- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel goed eten he
Maar, al met al, je hebt genoeg kracht gezien je gewicht. Ik zit op ongeveer dezelfde stat maar weeg 73-74kg at the moment... Dus jij bent sterker![]()
en hoelang ben jij? Vast langer dan ik ben!?Training Dinsdag 27 Januari
Lekker rustig aan gedaan, vooral op techniek geoefend! Alles in deze volgorde Uitgevoerd!
6 Minuten Roeien
Borst/Triceps
* BP
- 12 * 45
- 10 * 50
- 8 * 55
- 5 * 55
- 6 * 50
* Flat Dumbbell Flyes (Nieuwe Filmpjes)
- 12 * 12
- 10 * 14
- 10 * 14
- 8 * 16
* Incline Dumbbell Press (Nieuwe Filmpjes)
- 13 * 16
- 11 * 18
- 8 * 20
- 8 * 20
* Bench Dips (Nieuwe Filmpjes)
- 8 * 20 Kilo op benen
- 8 * 20 kilo op benen
- 7 * 22,5 kilo op benen
SkullCrusher
- 10 * 17,5
- 8 * 22,5
- 7 * 22,5
Overhead Tricep Ext. (Nieuwe Filmpjes)
- 10 * 16
- 8 * 18
- 7 * 18
Opdrukken
3 * 10 * BW (Op Dumbels)
FILMPJES R ON!!

Tijger, je moet niet zoveel op je voeding letten qua vet...je moet gewoon vreten vreten vreten en nog eens vreten zoveel als je kan.
Volgens moet jij nog veel hoger zitten in je kcal? Heb je daarover wel eens nagedacht?
Zeker ook spiermassa. Meet je je lichaam ook op op verschillende punten?Ik ben nu ook minder bezig met voeding.. Ik reken wel uit wat ik binnenkrijg hoor! Maar eet wel meer.. Op Trainingsdagen op 3100 kcals (Meer KH Minder Vet) En op rustdagen 3000 Kcals (Minder KH Meer Vet)
dit is 600 boven behoefte!
Ik kom hier echt wel van aan..
Altans mijn vetpercentage wel!
Zeker ook spiermassa. Meet je je lichaam ook op op verschillende punten?
Nee geen vetmeting met een meetlint je lichaamsomtrek meten. Je weet wel armen, benen, borstomvang etc etc.
Ik meet altijd het volgende:
Borst
Schouder
Bovenarm
Onderarm
Bovenbenen
Kuiten
Polsen
Taille
Je kunt ook nog je nek meten.
Gewoon de omvang meten op het breedste stuk. Borst en schouders heb je hulp bij nodig. Je meet over het algemeen koud, dus niet meteen na een training. En je spieren vol aanspannen natuurlijk.

yups ... en niet vergeten een front double bicep te doen ondertussen![]()

Ik ben nu ook minder bezig met voeding.. Ik reken wel uit wat ik binnenkrijg hoor! Maar eet wel meer.. Op Trainingsdagen op 3100 kcals (Meer KH Minder Vet) En op rustdagen 3000 Kcals (Minder KH Meer Vet)
dit is 600 boven behoefte!
Ik kom hier echt wel van aan..
Altans mijn vetpercentage wel!
Ik merk dat ik mijn lats minder goed aanspan als ik mijn armen hoog houdt.Borstomvang wordt eigenlijk meer bepaald door de dikte van oa je lats,
middenrug en borst.![]()
Ik merk dat ik mijn lats minder goed aanspan als ik mijn armen hoog houdt.