MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Misschien is er een grens wat je kniebanden aan eigen kracht kunnen ontwikkelen??!!

Maarre als je die powerlifters en gewichtheffers de sloot in ziet springen (met hun kniebanden aan ;)) Doe jij dat dan ook? :P

Misschien is er een grens wat je kniebanden aan eigen kracht kunnen ontwikkelen??!!

Maarre als je die powerlifters en gewichtheffers de sloot in ziet springen (met hun kniebanden aan ;)) Doe jij dat dan ook? :P

Wel ik hou het liever veilig de elleboog- en kniegewrichten zijn zeer broos en gemakkelijk te blesseren. En als je ze blesseert is het meestal een ernstige blessure, dus waarom risico nemen.
Trouwens ik doe ook regelmatig andere sporten en draag dan geen verbanden en heb nog nooit iets gemerkt van grotere kwetsbaarheid van knieen of ellebogen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel een Brace om 1 der knieen, enkel met benentraining! Heb wel kniebanden gehaald maar nog niet egt gebruikt (1 keer) Probeer hetzoveel als mogelijk zonder te doen!

Wel ik hou het liever veilig de elleboog- en kniegewrichten zijn zeer broos en gemakkelijk te blesseren. En als je ze blesseert is het meestal een ernstige blessure, dus waarom risico nemen.
Trouwens ik doe ook regelmatig andere sporten en draag dan geen verbanden en heb nog nooit iets gemerkt van grotere kwetsbaarheid van knieen of ellebogen.

Zo te horen ben jij gezegend met een gezond paar kniebanden :) Kweet ook niet of ik 100% gelijk heb maar dit was iig mijn theorie! Draag trouwens ook polsbandjes!:)

Ik heb ook wel eens last van mijn kniebanden en daarom gebruik ik wraps bij de top squats. Alle setjes ervoor doe ik zonder om idd die kniebanden toch sterk te krijgen.

Morgen maar eens een rustdag voor jou. Dat met die schouder is niet goed he, uitkijken daarmee ;)

lekkere training bro

Ik heb ook lekker rust vandaag..

Hebben we verdiend he spank?

verdient

rustdagje tussendoor is altijd lekker, maar het kriebelt bij mij dan toch altijd weer om naar de gym te gaan

Rust = Sterk worden

• Topic Starter Topic Starter
Jep! Alleen wij verdienen dat Mossad! ;) Morgen weer terug knallen! Voel mn beetjes nu wel een beetje! (Niet heel ernstig maar welredelijk!)

He pensionada...daar ga jij binnekort wel achterkomen

Komop beest,
voor de zomer 70 bij 12% he ;)

vandaag training?

Maar al met al wel een geslaagde training? Voor mijn gevoel wel! Mijn oude squat heb ik al is gepost:

Squat (10 * 70 Kilo) Een beetje onstabiel uitgevoerd:

Ik ga nu dieper en probeer meer gecontroleerd te gaan! Voel hem iig wel!

Je laatste reps waren toch niet diep genoeg kerel, nog net boven par. daar. ;) 70kg is duidelijk nog wat te zwaar, oefen eerst nog genoeg op techniek en doe fulls met genoeg volume, je zal zien dat je techniek snel verbeterd.

Doe er verder dat kussentje af, zeker met dat gewicht, dat voel je toch niet? Stabiliteit zal er op termijn ook door verbeteren.

Terug
Naar boven