Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
where the **** heb je het over!Ikzelf zie hem niet staan alleen DB Schoulder Press.. Thats it..

Shoulder press
10x 12kg (opwarmer) 10 x 12kg
8x 26kg 5x 28kg(+ 3 reps met hulp)
8x 24kg 5x 26kg(+ 3 reps met hulp)
8x 22kg 5x 24kg(+ 3 reps met hulp)
8x 20kg 4x 22kg(+ 4 reps met hulp)
Dit berichtje is van Beukwood
Maarre idee van mijn berichtje kwam wel over... namelijk Dressed Black zei dat IK echt niet gegroeid was aan de stats te zien... Maarre deze week pak ik gewoon 8x 28, 8x 26 8x 24 8x 22... (en als je die dan weer vergelijkt met 8x 26, 8x 24, 8x 22, 8x 20 van 2 trainingen ervoor zie je ineens wel de groei)!! 
Sorry voor de verwarring!!Maarre idee van mijn berichtje kwam wel over... namelijk Dressed Black zei dat IK echt niet gegroeid was aan de stats te zien... Maarre deze week pak ik gewoon 8x 28, 8x 26 8x 24 8x 22... (en als je die dan weer vergelijkt met 8x 26, 8x 24, 8x 22, 8x 20 van 2 trainingen ervoor zie je ineens wel de groei)!!
Wat wilde ik hiermee zeggen?? Spankie, je kunt volgens mij niet zwart wit naar je stats kijken van de huidige training en de training ervoor en dan concluderen dat je wel of niet gegroeid bent!!
(btw Dressed: hoeveel hulp denk je dat ik krijg als iemand mij helpt met mijn reps?? 20 kilo hulp per dumbbell of misschien hoogstens 2 kilo??)
Hoeveel hulp jij krijgt is voor mij uiteraard onduidelijk, hangt er gewoon van af hoeveel jouw helper helpt in de opwaartse beweging natuurlijk. Het is uiteraard aan jou om te beoordelen wat de hulp van jouw maat waard was en als jij voor jezelf weet dat je vooruitgang maakt is het goed. 5 x 28 + 3 reps met hulp is wel degelijk niet slecht. Wel oppassen dat als je er assisted reps bij pakt je niet teveel volume doet anders kom je al snel in overtraining.
7 oefeningen in 60 min is niet slecht toch?
Ik vind altijd dat voldoende rust de voorkeur verdient boven "op tijd klaar zijn".
Tuurlijk is het belangrijk dat je doortraint, maar het is belangrijker dat de energievoorraad in je spieren dusdanig hersteld zijn dat je zware sets kan blijven pakken.
Keep it up beest in wording.