MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Aardig sterk voor iemand met jouw gewicht!
Heb begrepen dat je weer door gaat, goedzo!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
idd zware DB's voor iemand met jouw stats:thumbs:
En het is idd normaal dat je triceps al aardig uitgeblust is van een borsttraining.
Daarom hoef je daarna ook niet veel volume te gebruiken om het af te maken.

Hehe! Bedankt! Filmpjes Volgen nog van de BP!

Aardig sterk voor iemand met jouw gewicht!
Heb begrepen dat je weer door gaat, goedzo!:thumbs:

Ik ga welzeker door! Ik wacht deze week nog even af wat dit trainingsschema met mij doet.. Hoe de vorderingen zijn.. en miss dat ik dan ga wisselen van schema! Wss wordt het dan UB/LB 4 dagen p/w

Ben idd ook heel benieuwd naar de filmpjes van je Incline Dumbbell Press!!
Zelf doe ik ze met 30kg maar heb dan wel 2 fitnessmaatjes nodig om de gewichten vanaf de grond (of knieen) tot boven mijn borst te krijgen! De oefening lukt op eigen kracht :P

Maar ben heel benieuwd hoe jij die 22 op eigen kracht boven je borst krijgt :P ;)
hihi!! Vandaag boterhammen record verbroken ;) 40 stuks op een dag :P whiihoe :P

Zelf doe ik ze met 30kg maar heb dan wel 2 fitnessmaatjes nodig om de gewichten vanaf de grond (of knieen) tot boven mijn borst te krijgen! De oefening lukt op eigen kracht :P

Maar ben heel benieuwd hoe jij die 22 op eigen kracht boven je borst krijgt :P ;)
hihi!! Vandaag boterhammen record verbroken ;) 40 stuks op een dag :P whiihoe :P

Ik kan ze niet zelf omhoog krijgen! (Pijn aan schouders) Eenmaal boven mijn hoofd staat er wel een spotter bij maar ik doe alleszelf! FIlmpjes volgendeweek!

Je BOR, deadlift en BP zijn erg goed voor je lichaamsgewicht!
Lekker blijven knallen!

Nix

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat ze dan niet te zwaar voor je zijn???
Ik bedoel 30kg is nog niet echt veel. Als je daar al hulp voor nodig hebt...

Weet je zeker dat ze dan niet te zwaar voor je zijn???
Ik bedoel 30kg is nog niet echt veel. Als je daar al hulp voor nodig hebt...

Ik heb ook dat ik ze lastig omhoog krijg (Last van mijn schouder) Het zou wel lukken maar hulp is makkelijker..

Is beetje vage shit....

Ik bench schuin 90 kilo.. maar die dumbbells bij incline dumbbell press boven mijn borst krijgen lukt op de één of andere manier niet soepel...

Kweetnie.. slingeren jullie met je gewichten om ze boven je borst te krijgen??
Hoe dan ook... de manier volgens mij waarop je die gewichten tot boven je borst krijgt is volgens mij zoo blessuregevoelig als het maar zijn kan!! Aangezien wij hele aardige fitnessmaatjes hebben (ga 's ochtends altijd met dezelfde 5 gasten trainen) tillen er 2 gewoon elk een dumbbell tot boven mijn borst en ga ik daarna de oefening doen :P Blessures voorkomen we op die manier!! :D

Ben wel benieuwd trouwens met welke spieren je die dumbbells tot boven je borst krijgt... Geloof dat ik de meeste mensen ze uit hun onderrug zie slingeren.. volgens mij ook niet het meest gezonde voor je lichaam... Btw 26 kg lukt me wel om op eigen kracht in goeie positie te komen... Is ook mijn gewicht van mijn shoulder presses

Bij ons in de sportschool is 30 kg max aan dumbbells

Is beetje vage shit....

Ik bench schuin 90 kilo.. maar die dumbbells bij incline dumbbell press boven mijn borst krijgen lukt op de één of andere manier niet soepel...

Hoe dan ook... de manier volgens mij waarop je die gewichten tot boven je borst krijgt is volgens mij zoo blessuregevoelig als het maar zijn kan!! Aangezien wij hele aardige fitnessmaatjes hebben (ga 's ochtends altijd met dezelfde 5 gasten trainen) tillen er 2 gewoon elk een dumbbell tot boven mijn borst en ga ik daarna de oefening doen :P Blessures voorkomen we op die manier!! :D

Ben wel benieuwd trouwens met welke spieren je die dumbbells tot boven je borst krijgt... Geloof dat ik de meeste mensen ze uit hun onderrug zie slingeren.. volgens mij ook niet het meest gezonde voor je lichaam... Btw 26 kg lukt me wel om op eigen kracht in goeie positie te komen... Is ook mijn gewicht van mijn shoulder presses

Neem de dumbbells, zet ze tegen je quads, ga zitten. Zorg dat de dumbbells net boven je knieen zitten en dan duw je een per een je been omhoog naar je borst toe en dan kan je redelijk "makkelijk" je dumbbell in positie brengen boven je borst.

Is beetje vage shit....

De dumbbells vanaf de grond op je knieen brengen (zodat de dumbbells in een rechtopstaande positie zijn), dan omhoog slingeren terwijl je tegelijkertijd gaat liggen op de schuine bank. Vereist een klein beetje techniek maar dat leer je wel.

Gewicht:
Vanmorgen 62.5 op de weegschaal! :D

Training Algemeen
Vandaag een Rustige Training Gehad! Voel me ook niet echt goed! Buikgriepje met veel diaree.. ;)

Benen/Onderarmen

Squat
(Filmpje Volgt!)
- 12 * 50
- 10 * 60
- 10 * 70
- 7 * 75 (PR + 2,5 Kilo)

Leg Curl (1sec Hold)
15* 50
12 * 55
8* 60

SUPERSET

Leg Ext. (1sec Hold)

- 10 * 55
- 10 * 60

- 8 * 65 (PR + 5 Kilo)

Seated Legg Press
- 13 * 45
- 8 * 55 (PR + 1 Rep)
- 8 * 55 (Net aan..)

Dumbbell Shrugs (Eerste Keer)
13 * 12
10 * 14
8 * 16

Seated Bent Lateral Raises (Eerste Keer)
- 15 * 3
- 10 * 5
- 7 * 7

Dumbbell Schoulder Press (Filmpje Volgt!)
- 10 * 14
- 8 * 16
- 6 * 16
4 * 16 (Op..)

Upright Rows (Eerste Keer)
- 15 * 20
- 11 * 25
- 8 * 30

Vragen:
1) De UprightRows en de SeatedBentLateralRaises en de Dumbbell Shrugs vaker te doen? Of slechte oefeningen?

Samenvatting:
Niet een al te intensieve training.. al zwete ik er wel flink op los

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar de filmpjes:)

Edit:
Ik zie dat vandaag je proteïne iname nihil is...gaan we daar nog wat aan doen?:D

Ben benieuwd naar de filmpjes:)

Edit:
Ik zie dat vandaag je proteïne iname nihil is...gaan we daar nog wat aan doen?:D

Haha niet vreselijk veel denk ik.. Vanavond Kipfilet (150 Gram) Bij het avondeten en nog een pot kwark vanavond! Probeer mijn buik een beetje in toom te houden.. het rommelt nogal zie je.. ;)

Ben ook benieuwd. Leuke log. Ik ga deze volgen.
Ga zo door man.

het zijn allemaal basic-bb-oefeningen ermee doorgaan dus

Spanksta doe ook nog wat complexe carbs na je training bij de whey. Whey is langzaam en complexe carbs ook. Dextrose heb je dan om snel je lichaam te voorzien van energie.

Tussen de PWO (Direct na de training) En de lunch zit 40 - 45 minuten.. is dit niet gewoon goed dan? Of beter wat complexe Carbs te nemen bij mn shakes?

Terug
Naar boven