Beukwood
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien is er een grens wat je kniebanden aan eigen kracht kunnen ontwikkelen??!!
Maarre als je die powerlifters en gewichtheffers de sloot in ziet springen (met hun kniebanden aan) Doe jij dat dan ook?
![]()
Wel ik hou het liever veilig de elleboog- en kniegewrichten zijn zeer broos en gemakkelijk te blesseren. En als je ze blesseert is het meestal een ernstige blessure, dus waarom risico nemen.
Trouwens ik doe ook regelmatig andere sporten en draag dan geen verbanden en heb nog nooit iets gemerkt van grotere kwetsbaarheid van knieen of ellebogen.
Kweet ook niet of ik 100% gelijk heb maar dit was iig mijn theorie! Draag trouwens ook polsbandjes!
Morgen maar eens een rustdag voor jou. Dat met die schouder is niet goed he, uitkijken daarmee![]()

gaat goed bro'sMaar al met al wel een geslaagde training? Voor mijn gevoel wel! Mijn oude squat heb ik al is gepost:
Squat (10 * 70 Kilo) Een beetje onstabiel uitgevoerd:
Ik ga nu dieper en probeer meer gecontroleerd te gaan! Voel hem iig wel!
70kg is duidelijk nog wat te zwaar, oefen eerst nog genoeg op techniek en doe fulls met genoeg volume, je zal zien dat je techniek snel verbeterd.