- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) Dat de oorzaak waarschijnlijkHalve kilo per week is toch netjes :-)
En beterschap![]()
Handig dat je blauw en rood gebruikt. Kunnen mensen meteen zien of je vooruit gegaan bent. Gaat verder lekker met je. En met je benen komt ook wel goed. Ik had dat eerst ook wel maar als je maar door blijft squatten en eten dan komt dat vanzelf wel.
Heb je nog wat meegekregen van de fysio ofzo? Of moet je gewoon doorknallen en niet zeuren?![]()
Ja! Vergeten erbij te zetten..
Hij heeft mij wat rek en strek oefeningen laten zien voor de nek! Deze moest ik 7/8 keer doen om de spier uit te rekken!

Zou kunnen dat je zere traps hebt door het deadliften, zal in elk geval niet door je beentraining komen![]()

spankie laat je vet rustig tot 12% komen dan kan je wat makkelijker massa aanzetten.
Goede raad van Nico, maar hij zal niet willen luisteren, we kennen hem al!
Bro...met jou gewicht kan je gewoon een paar lekkere hapjes nemen in de week.(Hamburger/Frikandel/Patat etc.) 8% vet is gewoon heel erg weinig. Gewoon je vet laten oplopen, zodat je inderdaad meer massa kan aanzetten later. Gewoon tot % of 12-14 laten oplopen. Zodat je 75 kg bent in de zomer, dan zou je zelfs die zomer(2010) erna al kunnen cutten tot een laag BF.(jou wens)
inderdaad, gewoon goed blijven vreten. het zal je spiermassa alleen maar ten goede komen.
Moet ook zeggen dat ik geen Ecto ben, ik lijk heel erg op mijn vader (HEEL ERG) En die heb nu een pens van hier totaan Belgie (Echt een pens, omtrek 104 Cm ofzo) Dit wil ik voorkomen!
hangt er gewoon vanaf of je actief blijft in je leven of nietAardige fullsquat al hoor! Mooi voedingsschema ook, ik zou het niet kunnen.![]()
(en volgens mij, eigenlijk ook je beeldscherm recht voor je (die van mij staat schuin naast me)) Want dat was volgens mij mijn probleem!