XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
Training 30 Januari

Comment:
Het ging niet zoals ik verwacht had! :mad: :( Geen PR's! Hoe komt dit!? Wat doe ik fout, ik kom wel aan in kilo's maar de kracht en massa blijft weg! Vetpercentage stijgt wel iig!
1 Kilo aangekomen en 1 % Vetpercentage aangekomen.. Wat gaat hier fout :eek: ???

*BOR (Filmpje komt vanavond!)
- 10 * 20
- 10 * 30
- 10 * 30
- 8 * 35
- 6 * 40

* Deadlift
(Filmpje komt vanavond!)
10 * 45
8 * 60
5 * 80
6 * 80
7 * 70

* Chinnen (Proberen)

- 3 * BW * 3

Rear Lat Pulldown Wide Grip
- 9 * 45
- 5 * 50
- 7 * 45

*DB Row (Filmpje komt vanavond!)
- 12 * 12
- 9 * 16
- 8 * 16
- 6 * 20 (Moeite)

* Barbell Bicep Curl (Met Krulstang)
- 10 * 22
- 8 * 28
- 7 * 28

Seated Bicep Curl
12 * 9
9 * 12
8 * 12

DB Shrugs
12 * 12
10 * 16
8 * 18
8 * 18

BB Shrugs
12 * 20 (Stang)
10 * 30
8 * 35

ja dat is waar, doe dat kussentje van de barbell af, daar zit je toch alleen maar mee te kloten en na een paar squatsessies voel je de barbell niet meer in je nek liggen.

Training 30 Januari

Comment:
Het ging niet zoals ik verwacht had! :mad: :( Geen PR's! Hoe komt dit!? Wat doe ik fout, ik kom wel aan in kilo's maar de kracht en massa blijft weg! Vetpercentage stijgt wel iig!
1 Kilo aangekomen en 1 % Vetpercentage aangekomen.. Wat gaat hier fout :eek: ???

Goede training hoor, je gaat wel degelijk vooruit, misschien niet zo snel als je zelf zou willen.
Die 1kilo en 1% kan heel anders uitdraaien, voor hetzelfde geld is dat 1.3kg en 0.7%, metingen zijn niet altijd heel nauwkeurig weet je ;)

Doe eens wat minder sets Henk en met wat meer intensiteit ipv volume.

Waarom dumbbell en barbell shrugs als ik vragen mag? Kies 1 van de 2 traps worden al veel meegepakt met andere oefeningen. Rows en deadlift enzo. En gewicht mag wel wat hoger lijkt me met de barbell 35 kilo shrugs voel je toch niet ?

Training 30 Januari

Comment:
Beste spank,
Ik volg je log en ik vind dat je het juist buiten verwachting goed doet. Je kan niet training na trainign PR's blijven knallen natuurlijk, en kracht en massa ontwikkelen duurt lang, het laat bij mij zelf ook nog te wensen over.
Gewoon zo door gaan, maar inderdaad een beetje varieren met de hoeveelheid reps/sets

Waarom dumbbell en barbell shrugs als ik vragen mag? Kies 1 van de 2 traps worden al veel meegepakt met andere oefeningen. Rows en deadlift enzo. En gewicht mag wel wat hoger lijkt me met de barbell 35 kilo shrugs voel je toch niet ?

Jawel hoor! Voel ik wel.. Ik doe pas sinds kort Shrugs.. Ik weeg maar 63 hoor! Dus Kleine gewichten zijn bij mij groter als bij jullie.. ;)

Beste spank,
Ik volg je log en ik vind dat je het juist buiten verwachting goed doet. Je kan niet training na trainign PR's blijven knallen natuurlijk, en kracht en massa ontwikkelen duurt lang, het laat bij mij zelf ook nog te wensen over.
Gewoon zo door gaan, maar inderdaad een beetje varieren met de hoeveelheid reps/sets

Whouw Je beurt me helemaal op! Bedankt!

Ben nu pleite mannen! De vakkenvullers wachten op me! ;)

Keep it up:thumbs:

Jawel hoor! Voel ik wel.. Ik doe pas sinds kort Shrugs.. Ik weeg maar 63 hoor! Dus Kleine gewichten zijn bij mij groter als bij jullie.. ;)

Oke dan:D

Verder vind ik je ook goed trainen, de motivatie is er zeker wel bij jou! Dus ga zo door.

Hey, komop man je boekt super resultaten sinds je bent begonnen met dit log. Dat je nu even geen pr's haalt is hartstikke logisch. Die achterlijke sport die wij uitoefenen is er 1 van de lange adem!

Gaat goed toch, maar logischerwijs kan 1 kilo met 1% BF stijging niet. Verkeerde meting waarschijnlijk. Hoe dan ook, die kilo is mooi meegenomen, en vet aanzetten in een ''bulk'' zal iedereen doen. De 1 wat meer dan de ander.

Groet!

pr's minder belangrijk maken

Ik wil Vanaf Volgende week een nieuw schema erin gooien!
Meer copounds in de week, het wordt een UB/LB Schema:

UB1:
BB Bench Press (4 Sets)
Incline DB Press (4 Sets)
BOR (4 Sets)
MP (4 Sets)
Chinnen (3 Sets)
1 Arm DB Row (3 Sets)
Bench Dips (3 Sets)
SkullCrushers (3 Sets)

UB2:
BB Bench Press (4 Sets)
Incline DB Press (4 Sets)
BOR (4 Sets)
Schoulder Press (4 Sets)
Seated Cable Row (3 Sets)
BB Bicep Curl (3 Sets)
DB Curl (3 Sets)

LB1:
Back Squat ATTG (4 Sets)
DL (4 Sets)
Leg Press (4 Sets)
Leg Extension (3 Sets)
Leg Curl (3 Sets)
Standing Calf Raises (3 Sets)
Abs (3 Sets)

LB2:
Front Squat ATTG (4 Sets)
Stiffed legged DL of Goodmorning (4 Sets)
Leg Press (4 Sets)
Goodmorning (4 Sets)
Lunges (4 Sets)
Seated Calf Raises (3 Sets)
Abs (3 Sets)

Meningen Graag!

Laatst bewerkt:
Niet teveel klagen en drukmaken Spank, daar stijgt je cortisol-level van.
Goed trainen en goed eten. En geduld hebben.
PR's zijn inderdaad geen graadmeter voor een goede training.

Training Dinsdag 27 Januari

k*t k*t k*t enzo .. Twil nog steeds niet qua Kracht! Misschien omdat ik de laatste tijd zo beroerd slaap? Mijn BP Blijft hangen bij de50 Kilo, Komt dit omdat ik zo weinig weeg? Zijn mijn Krachtstats naar beneden gegaan na deze training? :

6 Minuten Roeien

Borst/Schouders

DE ROOIE ZIJN VAN DEZE TRAINING!!!

* BP

- 10 * 40 (12 * 40)
- 10 * 50 (10 * 50) Niet moeilijk Niet Makkelijk
- 5 * 57,5 (3 * 57,5) Maar toen!!
- 5 * 55 (4 * 55)

- 4 * 55 (4 * 50)

* Flat Dumbbell Flyes
- 10 * 12 (10 * 12)
- 10 * 12 (8 * 14)
- 7 * 14 (4 * 16)
- 7 * 14 (7 * 14)

* Incline Dumbbell Press
- 12 * 16 (12 * 16)
- 11 * 18 (10 * 18)
- 8 * 20 (7 * 20)
- 4 * 22 (6 * 22) PR + 2 REPS

Dumbbell Schoulder Press
- 10 * 14 (10 * 12)
- 4 * 16/18 (8 * 14)
- 5 * 16 (5 * 16)
- 5 * 16 (7 * 14)

Side Raises

- 12 * 8 (12 * 8)
- 10 * 9 (8 * 10)
- 8 * 10 (8 * 10)

Upright Rows (Andere BAR)
- 12 * 20 (10 * 20)
- 10 * 30 (8 * 30)
- 8 * 35 (7 * 30)

Hierna nog wat Abs, Niks Bijzonders..

Voeding van vandaag:
Ontbijt: 20 Gram Whey / 200 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Tussendoor: 2 Boterham / 55 Gram Haring
Lunch: 70 Gram Rijst / 1 Tomaat / 45 Gram Kipfilet / 2 Kleine Hele eieren
Pre WO: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 10 Gram Whey / 1 Appel
PWO: 10 Gram Whey / 20 Gram Dextrose
Diner: 250 Gram Aardappelen, 250 Gram Broccoli, 150 Gram Kip / Kom Volle Yoghurt
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Laatst bewerkt:
Nog 1 poging? Jij doet teveel sets, minder in sets en gooi veel van die isolatieshit er uit en je zal sterker worden. Ook jouw voeding is te clean, maar daarover wil ik het maar niet hebben want ik weet hoeveel schrik je hebt om wat vet aan te zetten.

Nog 1 poging? Jij doet teveel sets, minder in sets en gooi veel van die isolatieshit er uit en je zal sterker worden. Ook jouw voeding is te clean, maar daarover wil ik het maar niet hebben want ik weet hoeveel schrik je hebt om wat vet aan te zetten.

Key Thanx! Daarom ook UB/LB, Meer Compounds i/d week! Voeding werk ik aan hoor! RunderWorst met bruinenbonensoep gister enzo.. Maar dit weekend miss even helemaal niks doen en uitrusten?

Spanksta dik weekend kan je gewoon wat gaan doen. Spieren groeien niet als wiet ofzo hoor. Geef het de tijd. Het is een langzaam proces.

Je bent goed bezig.

Het komt allemaal goed;)

Yep yep dat hebben we al eens eerder gezegd Henk. 3 setjes is meer dan genoeg voor massa.

Terug
Naar boven