Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Gappies!

Hacksquat ga ik nu al kapot!
(Benen lopen zwaar achter omdat nooit getraind..)
Die 20 Kilo ga ik echt kapot bij de 8/9 Rep..

Sorry! :O Is miss een ander type als jullie hackSquat maar
zonder gewichten is die al redelijk zwaar :S

Laatst bewerkt:
Weight Update

4 Feb.
Gewicht: 62.6 Kilo
Vet%: 8.6 %
Vet Massa: 5,4 Kilo

18 Feb.
Gewicht: 63,7 Kilo
Vet%: 8.9 %
Vet Massa: 5,7 Kilo

Netjes!?

Fysio Uitslag

Net toch even langes de Fysio gefietst!
Deze kwam tot de conclusie (Na veel gerek en
licamelijk contact :eek:) Dat de oorzaak waarschijnlijk
in mijn NEK zat..

De spier in mijn rechternekhelft is langer dan die aan de andere kant.
Daarom doet het tussen borst/rug zo'n pijn;
Merk ook wel moet ik zeggen als ik mijn nek draai of iets dergelijks
dat het zeer doet.

Halve kilo per week is toch netjes :-)

En beterschap :D

Handig dat je blauw en rood gebruikt. Kunnen mensen meteen zien of je vooruit gegaan bent. Gaat verder lekker met je. En met je benen komt ook wel goed. Ik had dat eerst ook wel maar als je maar door blijft squatten en eten dan komt dat vanzelf wel.

Halve kilo per week is toch netjes :-)

En beterschap :D

Thanx!!

Handig dat je blauw en rood gebruikt. Kunnen mensen meteen zien of je vooruit gegaan bent. Gaat verder lekker met je. En met je benen komt ook wel goed. Ik had dat eerst ook wel maar als je maar door blijft squatten en eten dan komt dat vanzelf wel.

Yep Yep, weet dat het mijn zwakke punt is.. hier valt nog een heleboel uit te halen, Voel ze wel van gister.. ook mijn rug trekt aardig..

En mn lats ook..

Door het DL?

Bedankt voor Motivatie!

Heb je nog wat meegekregen van de fysio ofzo? Of moet je gewoon doorknallen en niet zeuren? :p

Zou kunnen dat je zere traps hebt door het deadliften, zal in elk geval niet door je beentraining komen:P

spankie laat je vet rustig tot 12% komen dan kan je wat makkelijker massa aanzetten.

Goede raad van Nico, maar hij zal niet willen luisteren, we kennen hem al!

Bro...met jou gewicht kan je gewoon een paar lekkere hapjes nemen in de week.(Hamburger/Frikandel/Patat etc.) 8% vet is gewoon heel erg weinig. Gewoon je vet laten oplopen, zodat je inderdaad meer massa kan aanzetten later. Gewoon tot % of 12-14 laten oplopen. Zodat je 75 kg bent in de zomer, dan zou je zelfs die zomer(2010) erna al kunnen cutten tot een laag BF.(jou wens)

inderdaad, gewoon goed blijven vreten. het zal je spiermassa alleen maar ten goede komen.

Zou kunnen dat je zere traps hebt door het deadliften, zal in elk geval niet door je beentraining komen:P

Hehe, dat zou stug wezen! ;)

spankie laat je vet rustig tot 12% komen dan kan je wat makkelijker massa aanzetten.

Goede raad van Nico, maar hij zal niet willen luisteren, we kennen hem al!

Bro...met jou gewicht kan je gewoon een paar lekkere hapjes nemen in de week.(Hamburger/Frikandel/Patat etc.) 8% vet is gewoon heel erg weinig. Gewoon je vet laten oplopen, zodat je inderdaad meer massa kan aanzetten later. Gewoon tot % of 12-14 laten oplopen. Zodat je 75 kg bent in de zomer, dan zou je zelfs die zomer(2010) erna al kunnen cutten tot een laag BF.(jou wens)

inderdaad, gewoon goed blijven vreten. het zal je spiermassa alleen maar ten goede komen.

Ja mensen.. Ik ga door tot 15-17 Procent..
Misschien nog wel meer.. maar laat het langzaam oplopen.. Gepaard met spiergroei.. Voor elke Kilo 0,5 procent vet ofzo.. Niet te snel en niet te langzaam!

velen van jullie blijven het proberen bedankt! Maar deze manier werkt voor mij.. Ik weet gewoon niet wat ik anders moet eten zoals jullie zeggen dus houd ik het bij mn uitgerekende schema!

Moet ook zeggen dat ik geen Ecto ben, ik lijk heel erg op mijn vader (HEEL ERG) En die heb nu een pens van hier totaan Belgie (Echt een pens, omtrek 104 Cm ofzo) Dit wil ik voorkomen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Moet ook zeggen dat ik geen Ecto ben, ik lijk heel erg op mijn vader (HEEL ERG) En die heb nu een pens van hier totaan Belgie (Echt een pens, omtrek 104 Cm ofzo) Dit wil ik voorkomen!

mijn pa ook, maar dat is gewoon omdat die niets meer van sport doet buiten biljarten :p hangt er gewoon vanaf of je actief blijft in je leven of niet

heb ook een buikomtrek van 92cm, maar wel zo massief al een baksteen :D

Aardige fullsquat al hoor! Mooi voedingsschema ook, ik zou het niet kunnen. :D

Maar als je een BF hebt van 8% moet je toch zeker wel deels ecto zijn? Ik bedoel niet dat iedereen die op 8% staat een ecto is, maar als je kijkt hoelang je nu traint.

Owww Spankie... je hebt maar aan 1 kant last van je nek/schouder??

Klinkt megastom, maarre er al aan gedacht dat je verkeerd zit achter je pc?? Ik zie je een aantal uurtjes per dag achter de pc zitten... En heel stom, de laatste 3 dagen ben IK ff enthousiast games aan het doen en ik heb ineens aan mijn muishand een keiharde nekspier gescoord/minder bewegelijk!!

Zorg er iig ff voor dat je ellebogen in een hoek van 90 graden op je bureau zitten als je aan het PCen bent!! :) (en volgens mij, eigenlijk ook je beeldscherm recht voor je (die van mij staat schuin naast me)) Want dat was volgens mij mijn probleem! :P ;)

Jah i know, klinkt echt megastom! Maar volgens mij is dat bij mij de oorzaak en wie weet wel bij jou ook!! :) :P

Terug
Naar boven