AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

En nog wat gejunked ook (Vette Beenham, Runderrookworst, RunderPoulette, en net 60 gram cashewnoten met kwark voort slapen gaan!

runderrookworst, runderpoullete(wtf is dat?) en cashewnoten, dat is niet junken...

Oke Ik ga pitten!

Bedankt dat jullie me willen helpen, maar ik ben toch een stijve eigenwijze kaaskop!
Stel het zeer op prijs!

:roflol:

Spanksta, je zult mij wel een dikke vetrol vinden dan.
Je bekijkt jezelf teveel met een vergrootglas. Bouw wat rust voor jezelf in, dan wordt de sport een heel stuk leuker. En heb meer zelfvertrouwen in wat je doet. Erg belangrijk.

luister nou eens naar mensen die het goed menen, je groeide goed op 3000+ kcals,d at vet moet je accepteren al lijkt 4% op 1kg mij onmogelijk maar goed. zou toch nog even op 3000+ blijven.
slaapze!

Ik zou meer op 4000 gaan zitten @ 63kg. :D:D:D

nette training vandaag!
toch goed blijven eten man op naar +90kg, of liggen je doelen anders?

:roflol:

Spanksta, je zult mij wel een dikke vetrol vinden dan.
Je bekijkt jezelf teveel met een vergrootglas. Bouw wat rust voor jezelf in, dan wordt de sport een heel stuk leuker. En heb meer zelfvertrouwen in wat je doet. Erg belangrijk.

Hoe kan jij dat nou weten, ik geloof je voor geen meter! :D

Tip: Spanksta, luister nou maar naar Mc! ;)

Vreten kreng!! :P Heb ik ook al 5x gezegd!!

Wel echt zonde dat je geen spotter had vandaag spankie!! Daar ging mijn plannetje om jouw 60 te zien banken!! :P Nou volgende week dan maar he! :) Wel nette training overigens!

Je bent wel een ecto Spank, en wat dan nog ik ben ook van natuur een ecto. Je verzwaart je training en mindert in calorieen, hopelijk zie je daar de contradictie zelf van in. Jij moet minimum op 3500 calorieen gaan zitten of er komt helemaal niets van. Je wil om te trainen is er, nu nog de wil om te eten en alles komt goed.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou meer op 4000 gaan zitten @ 63kg. :D:D:D

Als ik meer weeg ga ik ook meer eten.. 4000 komt vanzelf..

nette training vandaag!
toch goed blijven eten man op naar +90kg, of liggen je doelen anders?

Mijn doelen zijn in de eerste instantie 70 Kilo te weten.. Daarna 85.. Daarna zien we verder..

Hoe kan jij dat nou weten, ik geloof je voor geen meter! :D

Tip: Spanksta, luister nou maar naar Mc! ;)

Vreten kreng!! :P Heb ik ook al 5x gezegd!!

Wel echt zonde dat je geen spotter had vandaag spankie!! Daar ging mijn plannetje om jouw 60 te zien banken!! :P Nou volgende week dan maar he! :) Wel nette training overigens!

Ja zonde van de spotter! Ik heb wel het gevoel 60 met een paar reps te kunnen pakken.. Maar durf het niet aan zonder spotter.. want stel dat.. ;)

Je bent wel een ecto Spank, en wat dan nog ik ben ook van natuur een ecto. Je verzwaart je training en mindert in calorieen, hopelijk zie je daar de contradictie zelf van in. Jij moet minimum op 3500 calorieen gaan zitten of er komt helemaal niets van. Je wil om te trainen is er, nu nog de wil om te eten en alles komt goed.

Goed 'Wijze man uit het Belgenland!' (Niet bespottend bedoeld, respect voor alles wat je hier in het Forum Brengt!)

Moet ik deze extra kcal meer uit KH of Vet halen!? Wat denkt u? Om zo min mogelijk vet maar toch te groeien..
In de sticky's vertellen ze ij dat 1,5 Gram vet in de BULK de max is.. Zit daar nu al op.. Ook eet ik 5 keer mijn lichaamsgewicht in KH.. Eiwit zit ik op 3 Gram per lichaamsgewicht..

Miss een optie om een halve liter Halfvolle Melk te verdelen over de dag:
100 ML: 5 Gram KH, 3,5 Gram Eiwit, 1,5 Gram Vet

Verder moet ik nageven dat ik de hele dag niks uitvoer..

Ik durf ook niet meer te eten omdat ik denk dat ik niet intensief genoeg train..
Dus wel veel eet maar niet in spier meer zal bekomen..
Wel zweet ik maar spierpijn blijft vaak achterwege..

Als ik meer weeg ga ik ook meer eten.. 4000 komt vanzelf..

Mijn doelen zijn in de eerste instantie 70 Kilo te weten.. Daarna 85.. Daarna zien we verder..

Ja zonde van de spotter! Ik heb wel het gevoel 60 met een paar reps te kunnen pakken.. Maar durf het niet aan zonder spotter.. want stel dat.. ;)

Goed 'Wijze man uit het Belgenland!' (Niet bespottend bedoeld, respect voor alles wat je hier in het Forum Brengt!)

Moet ik deze extra kcal meer uit KH of Vet halen!? Wat denkt u? Om zo min mogelijk vet maar toch te groeien..
In de sticky's vertellen ze ij dat 1,5 Gram vet in de BULK de max is.. Zit daar nu al op.. Ook eet ik 5 keer mijn lichaamsgewicht in KH.. Eiwit zit ik op 3 Gram per lichaamsgewicht..

Miss een optie om een halve liter Halfvolle Melk te verdelen over de dag:
100 ML: 5 Gram KH, 3,5 Gram Eiwit, 1,5 Gram Vet

Verder moet ik nageven dat ik de hele dag niks uitvoer..

Ik durf ook niet meer te eten omdat ik denk dat ik niet intensief genoeg train..
Dus wel veel eet maar niet in spier meer zal bekomen..
Wel zweet ik maar spierpijn blijft vaak achterwege..

Haal je extra calorieen dan uit gezonde voeding, maakt niet uit als je maar op zo'n 3500 calorieen komt te zitten. Nogmaals en het is hier al veel verteld, je kan niet extreem mager blijven en ondertussen massa winnen (toch niet naturel in elk geval). Aanvaard dat je iets zwaarder worden allround, je kan dat best hebben hoor en tegen de zomer zet je je scherp als je dat graag hebt.
Spierpijn is geen voorwaarde om spiermassa te winnen, probeer in minstens 1 van je sets per oefening tot het laatste te gaan. Dat is al een begin, later kan je dat uitbreiden naargelang de ervaring groter wordt.

Haal je extra calorieen dan uit gezonde voeding, maakt niet uit als je maar op zo'n 3500 calorieen komt te zitten. Nogmaals en het is hier al veel verteld, je kan niet extreem mager blijven en ondertussen massa winnen (toch niet naturel in elk geval). Aanvaard dat je iets zwaarder worden allround, je kan dat best hebben hoor en tegen de zomer zet je je scherp als je dat graag hebt.
Spierpijn is geen voorwaarde om spiermassa te winnen, probeer in minstens 1 van je sets per oefening tot het laatste te gaan. Dat is al een begin, later kan je dat uitbreiden naargelang de ervaring groter wordt.

Heb je inderdaad gelijk in!
Voor de zomer hoef ik niet scherp te staan.. beter nu cleanbulken tot volgend jaar maart.. Als ik dan 17/18 procent sta cutten tot zomer.. deze zomer zal mijn vet niet boven de 14 uitstijgen.. wat nog rendabel is..

Gewoonlijk ga ik bij BP tot Failure
Squat Soms

Tis alleen dat ik zou overstappen moeten naar Billstar of Rippetoe maar ik daar het lef niet voor heb..
Aan de andere kant kan ik ook zo groeien.. Ik train niet voor Strongmen.. maar gewoon voor een good shape..

Heb je inderdaad gelijk in!
Voor de zomer hoef ik niet scherp te staan.. beter nu cleanbulken tot volgend jaar maart.. Als ik dan 17/18 procent sta cutten tot zomer.. deze zomer zal mijn vet niet boven de 14 uitstijgen.. wat nog rendabel is..

Gewoonlijk ga ik bij BP tot Failure
Squat Soms

Tis alleen dat ik zou overstappen moeten naar Billstar of Rippetoe maar ik daar het lef niet voor heb..
Aan de andere kant kan ik ook zo groeien.. Ik train niet voor Strongmen.. maar gewoon voor een good shape..

het is wel goed zo Henk, je trainingen zijn best wel in orde. Als je de voeding een beetje hoger zet dan ben je op de goede weg. Je komt er wel!

Zijn POWERCLEANS voor je Bovenlichaam of benen? UB/LB?

Zijn POWERCLEANS voor je Bovenlichaam of benen? UB/LB?

Powercleans zijn een allround massaoefening. Werkzaam vooral voor Benen, kuiten, de volledige rug (zowel boven als onder) en de traps.
Het is een zeer nuttige oefening voor massa en heel goed te gebruiken in een fullbody.
Heel goed ook om de explosiviteit te verbeteren.

Oke Dressed.. Ik wil hem gaan toepassen in LB2..
LB1 is dan Squat / DL / HackSquat / Lunges / Lying Leg Curl
LB2 is dan Squat / PC / LeggPress / Lunges / HyperExtensions / Leg Ext.

Nog verbeteringen?

Persoonlijk zou ik de hypers er uit halen, je doet al deadlift en powercleans. Maar kan ook geen kwaad natuurlijk. Geen slecht programma dus.

Goed.. Idd de hypers doe ik ter ondrsteuning v/d rug, Deze voelt altijd zo lekkker.. Doe maar 3 sets ervan hoor!

Verder komen er nog (LB1 Standing Calf Raises, LB2 Seated Calf Raises) erbij..
Verder nog wat Abs maar dat is de moeite niet te vermelden..

Squats en LegPress en Dl 5 sets
Hacksquat 4 sets
Lunges 3 of 4 sets

Training Vrijdag 13 Februariooo (LB2)

Nog niet egt heel netjes.. Voelde wel erg trillerig in mijn benen. Is dit goed of slecht?

Ben ik vooruit gegaan na deze training? Welke gewichten te verhogen volgende keer? Zoals bij de Squat? Hoe Verhogen!?

(ROOD = NIEUW)

10 Minuten CrossTrainer

LB 2

* Full Squat

- 12 * 30 (12 * 30)
- 10 * 40 (10 * 45)
- 10 * 50 (7 * 60)
- 6 * 60 (5 * 60)
- 7 * 50 (9 * 50)

* Lunges
- 10 * 14 (12 * 16)
- 9 * 16 (9 * 18)
- 8 * 18 (8 * 20) Zwaaaar!!

* Power Cleans (1st time, voelde er niks van.. enkel uitputting conditi)
- 10 * 30
- 8 * 30
- 9 * 30

Seated Legg Press
- 10 * 40 (12 * 40)
- 10 * 60 (10 * 65)
- 9 * 70 (7 * 80) PERSEN!!
- 6 * 80 (8 * 70)

* HyperExtensions
- 15 * BW (15 * BW)
- 12 * 5 (12 * 5)
- 11 * 5 (11 * 5)

* Seated Calf Raises (1st Time)
- 16 * 30
- 12 * 35
- 10 * 40

* Hanging Leg Raises (Kilo's Tussen Benen!)
- 27 * BW (25 * BW)
- 15 * 3 (15 * 4)
- 12 * 4 (10 * 4)

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Tussendoor: 2 Boterham / 50 Gram Makreel
Lunch: 75 Gram Rijst / 2 Kleine Hele eieren / 100 Gram Sperziebonen / 1 50 Gram Tartaartje
Pre WO: 50 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 15 Gram Whey / 1 Appel
PWO: 15 Gram Whey / 20 Gram Dextrose
Diner: 250 Gram Aardappelen, 250 Gram Spinazi, 100 Gram Rundergehakt / 200 ML Volle Yoghurt
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Kcal: 2900

ALLE COMMENTAAR VAN HARTE WELKOM!?

Je doet het goed hoor, geef die power cleans nog wat tijd dat komt allemaal wel. Juist de voeding he, tja dat wist je zeker al! Weinig zin om zo te trainen en dan zo minimaal te eten.

Jup vreten kreng! Zag je ook ergens zeggen... Als ik zwaarder ben komen die 4000 kCal vanzelf wel omdat ik dan die honger heb...

Maarre ik eet al denk 6 maanden zonder ook maar enige vorm van honger meer en bij mij (en denk bij iedereen) is de enige manier om te groeien ook te eten wanneer je geen honger hebt!!! (Volgens mij heeft je lichaam alleen de eerste 2 of 3 uur honger nadat je hard getrained hebt en daarna gilt je lichaam niks meer uit!!) Denk ook aan je bak kwark 's avonds die je eet!! Heel erg nuttig om die te nemen voor het slapen gaan maarre heeft je lichaam honger als je die eet?? Ne pas!!

Over je training.. Persoonlijk zou ik je deadlift ergens achteraan gooien! (Doe ik tenminste altijd) Aangezien je met je deadlift heel erg je onderrugspieren ook aanpakt zijn deze ernstig vermoeid na je deadlift.. Als je dan bijvoorbeeld nog lunges ofzo doet heb je op dat moment zwakke rug...??!! En daarmee grotere kans op blessures!! That's my theory!!

PS.. Waar blijft mijn karma? ;)

Je doet het goed hoor, geef die power cleans nog wat tijd dat komt allemaal wel. Juist de voeding he, tja dat wist je zeker al! Weinig zin om zo te trainen en dan zo minimaal te eten.

Thanx! Heeft het echt 0.0 procent zin zo? Ik moet gewoon meer gaan eten! Ik ga melk toevoegen.. Perfect groeimiddel..

Jup vreten kreng! Zag je ook ergens zeggen... Als ik zwaarder ben komen die 4000 kCal vanzelf wel omdat ik dan die honger heb...

Maarre ik eet al denk 6 maanden zonder ook maar enige vorm van honger meer en bij mij (en denk bij iedereen) is de enige manier om te groeien ook te eten wanneer je geen honger hebt!!! (Volgens mij heeft je lichaam alleen de eerste 2 of 3 uur honger nadat je hard getrained hebt en daarna gilt je lichaam niks meer uit!!) Denk ook aan je bak kwark 's avonds die je eet!! Heel erg nuttig om die te nemen voor het slapen gaan maarre heeft je lichaam honger als je die eet?? Ne pas!!

Over je training.. Persoonlijk zou ik je deadlift ergens achteraan gooien! (Doe ik tenminste altijd) Aangezien je met je deadlift heel erg je onderrugspieren ook aanpakt zijn deze ernstig vermoeid na je deadlift.. Als je dan bijvoorbeeld nog lunges ofzo doet heb je op dat moment zwakke rug...??!! En daarmee grotere kans op blessures!! That's my theory!!

PS.. Waar blijft mijn karma? ;)

En JA Ik heb grote honger als ik mijn kwark neem.. S E R I E U S .. 50 Gram Noten en 450 Gram Kwark gaan er zonder problemen in.. ;) Doel je op meer KH inname in de avond?

Ze zeggen toch 500 Boven behoefte? Dan moet 3000 voldoende zijn.. Ik ga proberen 3100 ervan te maken..

Terug
Naar boven