08Dennis08
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijdens de training schoot het er pas erg in zegt hij.
Succes met je herstel spanksta.
Ja idd. Miss dat je door deze training nog een week extra moet herstellen.
Succes met je herstel spanksta.
Op die fiets, zat met ze vorige training in me hoofd met die ''knoep''
Correct me if i'm wrong, maar je weet toch van tevoren dat een squat variant je onderrug belast? Snap dan ff niet wrom je hem dan doet?Die knoep was maandag, het was vanmorgen aardig over maar toen met de machinale hack squat was het weer zo ver.. Wel afgemaakt maar nu 2 weken volledige rust, kan ik me in mn schoolwerk storten enz enz..
Met name BOR belast je onderrug heel erg hoor, daar staat een hoop spanning tijdens de oefening!!Nare mededeling
De rugpijn is zowiezo al erg bij alle oefeningen die niet eens met onderrug te maken hebben, zoals een BOR of een T-BAR waren onmogelijk,
Correct me if i'm wrong, maar je weet toch van tevoren dat een squat variant je onderrug belast? Snap dan ff niet wrom je hem dan doet?
Met name BOR belast je onderrug heel erg hoor, daar staat een hoop spanning tijdens de oefening!!
Over je blessure: Het is je eigen domme schuld. Je had het al een tijdje over rugpijn en ik ( en anderen ) hebben je aangeraden rust te houden, en je hebt het alleen maar erger gemaakt om door te trainen! Dom!!!!
succes met herstel
Met name BOR belast je onderrug heel erg hoor, daar staat een hoop spanning tijdens de oefening!!
Over je blessure: Het is je eigen domme schuld. Je had het al een tijdje over rugpijn en ik ( en anderen ) hebben je aangeraden rust te houden, en je hebt het alleen maar erger gemaakt om door te trainen! Dom!!!!
succes met herstel

Miss beetje tijgerbalsem op die plek smeren? Always does the trick for me.
Dat stuk snapte ik ook niet..
BOR belastte me onderrug, vreemd genoeg..![]()

Yep, smeer het nu 2 maal per dag goed in..
Mijn medicatie:
Glucosamine chondriblablabla, daar neem i[Afbeelding niet meer beschikbaar]k er nu 1 per dag van!
Updatje
Morgen wel wat core oefeningen doen en buik ter versteveging van mn rug..
De eerste week gaat me nog best gemakkelijk af qua niet trainen.. Denk dat de tweede week 3-dubbel zo lang duurt.. Volgende week donderdag mag ik weer rustig beginnen.. Over 3 weken pas weer onderrug en benen.. Rust is belangrijk voor deze..
Gelukkig ben ik niet de enige die niet traint in deze dagen.. Er zijn er zat meer die iig een week niet trainen met de feestdagen vanwege gesloten deuren..
, laat jezelf nou 2 weken compleet met rust.Dacht ik ook meteen aan toen ik Spank's post las. Wees nou eens niet zo bang om ietwat in vet aan te komen. Je bent een mager sprietje, wat betreft vet, dus je kan dat heus wel hebben!