XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

In je laatst geposte training staat Shoulder press. Ik vroeg aan jou of dat met dumbbells was of met een barbell jij zei toen het is allemaal dumbelwerk...ik zie daar staan 5* 28kg.....maar dat is dus met een barbell?

• Topic Starter Topic Starter
where the **** heb je het over! :p Ikzelf zie hem niet staan alleen DB Schoulder Press.. Thats it..

Shoulder press
10x 12kg (opwarmer) 10 x 12kg
8x 26kg 5x 28kg(+ 3 reps met hulp)
8x 24kg 5x 26kg(+ 3 reps met hulp)
8x 22kg 5x 24kg(+ 3 reps met hulp)
8x 20kg 4x 22kg(+ 4 reps met hulp)

Dit berichtje is van Beukwood

Ik denk dat je meer in de spiegel moet kijken voor je vorderingen ipv van je krachtstats en gewicht zo in de gaten te houden, SpankSta.

Shoulder press
10x 12kg (opwarmer) 10 x 12kg
8x 26kg 5x 28kg(+ 3 reps met hulp)
8x 24kg 5x 26kg(+ 3 reps met hulp)
8x 22kg 5x 24kg(+ 3 reps met hulp)
8x 20kg 4x 22kg(+ 4 reps met hulp)

Dit berichtje is van Beukwood

Sorry voor de verwarring!! :P Maarre idee van mijn berichtje kwam wel over... namelijk Dressed Black zei dat IK echt niet gegroeid was aan de stats te zien... Maarre deze week pak ik gewoon 8x 28, 8x 26 8x 24 8x 22... (en als je die dan weer vergelijkt met 8x 26, 8x 24, 8x 22, 8x 20 van 2 trainingen ervoor zie je ineens wel de groei)!!

Wat wilde ik hiermee zeggen?? Spankie, je kunt volgens mij niet zwart wit naar je stats kijken van de huidige training en de training ervoor en dan concluderen dat je wel of niet gegroeid bent!! :P

(btw Dressed: hoeveel hulp denk je dat ik krijg als iemand mij helpt met mijn reps?? 20 kilo hulp per dumbbell of misschien hoogstens 2 kilo??)

Sorry voor de verwarring!! :P Maarre idee van mijn berichtje kwam wel over... namelijk Dressed Black zei dat IK echt niet gegroeid was aan de stats te zien... Maarre deze week pak ik gewoon 8x 28, 8x 26 8x 24 8x 22... (en als je die dan weer vergelijkt met 8x 26, 8x 24, 8x 22, 8x 20 van 2 trainingen ervoor zie je ineens wel de groei)!!

Wat wilde ik hiermee zeggen?? Spankie, je kunt volgens mij niet zwart wit naar je stats kijken van de huidige training en de training ervoor en dan concluderen dat je wel of niet gegroeid bent!! :P

(btw Dressed: hoeveel hulp denk je dat ik krijg als iemand mij helpt met mijn reps?? 20 kilo hulp per dumbbell of misschien hoogstens 2 kilo??)

Hoeveel hulp jij krijgt is voor mij uiteraard onduidelijk, hangt er gewoon van af hoeveel jouw helper helpt in de opwaartse beweging natuurlijk. Het is uiteraard aan jou om te beoordelen wat de hulp van jouw maat waard was en als jij voor jezelf weet dat je vooruitgang maakt is het goed. 5 x 28 + 3 reps met hulp is wel degelijk niet slecht. Wel oppassen dat als je er assisted reps bij pakt je niet teveel volume doet anders kom je al snel in overtraining.

Hoeveel hulp jij krijgt is voor mij uiteraard onduidelijk, hangt er gewoon van af hoeveel jouw helper helpt in de opwaartse beweging natuurlijk. Het is uiteraard aan jou om te beoordelen wat de hulp van jouw maat waard was en als jij voor jezelf weet dat je vooruitgang maakt is het goed. 5 x 28 + 3 reps met hulp is wel degelijk niet slecht. Wel oppassen dat als je er assisted reps bij pakt je niet teveel volume doet anders kom je al snel in overtraining.

Daar heb je idd wel heel erg gelijk in!!

##############################################################################################
##############################################################################################

Laatst bewerkt:
NIEUW SCHEMA NIEUWE KANSEN NIEUWE PR'S enzo..

Laatst bewerkt:
heh?

nix

Laatst bewerkt:
Training Dinsdag 27 Januari (UB1)

Nog niet egt heel netjes.. Voelde niet zoals Splits-schema
Ook kwam ik tijd tekort.. Probeer Max 60 Minuutjes te trainen!
Hier zit het roeien niet in..

Kan het zo zijn dat ik to much rest neem?

6 Minuten Roeien

Borst/Schouders

* BP

- 11 * 40
- 10 * 50
- 6 * 55 (7e HEEEEL KLEIN BEETJE HULP, 8e IETSJES MEER)
- 5 * 55 (6e Ietjes Hulp)

* BOR
- 10 * 20
- 10 * 30
- 10 * 35
- 8 * 40 (Niet helemaal strikt)

* Incline Dumbbell Press
- 12 * 16
- 10 * 18
- 8 * 20
- 7 * 22

* MP

- 10 * 20 (Stang)
- 8 * 30
- 7 * 30

* Bench Dips
- 10 * 20
- 8 * 25
- 7 * 30

* Rear Pull Downs
- 10 * 40
- 8 * 45
- 7 * 45

Hierna nog wat geoefend met Chinnen, Niks Bijzonders..

3/4 keer BW, Ik ga eerst starten met Handen dichter bij elkaar
Geen Small Grip maar ook geen Wide Grip.. Ergens tussenin..

Voeding van vandaag:
Ontbijt: 20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Tussendoor: 2 Boterham / 50 Gram Paling
Lunch: 70 Gram Rijst / 2 Kleine Hele eieren / 100 Gram Broccoli / 1 Augurkje / 30 Gram Runderrookvlees
Pre WO: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 10 Gram Whey / 1 Appel
PWO: 10 Gram Whey / 20 Gram Dextrose
Diner: 250 Gram Aardappelen, 250 Gram Sperziebonen, 150 Gram Bieflap / 200 Gram Optimel Kwark
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Kcal: 2800

mooi bezig spanksta!

7 oefeningen in 60 min is niet slecht toch?

Ik vind altijd dat voldoende rust de voorkeur verdient boven "op tijd klaar zijn".
Tuurlijk is het belangrijk dat je doortraint, maar het is belangrijker dat de energievoorraad in je spieren dusdanig hersteld zijn dat je zware sets kan blijven pakken.

Keep it up beest in wording.

7 oefeningen in 60 min is niet slecht toch?

Ik vind altijd dat voldoende rust de voorkeur verdient boven "op tijd klaar zijn".
Tuurlijk is het belangrijk dat je doortraint, maar het is belangrijker dat de energievoorraad in je spieren dusdanig hersteld zijn dat je zware sets kan blijven pakken.

Keep it up beest in wording.

Heb je gelijk in.. Alleen had ik niet het gevoel totaal OP te zijn na de training.. dit voelde ik wel bij een Splitschema!

Goed bezig Henk, rust tot je ademhaling terug normaal is.

Netjes, je Bench gaat vooruit! :)

Terug
Naar boven