deze dagen.. Er zijn er zat meer die iig een week niet trainen met de feestdagen vanwege gesloten deuren..

Yep, smeer het nu 2 maal per dag goed in..

Mijn medicatie:
Glucosamine chondriblablabla, daar neem i[Afbeelding niet meer beschikbaar]k er nu 1 per dag van!

Dat is geen medicatie vriend. Enkel supplementatie.

Succes met je rug, denk dat je er met een weekje of 2 wel vanaf bent, dan gewoon weer gaan knallen. Als extra misschien wat corestability oefeningen doen.

nogsteeds een vetfobie?

Updatje

Morgen wel wat core oefeningen doen en buik ter versteveging van mn rug..
De eerste week gaat me nog best gemakkelijk af qua niet trainen.. Denk dat de tweede week 3-dubbel zo lang duurt.. Volgende week donderdag mag ik weer rustig beginnen.. Over 3 weken pas weer onderrug en benen.. Rust is belangrijk voor deze..

Gelukkig ben ik niet de enige die niet traint in deze dagen.. Er zijn er zat meer die iig een week niet trainen met de feestdagen vanwege gesloten deuren..

Met core oefeningen belast je je rug ook hoor ;), laat jezelf nou 2 weken compleet met rust.

Dacht ik ook meteen aan toen ik Spank's post las. Wees nou eens niet zo bang om ietwat in vet aan te komen. Je bent een mager sprietje, wat betreft vet, dus je kan dat heus wel hebben!

Daarnaast lijkt het mij ook verstandig om gewoon echt even "absolute" rust te nemen ipv nu weer wat core oefeningen te doen. Je rug moet even herstellen, en als je die nu weer gaat belasten, wordt het probleem volgens mij alleen maar erger... Het is zwaar, maar zie het als een investering!

Je bent echt een ****ing filter en je filtert alle negatieve commentaar en negeert het maar gewoon he.. :rolleyes:

Terug
Naar boven