Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
Had je topic gelezen daar, mischien beter ergens anders geplaatst had je meer serieusere reacties gehad.
vond het toch wel erg netjes met 18kg
mischien wat lichter nemen en iets meer op correcte uitvoering letten, grtz :)

Super bedankt! Tsjah wist niet waar ik het most plaatsen hoor! Dus dan maar daar waar veel mensen lezen.. hehe ;)

Even een andere vraag!

Ik heb de laatste tijd heel erg last van mijn knieen.. Kan dit door het squaten komen? Of waardoor komt dit!? Ik heb het niet echt als ik squat.. zoals deze week heb ik dinsdag gesquat.. heb ik lichte pijn niet echt erg ofzo.. maar gister begon het op te zetten.. en elke keer als ik opsta doet het zo'n zeer.. Kheb al zo'n kniesteun om.. het gaat om beide kneieen.. het kan natuurlijk ook door de kou buiten komen!

als je zeker kan uitsluiten dat je techniek goed is dan licht het niet aan de squat , dan zou ik zeker langs een arts gaan

Ik heb dat ook wanneer ik bij mijn top squats aankom. Ik gebruik alleen dan knee wraps. Vergeet ik het een keer dan heb ik de dag erna last van mijn knieën. De setjes ervoor gebruik ik deze niet omdat ik mijn knieën wat sterker wil krijgen, gebruik je alleen maar wraps dan worden ze lui.

Ik heb dat ook wanneer ik bij mijn top squats aankom. Ik gebruik alleen dan knee wraps. Vergeet ik het een keer dan heb ik de dag erna last van mijn knieën. De setjes ervoor gebruik ik deze niet omdat ik mijn knieën wat sterker wil krijgen, gebruik je alleen maar wraps dan worden ze lui.

Oke maar de pijn zit ook iets boven mijn knieen.. Zijn dat de quadrex ofzo? Ik voel deze wel bij de Lunges!

Oke Mensen!

Ik ga 3 Volledige dagen Rust nemen! (Dit is Dag 2)
1) Mijn schouder doet Pijn (Overbelast?)
2) Mijn TiTTeN Hebben Spierpijn
3) Mijn beide Knieen (En net iets erboven) Doen weer eens zeer.. Ik heb het niet zozeer met lopen, maar met opstaan enzo.. Komt dit door de Lunges? Of door de Squats?

Ik hoop Dinsdag weer Rug te trainen!

Heeft dit geen gevolgen voor mijn Spiermass? En moet ik meer gaan eten als normaal? Of meer eiwitten?

gewoon wat rust nemen en gewoon eten als je normaal ook doet en niet zo paniekerig;)

En elke spiergroep maar 1 keer per week trainen met niet overdreven veel sets. Iedereen die alles meer dan één keer traint en dan nog met heel veel sets gaat vroeg of laat last krijgen van overbelastingen die kunnen leiden tot tendinitis.

En elke spiergroep maar 1 keer per week trainen met niet overdreven veel sets. Iedereen die alles meer dan één keer traint en dan nog met heel veel sets gaat vroeg of laat last krijgen van overbelastingen die kunnen leiden tot tendinitis.

Oke! Deze week 3 split! (Di/Woe/Vrij) Hoop datk niet teveel massa verlies deze dagen!

Oke! Deze week 3 split! (Di/Woe/Vrij) Hoop datk niet teveel massa verlies deze dagen!

Hoho, als je geblesseerd bent eerst rusten he, je kan zelfs tot 14 dagen rusten en niets van kracht verliezen (en dus zeker geen massa). Als je een blessure hebt en je traint toch verder graaf je je eigen graf, want uiteindelijk kan dit dan leiden tot tendinitis.

Laatst bewerkt:
Hoho, als je geblesseerd bent eerst rusten he, je kan zelfs tot 14 dagen rusten en niets van kracht verliezen (en dus zeker geen massa). Als je een blessure hebt en je traint toch verder graaf je je eiegen graf, want uiteindelijk kan ditdan leiden tot tendinitis.

Ik Ga toch echt ff googlen op die tentieten van jouw.. Wil nu wel eens weten wat dat moge zijn! Ik zal de benen uitstellen tot vrijdag! Dus Di: Rug/Biceps, Woensdag Borst/Triceps Vrijdag Benen/schouders (mocht dit lukken)

Ik Ga toch echt ff googlen op die tentieten van jouw.. Wil nu wel eens weten wat dat moge zijn! Ik zal de benen uitstellen tot vrijdag! Dus Di: Rug/Biceps, Woensdag Borst/Triceps Vrijdag Benen/schouders (mocht dit lukken)

Tendinitis is bij een krachtsporter vooral te vrezen in de schouders, ik heb het vroeger gehad en ik kan je vertellen het is een hardnekkige blessure die je maandenlang buiten strijd houdt. Daarom is het ook zo belangrijk dat je schouders en borst maar 1 x traint per week, rug en benen kunnen gerust 2 x per week getraind worden maar of het je echt veel vooruit helpt is een andere vraag natuurlijk.

Oke Mensen!

Ik ga 3 Volledige dagen Rust nemen! (Dit is Dag 2)
1) Mijn schouder doet Pijn (Overbelast?)
2) Mijn TiTTeN Hebben Spierpijn
3) Mijn beide Knieen (En net iets erboven) Doen weer eens zeer.. Ik heb het niet zozeer met lopen, maar met opstaan enzo.. Komt dit door de Lunges? Of door de Squats?

Ik hoop Dinsdag weer Rug te trainen!

Heeft dit geen gevolgen voor mijn Spiermass? En moet ik meer gaan eten als normaal? Of meer eiwitten?

Lekker rust houden, 3 dagen of evt meer als je denkt dat je nog niet hersteld bent. EN GOED DOOR BLIJVEN VRETEN.
geniet van je rust :p

Lekker rust houden, 3 dagen of evt meer als je denkt dat je nog niet hersteld bent. EN GOED DOOR BLIJVEN VRETEN.
geniet van je rust :p

Ik probeer zekers te eten ja! En normaal heb ik ook 2 dagen weekend rust dus 3 dagen maakt het verschil ook niet!

3 dagen rust is nu even een Pre! Miss dat ik dinsdag nu wel meer gewicht pak! Nietwaar? :)

ja dat kan idd. Wilde zelf vandaag gaan trainen maar ben geveld door de griep.
Heb ook flinke spierpijn gekregen, met name in de onder rug, echt irritant maarja...niks aan te doen

rusten en vreten= groeien als kool!

Vandaag niet al te veel kunnen eten.. beetje op onderhoud.. zo'n 2500 kcals of ietsjes meer

Je hoeft echt niet bang te zijn dat je door de rust massa verliest, je zult na een intensieve periode zelfs spiermassa kunnen winnen, daarnaast zelfs nog veel kracht kunnen winnen.

Je hoeft echt niet bang te zijn dat je door de rust massa verliest, je zult na een intensieve periode zelfs spiermassa kunnen winnen, daarnaast zelfs nog veel kracht kunnen winnen.

Ik Ga vandaag toch wel sporten, heb toch tijd gekregen en kan het niet laten! Wel zal ik minder intensiteit doen met de Lunges enzo.. om wat rustig aan te beginnen!

Gewicht:
Vanmorgen 62 op de weegschaal! :D

Training Algemeen
Vandaag een Rustige Training Gehad! Niet te zwaar gegaan!

Benen/Onderarmen

Lunges (Dumbbell) (Beide Handen)
- 12 * 16
- 10 * 18

Squat
- 12 * 50
- 10 * 60
- 8 * 70
- 7 * 72,5 (PR + 2,5 Kilo)

Leg Curl (1sec Hold)
15* 50
12 * 55
8* 60

SUPERSET

Leg Ext. (1sec Hold)

- 12 * 50
- 10 * 55
- 8 * 60

Seated Legg Press
- 15 * 45
- 13 * 45
- 5 * 50 (6e Rep FAILURE!)
- 6 * 55 (PR + 1 Rep) Al me moed bij elkaar gepakt!

SUPERSET
Calf Raises
- 20 * 70
-
15 * 80(PR + 5 Kilo)
- 15 * 80

Dumbbell wrist curl
- 13 * 10
- 9 * 14
- 6 * 16

Barbell Cable Wrist Curl
- 12 * 30