XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.401
Dat is geen medicatie vriend. Enkel supplementatie.

Succes met je rug, denk dat je er met een weekje of 2 wel vanaf bent, dan gewoon weer gaan knallen. Als extra misschien wat corestability oefeningen doen.

Met core oefeningen belast je je rug ook hoor ;), laat jezelf nou 2 weken compleet met rust.

Dacht ik ook meteen aan toen ik Spank's post las. Wees nou eens niet zo bang om ietwat in vet aan te komen. Je bent een mager sprietje, wat betreft vet, dus je kan dat heus wel hebben!

Daarnaast lijkt het mij ook verstandig om gewoon echt even "absolute" rust te nemen ipv nu weer wat core oefeningen te doen. Je rug moet even herstellen, en als je die nu weer gaat belasten, wordt het probleem volgens mij alleen maar erger... Het is zwaar, maar zie het als een investering!

Hmm, miss dan toch maar rusten morgen ja.. En mja dat is moeilijk ;) Naya het proberen waard natuurlijk wel.. En des te sneller dat alles geneest..
Donderdag wel weer even een spinninglesje, dat voelde wel goed..
Met CORE bedoel ik buik even alleen he.. Geen rug oefeningen

Je bent echt een ****ing filter en je filtert alle negatieve commentaar en negeert het maar gewoon he.. :rolleyes:

Jep, khev de Whine-O-Master 345 SuperSonic erop gezet, ideaal..

Ik lees het commentaar wel hoor.. Welk commentaar negeer ik volgens Mino?

• #4.402
Muhaa Mn BW blijft rond de 70 kilo nuchter, dat is dus al een puspunt, ik eet dan ook wel 3000 maar het blijft nu gelijk..

• #4.403
Update:

Mijn rug is nu echt aan het genezen, gebruik hem nog we intensief maar hij doet gewoon stukken minder pijn.. Ik voe hem niet constant meer..

Heb erg veel moeite met niet trainen.. Moet nog tot donderdag en dan zitten mijn 2 weken rust erop..

Qua voeding vreet ik, eigenlijk te veel voor iemand die niet sport.. Maar wil er zeker van zijn dat ik bij de 70 blijf en niet nog lichter wordt!

katabole nachten en dagen heb ik gelukkig niet gehad.. Ik voel me al een hele tijd beter, zo alcohol-loos..

Ben aan de andere kant ook wel aan het genieten van alle rust.. Dingen doen waar je anders te weinig tijd voor maar dat is dan ook 1 van mij goede voonemens, meer vrije tijd, minder strict.. Zowiezo weer 1 maatijd junk in de week..

Het verhaaltje is niet zo spectaculair as in andere logs maar i just dont feel like i have toe.. Is gewoon 1 grote crap dat stilzitten..

Miss dat ik deze woensdag al wil beginnen weer.. Nog even kijken wat mn rug zegt..
Overgens train ik de eerste 2 weken geen onderrug en benen.. Deze stonden ook stil qua gains dus 1 maand rust kan geen kwaad..

beter ga je niet gelijk trainen als de pijn net helemaal weg is

En zeker bij alle (rug)oefeningen form checken.

Goede voornemens heb je in elk geval gemaakt, en met dat1x junken in de week ben ik het trouwens niet eens! In jou geval kan dat wel 2x vriend ;)

succes met je rug man ik weet hoe dodelijk stilzitten is
''fastest way to kill a lion is to put him in a cage''

wees wel voorzichtig als je weer begint

• #4.410
Rehab Training Woensdag 7 Januari

Borst/Bicep/Schouder

Woord Vooraf

Eerte training na dik 1,5 week niet meer trainen.. Was vermoeiend, steeds voorzichtig met de rug doen.
Gewichten vielen wat tegen maar wat een spierpijn nu dit typend! (Vrijdag)

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

Heen Fietsen

Training

Bench Press
- 10 * 20
- 10 * 30
- 10 * 40
- 10 * 50
- 2 * 8 * 60

Incline Dumbbell Press
- 10 * 16
- 10 * 20
- 2 * 8 * 24

Flat Bench Fly
- 10 * 12
- 2 * 10 * 14

Barbell Bicep Curl
- 10 * 20
- 10 *30
- 8 * 30

Incline SEATED bicep Curl
- 3 *10 * 10

Seated Side Raise
- 10 * 6
- 2 * 8 * 8

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Rehab Training Vrijdag 8 Januari

BOVENRug/Tricep

Woord Vooraf

Aaw, erg rustig gedaan.. Mn rug is niet echt gevoelig meer met gewoon lopen. Wel als er druk op komt te staan, zoals bij de seated cable row..
Daarna even uithangen en dan 1 steek en het is over.

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

Heen Fietsen

Training

Chinnen{Normal grip, niet erg wide niet erg small}

- 6 * BW
- 4 * BW
- 3 * BW

Seated cable Row
- 10 * 40
-
10 * 45
- 10 * 50
- 8 * 55

Dumbbell Row (1 Arm)
- 10 * 16
- 10 * 24
- 10 * 26

Chest Dips
- 10 * BW+5
- 10 * BW+10
- 10 * BW+15
- 6 * BW+15

Skullcrusher
- 10 * 20
- 2 * 10 * 25

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Voeding
voeding heb ik weer flink opgekrikt.. Moet toch zeker weer rond de 3700 zitten deze dag.. Morgen iets minder maar dat is rustdag..

Ben afgevallen naar 69 met 1 kilo vochtverlies, dat zie je ook wel iets, dat minder vocht+ vocht uit spieren.. Wil de 80 halen Medio November.. Dat moet makkelijk lukken.. Dan terug cutten naar een res0ectabel BF..

Sta nu zeer zeker rond de 13/14 procent, is we een schatting maar is wel echt zo.. Hoop de 80 te halen mat maximaa 17 procent.. Dan een procent of 7-10 eraf..

Laatst bewerkt:
Je foto's doen het niet bro.

Valt tegen he die spierpijn, ik heb een weekje niet getraind en ga deze week kapot van de spierpijn, ben de hele dag aan het rekken.

Succes met terugkomen, komt goed.

• #4.412
Je foto's doen het niet bro.

Valt tegen he die spierpijn, ik heb een weekje niet getraind en ga deze week kapot van de spierpijn, ben de hele dag aan het rekken.

Succes met terugkomen, komt goed.

Met spierpijn wil je gewoon niet voluit gaan omdat pijn..
Over die fotos, het zijn Screenshots.. Mijn laptop heeft zn beste jaren gehad en staat al ingeschreven bij een bejaarde tehuis, maar de wachtlijsten zijn erg lang, steeds meer knopjes vallen eraf..
Zo ook de letter k, deze moet ik nu altijd met CTRL+V doen (eerst kopieren natuurlijk)
Maar zelfs CTRL+V is moeilijk omdat de CTRL aan de rechterkant ook eraf gerot is..

Cheers

Geniet van de spierpijn spank!;)

die bench, is dat geen dikke pr?:D

• #4.415
Geniet van de spierpijn spank!;)

Will do!

die bench, is dat geen dikke pr?:D

haha nee gap, helemaal niet zelfs.. had laatst nog een 8*65 kan wel meer wss hoor!

Update

Vandaag nog ffkes de gym gehitt na mijn job voor abs+kuiten+Onderarm, niet te zwaar gedaan, ging op de Standing calf raise staan en iets te wild omhoog.. Daar knoepte wat.. Voeld niet erg lekker iig.. Maar nu niet veel last meer van!

Mn broertje is ook aan de fitness geslagen al een paar maanden, hij is echt de opposite van mij (Qua bouw) Hij is log en breed van zichzelf.. Hij gaat me inhalen met benchen, i know it.. Hij deed ff easy 2*8*55, natuurlijk wel kapot daarna maar hij begint net..

Lol geowned worden door je jongere broertje is toch het meest vernederende gevoel wat er is? :roflol:

Nice van je broertje! Goede progressie heeft hij geboekt dan! Ik weet nog wel dat jij hem toen in de zomer mee genomen had naar f4f!

Laat je broer hier ook een account aanmaken. Een spanksta Junior.

• #4.419
Training Maandag 11 Januari

Borst/Biceps

Woord Vooraf

Hmm viel mee. Mijn rug lijkt steeds beter te voelen. Toch deze komende 2 weken nog geen benen en onderrug trainen, de pijn moet een tijdje volledig over zijn!

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

Heen Fietsen

Training

Bench Press
- 10 * 40
- 8 * 60
- 8 * 62,5
- 7 * 65 (Was alleen!)
- 5 * 70 (Toen spotter, +2 reps met spot)

Incline Dumbbell Press
- 10 * 16
- 10 * 20
- 8 * 24
- 7 * 26

Flat Bench Fly
- 10 * 14
- 8 * 16
- 7 * 16

21
- 21 * 20
- 21 *22,5