g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je stresst je te veel om je vet man..
let er een maand of 4 niet op en vreet gewoon
+++++++++++++++++++++++++++++++++++niet stressen op het vet man, je meet het met een ****ed up weegschaalgewoon bulken tot 12-15%(zou zelfs 17% durven zeggen) massa pakken!

Helaas Gerre, jou mocht ik geen puntjes meer geven. Eerst aan anderen, dan ben jij weer aan de beurt!
Helaas Gerre, jou mocht ik geen puntjes meer geven. Eerst aan anderen, dan ben jij weer aan de beurt!

too badHelaas Gerre, jou mocht ik geen puntjes meer geven. Eerst aan anderen, dan ben jij weer aan de beurt!
merk je al dat het steeds makkelijker weg te krijgen is allemaal??
ook op rustdagen of heb je nog steeds problemen dat je zoveel minder trek heb?
je staat laag genoeg qua bf dus je kan voorlopig wel bulken...voor je eigen gevoel misschien het toch in de gaten blijven houden maar tot een bf van ongeveer 15 kan je wel bulken...Het probleem is niet de honger, vrijwel elke maaltijd die ik eet heb ik een hongerig gevoel..maar eerder bang voor vet verhoging!

Spankie!!
Don't worry about the fat!!! Je hoort nu al 10 gasten... vreten vreten vreten!! Doe dat nu ook maar gewoon!!En ik weet bijna zeker dat als je de komende maand je niet op de weegschaal staat je dit een stuk gemakkelijker afgaat!! Toen ik begon met trainen had ik een vetpercentage van "error"... Vrouwtje in de sportschool schrok zich dood en zei meteen tegen me... als je gaat krachttrainen elke dag jezelf helemaal volbunkeren tot je hier weer op de weegschaal staat met een vetpercentage van minimaal 12% anders ben je je lichaam aant slopen!!
Iedereen hier loopt te bulken omdat je nu eenmaal makkelijker spieren aankomt met een voorraadje vet!! Niet dwars gaan liggen door de filosofie "als ik geen vetaankom hoef ik niet te cutten in de zomerperiode..." Cutten gaat trouwens meestal tot een vetpercentage van rond de 7%.. daar zit jij nu al op.... 5 maanden te vroeg!!
Vreten kreng!!![]()