- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nette trainig man!
weer heel wat pr's ook,
je gaat goed voor uit
die bor doe ik eigenlijk nooit, vind moeilijke oefening om aan te leren correct uit te voeren
doe in de plaats one arm dumbbell rows, grtz![]()
(HET WIL NIET GOED LUKKEN MET DEZE OEFENING IK VOEL NIX ALS IK HEM DOE!!!! ENKEL UITPUTTING VAN CONDITIE) HELP IEMAND!
Rug/Triceps
*Wide Grip Rear Pull Downs
- 12 * 40
- 9 * 45 (Rep PR +2)
- 8 * 45
*BOR (HET WIL NIET GOED LUKKEN MET DEZE OEFENING IK VOEL NIX ALS IK HEM DOE!!!! ENKEL UITPUTTING VAN CONDITIE) HELP IEMAND!
- 12 * 30
- 10 * 40
- 8 * 45
- 8 * 45
- 5 * 50
*DL
- 12 * 60
- 9 * 70
- 6 * 72,5 (PR +2,5 Kilo)
- 5 * 72,5 (Kapot!)
*DB Row
- 15 * 18
- 13 * 22
- 10 * 24
- 9 * 24
Bench Dips
- 12 * 30 Kilo op benen
- 10 * 35 kilo op benen (Rep PR +2)
- 7 * 35 kilo op benen
Overhead Tricep Ext.
- 11 * 18
- 10 * 20
- 8 * 22 (PR)
Lying Tricep Ext. met Krulstang (1ste keer)
- 12 * 12,5
- 9 * 22,5 (Rep PR +1)
- 8 * 22,5
Barbell Shrugs (Kan ik beter DB SHRUGS DOEN? Hoe deze opbouwen? ook 10 8 6 6 Bijvoorbeeld?)
- 10 * 30
- 10 * 30
nette training zo...
gaat wel goed komen met alles zo
keep it up
Geen paniek. Wil niet is dood!
Probeer eens een filmpje te maken van je BOR's.
Er zijn hier genoeg gasten die je dan kunnen vertellen wat je anders moet doen.
Verder wel lekkere PR's!
Eventueel kun je dit ook doen in plaats van bent over rows:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Doe eens one arm dumbbell row inplaats van barbell row. Goede training overigens!

Laten we het hopen..
Oke! Dezekan ik eens gaan bekijken dan!
Bedankt! De Dumbbell Row doe ik al.. Kijk maar eens goed..![]()
(HET WIL NIET GOED LUKKEN MET DEZE OEFENING IK VOEL NIX ALS IK HEM DOE!!!! ENKEL UITPUTTING VAN CONDITIE) HELP IEMAND
Idd is een goeie tip!2 tips voor BOR:
probeer niet vanuit je armen te werken maar concentreer je op je ellebogen, je ellebogen zetten de beweging in.
Als je bovenaan bent schouderbladen tegen elkaar drukken en even vasthouden.

Rug/Triceps
*Wide Grip Rear Pull Downs
- 12 * 40
- 9 * 45 (Rep PR +2)
- 8 * 45
*BOR (HET WIL NIET GOED LUKKEN MET DEZE OEFENING IK VOEL NIX ALS IK HEM DOE!!!! ENKEL UITPUTTING VAN CONDITIE) HELP IEMAND!
- 12 * 30
- 10 * 40
- 8 * 45
- 8 * 45
- 5 * 50
*DL
- 12 * 60
- 9 * 70
- 6 * 72,5 (PR +2,5 Kilo)
- 5 * 72,5 (Kapot!)
*DB Row
- 15 * 18
- 13 * 22
- 10 * 24
- 9 * 24
Bench Dips
- 12 * 30 Kilo op benen
- 10 * 35 kilo op benen (Rep PR +2)
- 7 * 35 kilo op benen
Overhead Tricep Ext.
- 11 * 18
- 10 * 20
- 8 * 22 (PR)
Lying Tricep Ext. met Krulstang (1ste keer)
- 12 * 12,5
- 9 * 22,5 (Rep PR +1)
- 8 * 22,5
Barbell Shrugs (Kan ik beter DB SHRUGS DOEN? Hoe deze opbouwen? ook 10 8 6 6 Bijvoorbeeld?)
- 10 * 30
- 10 * 30
Vind je dit veel? Is maar 6 gram per KG Lichaamsgewicht hooR!Barbell shrugs met dumbbell vind ik persoonlijk beter aanvoelen.
Bor blijven oefenen en goed kijken op internet naar filmpjes hoe de pro`s hem uitvoeren!
Zeker blijven doen wellicht af en toe afwisselen met andere row oefeningen zoals de dumbbell
Geen idee hoe je je bor's uitvoert maar je kan ook een pendlay row doen.
Dit is een stricte row waarbij je tussen elke rep de stang weer "doodlegt" op de grond, ik vind hem zo pakken beter dan een minder stricte row.
http://www.youtube.com/watch?v=UIUg8nDVEFs
Gewoon eens proberen![]()
Bedaaaankt! jah, die laatse doe ik ook! maar daaar voel ik ook nix .. :S Wel dat ik op een gegeven moment niet meer kan hebben en hem niet meer omhoog krijg, maar niet zo'n gevoel als bij de DL, heb jij ditook?

Nee check het filmpje maar, je moet proberen je rug zo horizontaal mogelijk te houden.oke moet je bij deze ook je rug gebogen houden? bedankt!
ik voel de one arm rows wel, ik sta beetje voor over gebogen met 1 knie op een bankje rug recht natuurlijk, hou men arm gestrekt naar onder en trek dan de dumbbell naar omhoog tot aan men buik/ been.
Het gevoel kan je natuurlijk niet vergelijken met een zware compound als deadlift die oefening kost meer kracht en gebruik je veel meer spieren bij, hamstrings, volledige rug en traps.
grtz![]()
Nee check het filmpje maar, je moet proberen je rug zo horizontaal mogelijk te houden.