MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Training Maandag 10 Februari (UB2)

Ging al beter! Hoop dat er wat vooruitgang in zit.. Nog wat aan het vogelen met trainingsschema.. welke oefeningen bij elkaar..

7:30 Minuten Roeien

UB2

* BB Bench Press (Had geen spotter dus durfde niet door tegaan!)
- 12 * 40
- 7 * 55 (Rep PR + 1 Rep)
- 6 * 55
- 9 * 50

* BB BOR
- 10 * 30
- 10 * 35
- 8 * 40 (6 Strict)

* Incline Dumbbell Press
- 12 * 18
- 10 * 20
- 8 * 22 (Rep PR + 1 Rep (Wel heeeel moeilijk!))
- 9 * 18

* Dumbbell Schoulder Press

- 12 * 12
- 9 * 14
- 6 * 16 (Rep PR + 1 Rep)

* Seated Cable Row
- 12 * 30
- 10 * 40
- 8 * 45 (Waarvan 5 Strict, Rest niet tot onderbuik)

* Upright Row
- 12 * 20
- 10 * 30
- 8 * 30

* Barbell Bicep Curl (STRICT)
- 12 * 20
- 8 * 25
- 7 * 25 (Iets minder strikt!)

* Chinnen
- 2 * 3 * BW

Hierna nog wat Dumbbell Rows voor Bicep voor volledige verzuring./uitputting!

Trainingstijd: 60 Minuten!

Voeding van vandaag:
Ontbijt: 20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Tussendoor: 2 Boterham / 50 Gram Makreel
Lunch: 75 Gram Rijst / 120 Gram Beenham / 100 Gram Spruiten
Pre WO: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 15 Gram Whey / 1 Appel (125 Gram)
PWO: 15 Gram Whey / 20 Gram Dextrose
Diner: Hele Bende Bruinenbonensoep met wat worst/Runderpoulette erin! / 25 Gram Tartaar Gekookte Waarde / 200 Gram Magere Optimel Kwark
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Kcal: 2800 of meer..

Mag je zeer tevreden mee zijn; goede training en zoals ik je eerder al schreef als je maar per week vooruitgang boekt. Af en toe iets minder kan altijd gebeuren. Maar deze...ziet er weer prima uit. Veel PR's.:D
Ga zelf ook weer loggen. Ben nog wat foto's aan het Up/downloaden.;)

• Topic Starter Topic Starter
Mag je zeer tevreden mee zijn; goede training en zoals ik je eerder al schreef als je maar per week vooruitgang boekt. Af en toe iets minder kan altijd gebeuren. Maar deze...ziet er weer prima uit. Veel PR's.:D
Ga zelf ook weer loggen. Ben nog wat foto's aan het Up/downloaden.;)

Goed bezig! Trek je nix aan van die zeikerds..
Ik sta op de uitkijk!
ik wil het eeeeerste bericht! ;)

je bent echt wel een ecto ook al kom je nu aan. Dat zie je gewoon aan je lichaams bouw.
Vraagje @ spank: met benchen, begin je meteen met die 40kilo of doe je daarvoor warmup?
In mijn mening kan je ook beter op die 3000+ blijven maargoed, je kan het proberen.

je bent echt wel een ecto ook al kom je nu aan. Dat zie je gewoon aan je lichaams bouw.
Vraagje @ spank: met benchen, begin je meteen met die 40kilo of doe je daarvoor warmup?
In mijn mening kan je ook beter op die 3000+ blijven maargoed, je kan het proberen.

Ik begin direct met de 40 Kilo! Beter WU? Ik heb dan al wel geroeid?

Hahaha wat een problemen over ecto, ook ik ben van origine een ecto... so what. Dan is het maar al te meer een prestatie als je je doel bereikt.

En weer dat gestres over dat vet. Spanksta je zit nog niet op 10%, waar maak je je druk om. Als je zo voorzichtig wilt bulken gaat de spierontwikkeling ook trager.

Hahaha wat een problemen over ecto, ook ik ben van origine een ecto... so what. Dan is het maar al te meer een prestatie als je je doel bereikt.

En weer dat gestres over dat vet. Spanksta je zit nog niet op 10%, waar maak je je druk om. Als je zo voorzichtig wilt bulken gaat de spierontwikkeling ook trager.

Momenteel op 12 % 4 puntsmeting, tis hard gegaan op 3000 kcals..

Goed bezig! Trek je nix aan van die zeikerds..
Ik sta op de uitkijk!
ik wil het eeeeerste bericht! ;)

Mijn computervaardigheden :fire: laten me weer eens in de steek;), anders was mijn logje er al. Tuurlijk mag je de eerste zijn. Graag zelfs:);) Valt wel mee hoor dat gezeik. Wordt wel een zoet;)/leuk logje.

kerel... 3100kcals met puur clean voedsel is niet dirty bulken...
ik zat rond de 3500-3800kcals maar dan et ik soms hamburgers of frieten enzo ertussen. dat is dirty bulken.

Voor de dirty bulk moet je bij mij zijn :D

dno spank, wat vinden de anderen hierover? lijkt mij dat je beter eerst een warmup kan doen met eerst 20/30 kg? Heb je miss minder last van spierpijn en kan je dus beter trainen

Mja, dat vage gevoel had ik ook al.. Heel apart.. Merk wel dat buikje begint te komen en ik ietsjes vetter wordt (Lees ik had het altijd koud nu niet zo vaak meer) Miss was dit vet wel nodig.. Maar goed vandaag zit ik al boven de 2900 kcals..

En nog wat gejunked ook (Vette Beenham, Runderrookworst, RunderPoulette, en net 60 gram cashewnoten met kwark voort slapen gaan!

runderrookworst, runderpoullete(wtf is dat?) en cashewnoten, dat is niet junken...

Oke Ik ga pitten!

Bedankt dat jullie me willen helpen, maar ik ben toch een stijve eigenwijze kaaskop!
Stel het zeer op prijs!

Mja, dat vage gevoel had ik ook al.. Heel apart.. Merk wel dat buikje begint te komen en ik ietsjes vetter wordt (Lees ik had het altijd koud nu niet zo vaak meer) Miss was dit vet wel nodig.. Maar goed vandaag zit ik al boven de 2900 kcals..

En nog wat gejunked ook (Vette Beenham, Runderrookworst, RunderPoulette, en net 60 gram cashewnoten met kwark voort slapen gaan!

2r2px68.gif
:D

luister nou eens naar mensen die het goed menen, je groeide goed op 3000+ kcals,d at vet moet je accepteren al lijkt 4% op 1kg mij onmogelijk maar goed. zou toch nog even op 3000+ blijven.
slaapze!

Terug
Naar boven