AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
Spanksta dik weekend kan je gewoon wat gaan doen. Spieren groeien niet als wiet ofzo hoor. Geef het de tijd. Het is een langzaam proces.

Je bent goed bezig.

Het komt allemaal goed;)

Thanx! Tijdje minder kan natuurlijk ook.. Denk dat iedereen wel is een maandje minder gaat!

Yep yep dat hebben we al eens eerder gezegd Henk. 3 setjes is meer dan genoeg voor massa.

Je ziet wel dan veel mensen (Lees DIZOR) Die dan wel 5 sets doen.. wat is hier dan het doel achter? Ik doe de BP en DL en SQUAT en BOR en MP Wel 4 sets.. Rest is 3 dan voldoende!

In beginnersschema's voor massa (compound) zie je vaak dat er zelfs maar 2 setjes per oefening worden gedaan. Ik doe tot ik de 110kg heb bereikt steeds maar maximaal 3 setjes met zware gewichten. Ik had niet eens verwacht dat ik zo ver zou komen in zo'n korte tijd, dus het werkt goed.

De squat en chins doe ik alleen 4 setjes maar de rest echt maximaal 3. Anders kost een training teveel energie en dat gaat vaak ten koste van massa. Meer setjes en reps zijn goed voor definitie.

Training Dinsdag 27 Januari

k*t k*t k*t enzo .. Twil nog steeds niet qua Kracht! Misschien omdat ik de laatste tijd zo beroerd slaap? Mijn BP Blijft hangen bij de50 Kilo, Komt dit omdat ik zo weinig weeg? Zijn mijn Krachtstats naar beneden gegaan na deze training? :

6 Minuten Roeien

Borst/Schouders

DE ROOIE ZIJN VAN DEZE TRAINING!!!

* BP
- 10 * 40 (12 * 40)
- 10 * 50 (10 * 50) Niet moeilijk Niet Makkelijk
- 5 * 57,5 (3 * 57,5) Maar toen!!
- 5 * 55 (4 * 55)

- 4 * 55 (4 * 50)

* Flat Dumbbell Flyes
- 10 * 12 (10 * 12)
- 10 * 12 (8 * 14)
- 7 * 14 (4 * 16)
- 7 * 14 (7 * 14)

* Incline Dumbbell Press
- 12 * 16 (12 * 16)
- 11 * 18 (10 * 18)
- 8 * 20 (7 * 20)
- 4 * 22 (6 * 22) PR + 2 REPS

Dumbbell Schoulder Press
- 10 * 14 (10 * 12)
- 4 * 16/18 (8 * 14)
- 5 * 16 (5 * 15)
- 5 * 16 (7 * 14)

Side Raises

- 12 * 8 (12 * 8)
- 10 * 9 (8 * 10)
- 8 * 10 (8 * 10)

Upright Rows (Andere BAR)
- 12 * 20 (10 * 20)
- 10 * 30 (8 * 30)
- 8 * 35 (7 * 30)

Hierna nog wat Abs, Niks Bijzonders..

Voeding van vandaag:
Ontbijt: 20 Gram Whey / 200 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Tussendoor: 2 Boterham / 55 Gram Haring
Lunch: 70 Gram Rijst / 1 Tomaat / 45 Gram Kipfilet / 2 Kleine Hele eieren
Pre WO: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 10 Gram Whey / 1 Appel
PWO: 10 Gram Whey / 20 Gram Dextrose
Diner: 250 Gram Aardappelen, 250 Gram Broccoli, 150 Gram Kip / Kom Volle Yoghurt
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Niet te negatief. Je hebt ook wat zwaardere gewichten er tussen als de vorige keer:dat kost altijd meer kracht en dat voel je door de rest van je training. Ik denk zelf dat het eerder een lichte vooruitgang is, maar dat soort dingen berekenen is nog wel eens lastig.
Gaat goed maat.:D

Niet te negatief. Je hebt ook wat zwaardere gewichten er tussen als de vorige keer:dat kost altijd meer kracht en dat voel je door de rest van je training. Ik denk zelf dat het eerder een lichte vooruitgang is, maar dat soort dingen berekenen is nog wel eens lastig.
Gaat goed maat.:D

Lol! Bedankt voor het opbeuren maar waar ziet u hogere gewichten? Ze zijn allen lager of minder reps.. Maar goed.. Dipweekje deze week..

Lol! Bedankt voor het opbeuren maar waar ziet u hogere gewichten? Ze zijn allen lager of minder reps.. Maar goed.. Dipweekje deze week..

Dumbbell flyes en side raises. En komt wel goed. de ene week gaat het echt beter als de andere; als de gemiddelde lijn maar stijgende is.:D En zeg maar je, want ik begin anders last van krakende botten te krijgen;)

Dumbbell flyes en side raises. En komt wel goed. de ene week gaat het echt beter als de andere; als de gemiddelde lijn maar stijgende is.:D En zeg maar je, want ik begin anders last van krakende botten te krijgen;)

Haha Thanx! De ROOIE Zijn van vandaag dat weetje toch he?

lekker bezig!

Ahhhh kopop, als je een weekje niet echt door weet te breken motiveerd alleen maar voor komende week toch :)

Maar hij is wel doorgebroken! Hij ziet het alleen zelf niet!! Je flyes en Incline dumbbell press zijn alletwee omhoog gegaan hoor!! Mijn training van vandaag is misschien goed voorbeeldje...

Schouders getrained...Alleen eerste oefening voor je getikt!!
In het rood de training van vandaag!

Shoulder press
10x 12kg (opwarmer) 10 x 12kg
8x 26kg 5x 28kg(+ 3 reps met hulp)
8x 24kg 5x 26kg(+ 3 reps met hulp)
8x 22kg 5x 24kg(+ 3 reps met hulp)
8x 20kg 4x 22kg(+ 4 reps met hulp)

Rest van de oefeningen kwam ik niet in de buurt van wat ik de week ervoor gepresteerd had!! Maar me schouders zijn wel degelijk sterker geworden! (al haalde ik geen van al mijn setjes met shoulder press!!) Dusse niet zo jezelf doodstaren op je stats!!

[/COLOR] * Flat Dumbbell Flyes
- 10 * 12 (10 * 12)
- 10 * 12 (8 * 14)
- 7 * 14 (4 * 16)
- 7 * 14 (7 * 14)

Ik wil je die wel eens zien doen zonder cheaten (de 16's dan). Flyes moet je echt zeer gefocussed uitvoeren met een licht gewicht, ik doe ze zelf met maximum 12kg, bij 16 zou ik al lichtjes gaan presses, en dat is de bedoeling natuurlijk niet.

Maar hij is wel doorgebroken! Hij ziet het alleen zelf niet!! Je flyes en Incline dumbbell press zijn alletwee omhoog gegaan hoor!! Mijn training van vandaag is misschien goed voorbeeldje...

Schouders getrained...Alleen eerste oefening voor je getikt!!
In het rood de training van vandaag!

Shoulder press
10x 12kg (opwarmer) 10 x 12kg
8x 26kg 5x 28kg(+ 3 reps met hulp)
8x 24kg 5x 26kg(+ 3 reps met hulp)
8x 22kg 5x 24kg(+ 3 reps met hulp)
8x 20kg 4x 22kg(+ 4 reps met hulp)

Rest van de oefeningen kwam ik niet in de buurt van wat ik de week ervoor gepresteerd had!! Maar me schouders zijn wel degelijk sterker geworden! (al haalde ik geen van al mijn setjes met shoulder press!!) Dusse niet zo jezelf doodstaren op je stats!!

Aheum, sorry hoor maar 5 x 28 en de vorige keer 8 x 26 is geen echte vooruitgang. Of je moet de vorige week ook 3 reps hulp gekregen hebben toen je die 8 maakte.

ahjaha nah moet gewoon een barricade door.. Mentaal ook..

de 10 * 50 haal ik (niet moeilijk niet makkelijk)
Maar dan.. Lijkt wel of ik dan vastloop (Miss omdat ik maar 62 weeg)

Daarom ga ik nu 2 keer p/w BP en Squat doen..

meer eten zal ook helpen:)

Komt goed spanksta , goed eten does the trick

Die shoulder presses....doe je die met dumbbells? of gewoon met en barbell?

Dumbbell Werk.. Staan ergens filmpjes in andere topic (Zie Sig/Handtekening)

Trainingen zien er idd wel goed uit, maar ik zou ook echt meer gaan eten hoor. Ik zat ook best lang rond de 65kg, pas toen ik belachelijk veel ging eten kwam er wat (bescheiden) massa. Ook wat vet, maar als ecto zijnde heb je dat er toch zo weer af.

Dus jij pakt nu al....een shoulder press met 26 kg per arm? dat is best impressive!

Terug
Naar boven