Jup, was even 3 minuutjes creatief in paint doen

Je kan er net uit opmaken dat het een been is

maar goed, idee wordt ermee overgebracht!Photoshop toch een stuk beter programma
Geloof alleen dat het risico van verbanden rond knieen dat je kniebanden slapper worden doordat een gedeelte van de belasting wordt overgenomen door de verbanden!! Je kniebanden hoeven daardoor niet in kracht mee te groeien en zijn dus in verhouding zwakker dan de spieren rond dit gewricht...
(Denk maar aan mensen die weleens door hun knie zijn gegaan en daarom tijdens het sporten een brace dragen!!) Met het sporten zelf lopen ze geen blessures op maar ze gaan wel des te vaker weer door hun knie heen als ze de brace niet omhebben!! Daarom moeten mensen die door hun knie zijn gegaan zo snel mogelijk met fysiotherapie hun banden weer sterker krijgen!! Denk door kniebanden tijdens benen trainen te dragen dat je daarom verkeerd bezig bent... :$
Polsbanden kan ik trouwens wel inkomen want die zorgen voor een meer starre pols (minder beweeglijk) en aangezien eigenlijk alle oefeningen die je in de sportschool uitvoert uitgaan van een niet bewegende pols is dit wel een goed hulpmiddel die je polsgewricht een lang leven schenkt!! Bovendien heeft je pols geen "banden" rond het gewricht maar wordt deze volgens mij grotendeels ondersteund door de spieren in je onderarm en de daaraanvastzittende pezen in je vingers.. en dus zorgen polsbandjes dus voor een los effect en zou ik ze goedkeuren!! Banden rond je ellebogen durf ik niks over te zeggen!!