Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

nette trainig man!
weer heel wat pr's ook,
je gaat goed voor uit

die bor doe ik eigenlijk nooit, vind moeilijke oefening om aan te leren correct uit te voeren
doe in de plaats one arm dumbbell rows, grtz :)

• Topic Starter Topic Starter
nette trainig man!
weer heel wat pr's ook,
je gaat goed voor uit

die bor doe ik eigenlijk nooit, vind moeilijke oefening om aan te leren correct uit te voeren
doe in de plaats one arm dumbbell rows, grtz :)

Bedaaaankt! jah, die laatse doe ik ook! maar daaar voel ik ook nix .. :S Wel dat ik op een gegeven moment niet meer kan hebben en hem niet meer omhoog krijg, maar niet zo'n gevoel als bij de DL, heb jij ditook?

nette training zo...
gaat wel goed komen met alles zo
keep it up

(HET WIL NIET GOED LUKKEN MET DEZE OEFENING IK VOEL NIX ALS IK HEM DOE!!!! ENKEL UITPUTTING VAN CONDITIE) HELP IEMAND!

Geen paniek. Wil niet is dood!
Probeer eens een filmpje te maken van je BOR's.
Er zijn hier genoeg gasten die je dan kunnen vertellen wat je anders moet doen.

Verder wel lekkere PR's!

Eventueel kun je dit ook doen in plaats van bent over rows:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rug/Triceps

*Wide Grip Rear Pull Downs

- 12 * 40
- 9 * 45 (Rep PR +2)
- 8 * 45

*BOR (HET WIL NIET GOED LUKKEN MET DEZE OEFENING IK VOEL NIX ALS IK HEM DOE!!!! ENKEL UITPUTTING VAN CONDITIE) HELP IEMAND!
- 12 * 30
- 10 * 40
- 8 * 45
- 8 * 45
- 5 * 50

*DL

- 12 * 60
- 9 * 70
- 6 * 72,5 (PR +2,5 Kilo)
- 5 * 72,5 (Kapot!)

*DB Row
- 15 * 18
- 13 * 22
- 10 * 24
- 9 * 24

Bench Dips
- 12 * 30 Kilo op benen
-
10 * 35 kilo op benen (Rep PR +2)
- 7 * 35 kilo op benen

Overhead Tricep Ext.
- 11 * 18
- 10 * 20
- 8 * 22 (PR)

Lying Tricep Ext. met Krulstang (1ste keer)
- 12 * 12,5
- 9 *
22,5 (Rep PR +1)
- 8 * 22,5

Barbell Shrugs (Kan ik beter DB SHRUGS DOEN? Hoe deze opbouwen? ook 10 8 6 6 Bijvoorbeeld?)
- 10 * 30
- 10 * 30

Doe eens one arm dumbbell row inplaats van barbell row. Goede training overigens!

nette training zo...
gaat wel goed komen met alles zo
keep it up

Laten we het hopen..

Geen paniek. Wil niet is dood!
Probeer eens een filmpje te maken van je BOR's.
Er zijn hier genoeg gasten die je dan kunnen vertellen wat je anders moet doen.

Verder wel lekkere PR's!

Eventueel kun je dit ook doen in plaats van bent over rows:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oke! Dezekan ik eens gaan bekijken dan!

Doe eens one arm dumbbell row inplaats van barbell row. Goede training overigens!

Bedankt! De Dumbbell Row doe ik al.. Kijk maar eens goed.. ;)

Netjes gast. Gewoon barbell en dumbbell shrugs doen.

Barbell Shrugs(Achterkant) Dus dan sta je voor de stang en je houdt het dan achter je. En daarna dumbbell Shrugs gewoon. Ik doe het ook op deze manier en mn traps knallen er echt uit. Gewoon 3 a 4 setjes doen per oefening. En dan 10-15 reps maken. Ik vind het lekker om veel reps te maken bij deze oefening. Cable Upright Row is ook wel een massabouwer voor je traps. Alleen moet je daar mee uitkijken ivm blessuregevoeligheid.

de oefening op die foto is eigenlijk gewoon T-bar row... is ook een goede oefening om te proberen inderdaad

(HET WIL NIET GOED LUKKEN MET DEZE OEFENING IK VOEL NIX ALS IK HEM DOE!!!! ENKEL UITPUTTING VAN CONDITIE) HELP IEMAND

2 tips voor BOR:

probeer niet vanuit je armen te werken maar concentreer je op je ellebogen, je ellebogen zetten de beweging in.

Als je bovenaan bent schouderbladen tegen elkaar drukken en even vasthouden.

2 tips voor BOR:

probeer niet vanuit je armen te werken maar concentreer je op je ellebogen, je ellebogen zetten de beweging in.

Als je bovenaan bent schouderbladen tegen elkaar drukken en even vasthouden.
Idd is een goeie tip!:D

Voeding van vandaag:

Pre-Ontbijt:
20 Gram Whey
200 ML Verse Sinaasappelsap

Ontbijt:
60 Gram Brinta
40 Gram Havermout
200 ML Halfvolle Melk

Snack 1:
2 Volkorenbrood
60 Gram Vette Makreel
200 ML Karnemelk

PWO:
25 Gram Dextrose
20 Gram Whey

Lunch PWO:
4 Volkorenbrood
30 Gram Pindakaas
60 Gram Mager Vleeswaar

Snack 2 Pre WO:
2 Volkorenbrood
30 Gram Appelstroop
200 ML Karnemelk

PWO:
25 Gram Dextrose
20 Gram Whey

Diner:
250 Gram Spruiten
275 Gram Aardappelen
150 Gram Tartaar
200 ML Volle Yoghurt

Snack 3:
50 Gram Noten
20 Gram Havermout
450 Gram Magere Kwark

Totaal:

Kcal: 3190
Eiwit: 229,9 (29 %)
KH: 361,8 (46 % )
Vet:100 (28 % )

Rug/Triceps

*Wide Grip Rear Pull Downs
- 12 * 40
- 9 * 45 (Rep PR +2)
- 8 * 45

*BOR (HET WIL NIET GOED LUKKEN MET DEZE OEFENING IK VOEL NIX ALS IK HEM DOE!!!! ENKEL UITPUTTING VAN CONDITIE) HELP IEMAND!
- 12 * 30
- 10 * 40
- 8 * 45
- 8 * 45
- 5 * 50

*DL
- 12 * 60
- 9 * 70
- 6 * 72,5 (PR +2,5 Kilo)
- 5 * 72,5 (Kapot!)

*DB Row
- 15 * 18
- 13 * 22
- 10 * 24
- 9 * 24

Bench Dips
- 12 * 30 Kilo op benen
-
10 * 35 kilo op benen (Rep PR +2)
- 7 * 35 kilo op benen

Overhead Tricep Ext.
- 11 * 18
- 10 * 20
- 8 * 22 (PR)

Lying Tricep Ext. met Krulstang (1ste keer)
- 12 * 12,5
- 9 *
22,5 (Rep PR +1)
- 8 * 22,5

Barbell Shrugs (Kan ik beter DB SHRUGS DOEN? Hoe deze opbouwen? ook 10 8 6 6 Bijvoorbeeld?)
- 10 * 30
- 10 * 30

Barbell shrugs met dumbbell vind ik persoonlijk beter aanvoelen.
Bor blijven oefenen en goed kijken op internet naar filmpjes hoe de pro`s hem uitvoeren!
Zeker blijven doen wellicht af en toe afwisselen met andere row oefeningen zoals de dumbbell

Geen idee hoe je je bor's uitvoert maar je kan ook een pendlay row doen.
Dit is een stricte row waarbij je tussen elke rep de stang weer "doodlegt" op de grond, ik vind hem zo pakken beter dan een minder stricte row.
http://www.youtube.com/watch?v=UIUg8nDVEFs

Gewoon eens proberen ;)

lOl! Jalours ofzo? haha ;) Vind je dit veel? Is maar 6 gram per KG Lichaamsgewicht hooR!

Barbell shrugs met dumbbell vind ik persoonlijk beter aanvoelen.
Bor blijven oefenen en goed kijken op internet naar filmpjes hoe de pro`s hem uitvoeren!
Zeker blijven doen wellicht af en toe afwisselen met andere row oefeningen zoals de dumbbell

Ik zal hem er niet uit gaan doen iig! De DB Shrugs zal ik er volgende week in plaatsen! (Ipv de BB) Op hoeveel Kilo te beginnen?

Geen idee hoe je je bor's uitvoert maar je kan ook een pendlay row doen.
Dit is een stricte row waarbij je tussen elke rep de stang weer "doodlegt" op de grond, ik vind hem zo pakken beter dan een minder stricte row.
http://www.youtube.com/watch?v=UIUg8nDVEFs

Gewoon eens proberen ;)

oke moet je bij deze ook je rug gebogen houden? bedankt!

Bedaaaankt! jah, die laatse doe ik ook! maar daaar voel ik ook nix .. :S Wel dat ik op een gegeven moment niet meer kan hebben en hem niet meer omhoog krijg, maar niet zo'n gevoel als bij de DL, heb jij ditook?

ik voel de one arm rows wel, ik sta beetje voor over gebogen met 1 knie op een bankje rug recht natuurlijk, hou men arm gestrekt naar onder en trek dan de dumbbell naar omhoog tot aan men buik/ been.

Het gevoel kan je natuurlijk niet vergelijken met een zware compound als deadlift die oefening kost meer kracht en gebruik je veel meer spieren bij, hamstrings, volledige rug en traps.

grtz :)

ik voel de one arm rows wel, ik sta beetje voor over gebogen met 1 knie op een bankje rug recht natuurlijk, hou men arm gestrekt naar onder en trek dan de dumbbell naar omhoog tot aan men buik/ been.

Het gevoel kan je natuurlijk niet vergelijken met een zware compound als deadlift die oefening kost meer kracht en gebruik je veel meer spieren bij, hamstrings, volledige rug en traps.

grtz :)

Hmm Ik voel deze ook niet.. wel uitputting wat ik al typte.. dat ik niet meer kan.. maar geen pijn.. of geforceerde spier..

Nee check het filmpje maar, je moet proberen je rug zo horizontaal mogelijk te houden.

Oke deze lijkt mij wel heel erg belastend voor de rug.. Niet waar? Ik ga hem zeker proberen..

Terug
Naar boven