XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
FILMPJE BOR

Woord Vooraf:
Ik laat nu mijn eerste zware BOR zien.. Ik zie zelf al punten die ik fout doe ten opzichte van 30 en 40 Kilo
- Ik sta niet buigend genoeg
- Ik beweeg teveel

KLOPT DIT?

http://www.youtube.com/watch?v=b2m9QwWUxzM

Vind het een goede BOR hoor.
over dat dropsets, dat gaat zo in zijn werk.
eerst doe je je opwarmsetje, bv 12*30kg
dan 2-3 werksetjes, bv 10*40kg 8*50kg en 6*55kg
dan begin je aan een dropset, dit gaat volgens een 4-3-2-1 principe meteen achter elkaar.
bv: 4*60, 3*65, 2*70, 1*75
Snap je?

Vind het een goede BOR hoor.
over dat dropsets, dat gaat zo in zijn werk.
eerst doe je je opwarmsetje, bv 12*30kg
dan 2-3 werksetjes, bv 10*40kg 8*50kg en 6*55kg
dan begin je aan een dropset, dit gaat volgens een 4-3-2-1 principe meteen achter elkaar.
bv: 4*60, 3*65, 2*70, 1*75
Snap je?

oow ja! Ik zal deze eens gaan proberen een keer.. klinkt leuk..

Wel een spotter nodig neem ik an?

Ja, die dropsets doe je best wel met een spotter, want dit zijn de risicoreps natuurlijk

Vind die BOR er zeker niet slecht uitzien.

BOR moet in de richting van de onderkant van je borst gaan. Je maakt vreemde bewegingen in de loop van deze oefening, als je dat doet met zwaardere gewichten dan lig je een tijdje in de lappenmand. Eerst nog wat techniek oefenen.

Vind die BOR er zeker niet slecht uitzien.

Oke Mooi!

BOR moet in de richting van de onderkant van je borst gaan. Je maakt vreemde bewegingen in de loop van deze oefening, als je dat doet met zwaardere gewichten dan lig je een tijdje in de lappenmand. Eerst nog wat techniek oefenen.

O, ik dacht dat deze je buik aan moest tikken en niet de Borst (Want dan wordt het meer een andere row, weet zo de naam niet) Zal er op letten..

Als je hem dan toch tot je onderkant borst wilt trekken zou ik zorgen dat je ke rug meer naar voren buigt.

Als je hem dan toch tot je onderkant borst wilt trekken zou ik zorgen dat je ke rug meer naar voren buigt.

Zou inderdaad een optie wezen, maar dan is de oefening meer voor achterkant schouders en traps? En ik doe hem juist voor MiddleBack..

Oke Mooi!

O, ik dacht dat deze je buik aan moest tikken en niet de Borst (Want dan wordt het meer een andere row, weet zo de naam niet) Zal er op letten..

Om het precies te zeggen moet de ideale row naar de onderkant borst, richting maag gaan. Als je in die zone zit zit je goed imo.

Ik vind hem goed :p

En idd, als je hem hoger trekt, richting borst, en een beetje rechter gaat staan heb je een Yates Row.
Vooral upperback.

Blijf het wel grappig dat je steeds met die bb overal naartoe loopt :D

En idd, als je hem hoger trekt, richting borst, en een beetje rechter gaat staan heb je een Yates Row.
Vooral upperback.

Ik had mij wat preciezer moeten uitdrukken, de ideale BOR gaat naar de kleine zone tussen onderkant borst en maagstreek (zo ongeveer daar waar de slokdarm begint). Zo heb je het beste van twee werelden.

Laatst bewerkt:
Ga dat ook eens proberen bedankt!

In de oude tijden deden ze gewoon naar de borst en naar de buik. Dus bijvoorbeeld 3 sets naar borst en 3 sets naar buik. Maar imo is het beter al je krachten te focussen op onderkant borst/maagstreek.

Ik trek de Bor naar de onderkant borst en de T-bar meer naar de buik.
Ziet er goed uit Spank. Goede filmpjes ook.:D

Vooral upperback.

Ja! Dat bedoelde ik.. Thanx Rob

Ik had mij wat preciezer moeten uitdrukken, de ideale BOR gaat naar de kleine zone tussen onderkant borst en maagstreek (zo ongeveer daar waar de slokdarm begint). Zo heb je het beste van twee werelden.

Heb je gelijk in, maar als ze dit in vroegere tijden ook niet deden.. Zit hier miss wel een gedachte achter..

Ga dat ook eens proberen bedankt!

In de oude tijden deden ze gewoon naar de borst en naar de buik. Dus bijvoorbeeld 3 sets naar borst en 3 sets naar buik. Maar imo is het beter al je krachten te focussen op onderkant borst/maagstreek.

Ik zal het ongetwijfeld gaan proberen en kijken hoe het voelt!

Ik trek de Bor naar de onderkant borst en de T-bar meer naar de buik.
Ziet er goed uit Spank. Goede filmpjes ook.:D

Bedankt Dumb, Ik heb de T-Bar er nog niet eens inzitten.. Goede optie?

Bedankt Dumb, Ik heb de T-Bar er nog niet eens inzitten.. Goede optie?[/quote]

Absoluut;wat minder belastend voor je onderrug. Grappig dumb...zo riep ik haar altijd.;) (roepnaampje)
Om sgt.mossad's topic niet onnodig te vervuilen; ik gebruik mijn riem vanaf 60% van mijn max.
Bijv DL 200kg = 120kg een riem. T-bar/bor 145kg=vanaf 85-90kg riem.
Greetzzz (zijn overigens mijn gewichtjes)
Het was een dumboratje met flapoortjes zoals dumbo het vliegende olifantje.:)

Laatst bewerkt:
BIj mij geeft hij aan dat je filmpje niet meer beschikbaar is helaas..

Terug
Naar boven