XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

Mooie Deadlift en BOR, gaat echt de goede kant op man!

Idd, je dealift en BOR zijn vergelijkbaar met mijn stats, ga je in de gaten houden! ;)

Nu zie je dat spanksta vooruit gaat, super! Ben benieuwd naar je clipjes.

Laatst bewerkt:
je gaat goed bro!

• Topic Starter Topic Starter
Jow Spankie...

Een tipje voor je Seated Leg Press... als je de oefening doet doe je waarschijnlijk je handen aan de handvaten ergens beneden?? Niet doen!!

i.p.v. daarvan pak je je handen voor je vast... iets onder borsthoogte... als je dan maximaal zakt met je gewicht en je krijgt jezelf niet meer omhoog (in jouw geval die fail van 5 of 6 reps... kan je ff klein tikkie smokkelen door met je onderarmen tegen je bovenbenen te drukken!! Haal je zowieso de tien reps en kan je op die manier ook ondanks dat je je oefening te zwaar pakt wel het maximale uit die reps halen!!
Niet teveel smokkelen hé!! :P

Enige pech bij mij is dat onze legpress maar tot 202,5 kg gaat :P en dat kunnen we 4 * 10 halen met de handjes achter mijn hoofd :P zelfs al is het mijn vijfde oefening!! :P dus heb helaas de seated leg press moeten afschaffen ;)

Hoop dat je wat aan de tip hebt!! :D

Jow Spankie...

Een tipje voor je Seated Leg Press... als je de oefening doet doe je waarschijnlijk je handen aan de handvaten ergens beneden?? Niet doen!!

i.p.v. daarvan pak je je handen voor je vast... iets onder borsthoogte... als je dan maximaal zakt met je gewicht en je krijgt jezelf niet meer omhoog (in jouw geval die fail van 5 of 6 reps... kan je ff klein tikkie smokkelen door met je onderarmen tegen je bovenbenen te drukken!! Haal je zowieso de tien reps en kan je op die manier ook ondanks dat je je oefening te zwaar pakt wel het maximale uit die reps halen!!
Niet teveel smokkelen hé!! :P

Enige pech bij mij is dat onze legpress maar tot 202,5 kg gaat :P en dat kunnen we 4 * 10 halen met de handjes achter mijn hoofd :P zelfs al is het mijn vijfde oefening!! :P dus heb helaas de seated leg press moeten afschaffen ;)

Hoop dat je wat aan de tip hebt!! :D

Thax man! DItiseen andere Leg Press.. Deze gaat ook niet hoger als 100 Kilo.. Het is een Seated! Maar een zwaare versie..we hebben erook 1 die tot 200 kilo of hoger kan!

Allemaal rode cijfers is goed! Ben benieuwd naar je geile filmpjes!:D

gaat de goeie richting uit, blijven volhouden

Training Donderdag 22 Januari

6 Minuten Roeien

Borst/Triceps

* BP

- 12 * 45
- 10 * 50 (Tot verbazing redelijk makkelijk!)
- 8 * 55 (Pr + 1 Rep) EINDELIJK!!
- 6/7 * 55
(Vorige keer na de 55, 7 * 52,5)

* Flat Dumbbell Flyes (Nieuwe Filmpjes Komen Nog)
- 12 * 12
- 10 * 14
- 8 * 16
- 7 * 16

* Incline Dumbbell Press
- 13 * 16
- 11 * 18
- 10 * 20
- 7 * 22 (PR + 2 Reps)

Tot zover ging het goed! Maar Toen!!

Bench Dips
- 6 * 30 Kilo op benen
-
6 * 30 kilo op benen
- 5 * 30 kilo op benen

Overhead Tricep Ext.
- 10 * 18
- 8 * 20
- 4 * 22

Lying Tricep Ext. met Krulstang (1ste keer)
- 12 * 17,5
- 10 *
20
- 7 * 22,5

Ik was kapot na de Borsttraining! Ik Doe normaal vaak Biceps na Borst en Triceps na Rug! Komt het omdat ik de Triceps al veel gebruikt heb nu dat ik niet verder kwam!?

Hierna nog wat opgedrukt als toetje! Tot ik leeg was..

ben benieuwd naar filmpje van squat enzo

Toch goede borsttraining! :thumbs:
Je zal je triceps idd wat zwaarder belast hebben omdat je nu meer pakte bij borst dan anders.

Training Donderdag 22 Januari

6 Minuten Roeien

Borst/Triceps

* BP

- 12 * 45
- 10 * 50 (Tot verbazing redelijk makkelijk!)
- 8 * 55 (Pr + 1 Rep) EINDELIJK!!
- 6/7 * 55
(Vorige keer na de 55, 7 * 52,5)

* Flat Dumbbell Flyes (Nieuwe Filmpjes Komen Nog)
- 12 * 12
- 10 * 14
- 8 * 16
- 7 * 16

* Incline Dumbbell Press
- 13 * 16
- 11 * 18
- 10 * 20
- 7 * 22 (PR + 2 Reps)

Tot zover ging het goed! Maar Toen!!

Bench Dips
- 6 * 30 Kilo op benen
-
6 * 30 kilo op benen
- 5 * 30 kilo op benen

Overhead Tricep Ext.
- 10 * 18
- 8 * 20
- 4 * 22

Lying Tricep Ext. met Krulstang (1ste keer)
- 12 * 17,5
- 10 *
20
- 7 * 22,5

Ik was kapot na de Borsttraining! Ik Doe normaal vaak Biceps na Borst en Triceps na Rug! Komt het omdat ik de Triceps al veel gebruikt heb nu dat ik niet verder kwam!?

Hierna nog wat opgedrukt als toetje! Tot ik leeg was..

Goede training, je ziet dat je vooruitgang maakt he. Ik was ook aangenaam verrast dat je ook al eens overging naar bonensoep met rookworst, dat veranderd zicht op voeding zal je ook vooruit helpen.
Die gasten op DB willen ook altijd maar pics zien he en filmpjes, begrijp ik niet goed hoor. Als je nu nog zou zeggen een filmpje van je zuster (indien minstens 18 natuurlijk!):p

Die filmpjes zijn juist goed, zien dat de houding niet helemaal juist is en geven tips.
Ik vind je db incline press ook zwaar, daar wil ik ook een filmpje van zien. Zelf zit ik bij mijn borst op 26kg dumbbells.

Die filmpjes zijn juist goed, zien dat de houding niet helemaal juist is en geven tips.
Ik vind je db incline press ook zwaar, daar wil ik ook een filmpje van zien. Zelf zit ik bij mijn borst op 26kg dumbbells.

Had nog zitten twijfelen deze te maken! Volgende week Dinsdag goed? dan maak ik hem van de Incline!

idd zware DB's voor iemand met jouw stats:thumbs:
En het is idd normaal dat je triceps al aardig uitgeblust is van een borsttraining.
Daarom hoef je daarna ook niet veel volume te gebruiken om het af te maken.

Terug
Naar boven