MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
Voeding van vandaag:

Pre-Ontbijt:
20 Gram Whey
200 ML Verse Sinaasappelsap

Ontbijt:
60 Gram Brinta
40 Gram Havermout
250 ML Halfvolle Melk

Snack 1:
2 Volkorenbrood
50 Gram Vette Makreel
200 ML Karnemelk

Lunch:
4 Volkorenbrood
30 Gram Pindakaas
60 Gram Mager Vleeswaar

Snack 2 Pre WO:
2 Volkorenbrood
30 Gram Appelstroop
200 ML Halfvolle Melk

PWO:
25 Gram Dextrose
20 Gram Whey

Diner:
250 Gram Spruiten
80 Gram Ongekookte Rijst
150 Gram Riblab
200 ML Volle Yoghurt

Snack 3:
55 Gram Noten
450 Gram Magere Kwark

Totaal:

Kcal: 3136
Eiwit: 226,6 (28 %)
KH: 355,2 (45 % )
Vet:100,7 (28 % )

Vandaag wordt een lekker rustdag! Helemaal niks doen! Alleen ff uurtje met de hond naar het bos.. wandelen.. ook wel een soort cardio eigenlijk!

Voeding van vandaag:

Pre-Ontbijt:
20 Gram Whey
200 ML Verse Sinaasappelsap

Ontbijt:
60 Gram Brinta
40 Gram Havermout
250 ML Halfvolle Melk

Snack 1:
2 Volkorenbrood
50 Gram Vette Makreel
200 ML Karnemelk

Lunch:
4 Volkorenbrood
30 Gram Pindakaas
60 Gram Mager Vleeswaar

Snack 2 Pre WO:
2 Volkorenbrood
30 Gram Appelstroop
200 ML Halfvolle Melk

PWO:
25 Gram Dextrose
20 Gram Whey

Diner:
250 Gram Spruiten
80 Gram Ongekookte Rijst
150 Gram Riblab
200 ML Volle Yoghurt

Snack 3:
55 Gram Noten
450 Gram Magere Kwark

Totaal:

Kcal: 3136
Eiwit: 226,6 (28 %)
KH: 355,2 (45 % )
Vet:100,7 (28 % )

Je vreet als een bodybuilder topper! Als je dit een jaar vol kan houden wordt je een beest!

Vandaag wordt een lekker rustdag! Helemaal niks doen! Alleen ff uurtje met de hond naar het bos.. wandelen.. ook wel een soort cardio eigenlijk!

Ik ook ga lekker genieten van je vrije dag kerel!

Je vreet als een bodybuilder topper! Als je dit een jaar vol kan houden wordt je een beest!

HeHe laten wij het hopen! Eten/Trainen/Rust is the key! Ik ben in 1 maand 2 Kilo aangekomen en BF is hetzelfde gebleven volgens de tang.. geloof het zelf nog niet helemaal maar moet goed zijn!

Ik ook ga lekker genieten van je vrije dag kerel!

jij dus ook een vrije dag vandaag?

Zeker ff boodschappen doen en kip, rijst, groenten etc voor de rest van de week koken.
en invriezen..Dus niet echt vrij lol!

Nee ik bak het in kokosvet

leuk topic had je gisteren spanksta t.a.v je flyes , leuke reacties kreeg je ook;) groteman heeft ook rust

leuk topic had je gisteren spanksta t.a.v je flyes , leuke reacties kreeg je ook;) groteman heeft ook rust

lol.. Nouw twas nie heel geslaagd hoor I.M.O! Moet ze ietsjes dieper doen.. en dr zijn dr bij.. die zijn zooo kinderachtig! Kwou gewoon is weten ofk ze okay deed maar goed..

lol.. Nouw twas nie heel geslaagd hoor I.M.O! Moet ze ietsjes dieper doen.. en dr zijn dr bij.. die zijn zooo kinderachtig! Kwou gewoon is weten ofk ze okay deed maar goed..

klopt sommige kunnen geen eens meer normaal antwoord geven op een vraag - that's life , maar goed je bent er wel uit nu toch

nee want iedereen zegt wat anders.. volgens mij moet ik dieper niet? Maar wel zo gebogen!

ja je hebt op het forum allerlei meningen , dus verdeelde vaak , ik zou gewoon er is een paar uit proberen , en dan effe kijken/aanvoelen wat voor jou werkt , ik ga bijv iets dieper maar ik hou mijn armen meer gebogen , maar mijn waarheid hoeft voor jou niet te gelden

ja je hebt op het forum allerlei meningen , dus verdeelde vaak , ik zou gewoon er is een paar uit proberen , en dan effe kijken/aanvoelen wat voor jou werkt , ik ga bijv iets dieper maar ik hou mijn armen meer gebogen , maar mijn waarheid hoeft voor jou niet te gelden

Oke man bedankt!

Even een andere vraag!

Ik heb de laatste tijd heel erg last van mijn knieen.. Kan dit door het squaten komen? Of waardoor komt dit!? Ik heb het niet echt als ik squat.. zoals deze week heb ik dinsdag gesquat.. heb ik lichte pijn niet echt erg ofzo.. maar gister begon het op te zetten.. en elke keer als ik opsta doet het zo'n zeer.. Kheb al zo'n kniesteun om.. het gaat om beide kneieen.. het kan natuurlijk ook door de kou buiten komen!

Had je topic gelezen daar, mischien beter ergens anders geplaatst had je meer serieusere reacties gehad.
vond het toch wel erg netjes met 18kg
mischien wat lichter nemen en iets meer op correcte uitvoering letten, grtz :)

Terug
Naar boven