AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

niet stressen op het vet man, je meet het met een ****ed up weegschaal :D gewoon bulken tot 12-15%(zou zelfs 17% durven zeggen) massa pakken!

Squat gaat de goede kant op man:cool:. En er mogen nog wel wat procentjes bf bij man, dat kan je zeker hebben!

Goed bezig kerel! Blijven eten, eten ,eten!!! Je moet massa maken dus het mag ook wel ietsje minder clean.

• Topic Starter Topic Starter
Nope

Laatst bewerkt:
30 Gram Pindakaas met stukjes noot van Calve! Die is heerlijk ja.:D Ik gebruik nu alleen weer de normale, omdat ik klein puistjes begon te krijgen door die oranje pot.

Vandaag was een Rustdag!

Voeding van vandaag:

Pre-Ontbijt:
20 Gram Whey
200 ML Verse Sinaasappelsap

Ontbijt:
60 Gram Brinta
40 Gram Havermout
250 ML Halfvolle Melk

Snack 1:
2 Volkorenbrood
60 Gram Haring
250 ML Halfvolle melk

Lunch:
4 VolkorenBrood
30 Gram Pindakaas met stukjes noot van Calve!
250 ML Halfvolle Melk
60 Gram Mager Vleeswaar

Snack 2:
2 Volkorenbrood
60 Gram Paling
Beker Karnemelk

Diner:
250 Gram Broccoli
275 Gram Aardappelen
150 Gram Beenham
Kommetje Volle Yoghurt

Snack 3:
60 Gram Cashewnoten
500 Gram Magere Kwark

Totaal:

Kcal: 2972,6
Eiwit:208,1 (28 %)
KH:313,4 (42 % )
Vet:96,2 (29 % )

smakelijk dan!

merk je al dat het steeds makkelijker weg te krijgen is allemaal??
ook op rustdagen of heb je nog steeds problemen dat je zoveel minder trek heb?

merk je al dat het steeds makkelijker weg te krijgen is allemaal??
ook op rustdagen of heb je nog steeds problemen dat je zoveel minder trek heb?

Het probleem is niet de honger, vrijwel elke maaltijd die ik eet heb ik een hongerig gevoel..maar eerder bang voor vet verhoging!

Het probleem is niet de honger, vrijwel elke maaltijd die ik eet heb ik een hongerig gevoel..maar eerder bang voor vet verhoging!
je staat laag genoeg qua bf dus je kan voorlopig wel bulken...voor je eigen gevoel misschien het toch in de gaten blijven houden maar tot een bf van ongeveer 15 kan je wel bulken...
en denk zo als je nu al zo laag staat ben je waarschijnlijk dat vet wat je aankomt ook zo weer kwijt vanwege snelle verbranding enzo...

Spankie!!

Don't worry about the fat!!! Je hoort nu al 10 gasten... vreten vreten vreten!! Doe dat nu ook maar gewoon!!En ik weet bijna zeker dat als je de komende maand je niet op de weegschaal staat je dit een stuk gemakkelijker afgaat!! Toen ik begon met trainen had ik een vetpercentage van "error"... Vrouwtje in de sportschool schrok zich dood en zei meteen tegen me... als je gaat krachttrainen elke dag jezelf helemaal volbunkeren tot je hier weer op de weegschaal staat met een vetpercentage van minimaal 12% anders ben je je lichaam aant slopen!!

Iedereen hier loopt te bulken omdat je nu eenmaal makkelijker spieren aankomt met een voorraadje vet!! Niet dwars gaan liggen door de filosofie "als ik geen vetaankom hoef ik niet te cutten in de zomerperiode..." Cutten gaat trouwens meestal tot een vetpercentage van rond de 7%.. daar zit jij nu al op.... 5 maanden te vroeg!!

Vreten kreng!! :P

Spankie!!

Don't worry about the fat!!! Je hoort nu al 10 gasten... vreten vreten vreten!! Doe dat nu ook maar gewoon!!En ik weet bijna zeker dat als je de komende maand je niet op de weegschaal staat je dit een stuk gemakkelijker afgaat!! Toen ik begon met trainen had ik een vetpercentage van "error"... Vrouwtje in de sportschool schrok zich dood en zei meteen tegen me... als je gaat krachttrainen elke dag jezelf helemaal volbunkeren tot je hier weer op de weegschaal staat met een vetpercentage van minimaal 12% anders ben je je lichaam aant slopen!!

Iedereen hier loopt te bulken omdat je nu eenmaal makkelijker spieren aankomt met een voorraadje vet!! Niet dwars gaan liggen door de filosofie "als ik geen vetaankom hoef ik niet te cutten in de zomerperiode..." Cutten gaat trouwens meestal tot een vetpercentage van rond de 7%.. daar zit jij nu al op.... 5 maanden te vroeg!!

Vreten kreng!! :P

Doe ik ook doe ik ook! Bij mij zei die ook ERROR! Nu 6 of 7 procent maar kga door! Zekerste weten!

Rug/Triceps

*Wide Grip Rear Pull Downs

- 12 * 40
- 9 * 45 (Rep PR +2)
- 8 * 45

*BOR (HET WIL NIET GOED LUKKEN MET DEZE OEFENING IK VOEL NIX ALS IK HEM DOE!!!! ENKEL UITPUTTING VAN CONDITIE) HELP IEMAND!
- 12 * 30
- 10 * 40
- 8 * 45
- 8 * 45
- 5 * 50

*DL

- 12 * 60
- 9 * 70
- 6 * 72,5 (PR +2,5 Kilo)
- 5 * 72,5 (Kapot!)

*DB Row
- 15 * 18
- 13 * 22
- 10 * 24
- 9 * 24

Bench Dips
- 12 * 30 Kilo op benen
-
10 * 35 kilo op benen (Rep PR +2)
- 7 * 35 kilo op benen

Overhead Tricep Ext.
- 11 * 18
- 10 * 20
- 8 * 22 (PR)

Lying Tricep Ext. met Krulstang (1ste keer)
- 12 * 12,5
- 9 *
22,5 (Rep PR +1)
- 8 * 22,5

Barbell Shrugs (Kan ik beter DB SHRUGS DOEN? Hoe deze opbouwen? ook 10 8 6 6 Bijvoorbeeld?)
- 10 * 30
- 10 * 30

Terug
Naar boven