- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whey langzaam?Spanksta doe ook nog wat complexe carbs na je training bij de whey. Whey is langzaam en complexe carbs ook. Dextrose heb je dan om snel je lichaam te voorzien van energie.
Eiwitten worden niet zo snel opgenomen als dextrose (fruitsuikers) dus vandaar aanvullen met complexe carbs.Whey langzaam?
Whey word juist snel opgenomen, daardoor word het voor na de training en voor het ontbijt aangeraden.
Als ik het goed heb word het na 30-45 min al in het bloed opgenomen, maar dat moet ik even opzoeken.
Whey langzaam?
Whey word juist snel opgenomen, daardoor word het voor na de training en voor het ontbijt aangeraden.
Als ik het goed heb word het na 30-45 min al in het bloed opgenomen, maar dat moet ik even opzoeken.
Eiwitten worden niet zo snel opgenomen als dextrose (fruitsuikers) dus vandaar aanvullen met complexe carbs.
Hoor juist van veel gasten hier dat ze voor de training eiwitten nemen omdat het zo lang duurt eer dat ze in je bloed zitten en je spierweefsel kunnen herstellen. Gaf indekay ook aan op zijn logje. Snelle eiwitten zijn vloeibare imo.
Vergeleken met dextrose is idd alles langzaamEiwitten worden niet zo snel opgenomen als dextrose (fruitsuikers) dus vandaar aanvullen met complexe carbs.
Hoor juist van veel gasten hier dat ze voor de training eiwitten nemen omdat het zo lang duurt eer dat ze in je bloed zitten en je spierweefsel kunnen herstellen. Gaf indekay ook aan op zijn logje. Snelle eiwitten zijn vloeibare imo.

Vergeleken met dextrose is idd alles langzaam
Maar waarom dan aanvullen met complexe carbs? Die kun je toch ook in je gewone maaltijd die je een uur later neemt?
Btw. vroeger probeerde ik ook alles perfect in te delen. Maar nu op het moment eet ik gewoon veel en is alles verre van perfect. En ik groei uitstekend.
Als recreant sporter moet je zeker niet te veel overanalyzen imo...
Vergeleken met dextrose is idd alles langzaam
Maar waarom dan aanvullen met complexe carbs? Die kun je toch ook in je gewone maaltijd die je een uur later neemt?
Btw. vroeger probeerde ik ook alles perfect in te delen. Maar nu op het moment eet ik gewoon veel en is alles verre van perfect. En ik groei uitstekend.
Als recreant sporter moet je zeker niet te veel overanalyzen imo...
)zit wat in mug , voeding is belangrijk , maar de training blijft nog steeds nr one , ik ben zelf ook wat simpeler gaan eten ( en ik at al zo simpel)
Dat is niet echt wat hij wil zeggen denk ik. De voeding is het belangrijkste en gaat boven training (hoewel de grote 3: voeding, training en rust er natuurlijk allemaal moeten zijn) maar ik denk dat hij vooral wil zeggen dat je niet moet overdrijven en als je gewoon zorgt voor een goede voeding met voldoende calorieen, eiwitten, koolhydraten en vetten je goed zit.