- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het een goede BOR hoor.
over dat dropsets, dat gaat zo in zijn werk.
eerst doe je je opwarmsetje, bv 12*30kg
dan 2-3 werksetjes, bv 10*40kg 8*50kg en 6*55kg
dan begin je aan een dropset, dit gaat volgens een 4-3-2-1 principe meteen achter elkaar.
bv: 4*60, 3*65, 2*70, 1*75
Snap je?
BOR moet in de richting van de onderkant van je borst gaan. Je maakt vreemde bewegingen in de loop van deze oefening, als je dat doet met zwaardere gewichten dan lig je een tijdje in de lappenmand. Eerst nog wat techniek oefenen.
Als je hem dan toch tot je onderkant borst wilt trekken zou ik zorgen dat je ke rug meer naar voren buigt.
Oke Mooi!
O, ik dacht dat deze je buik aan moest tikken en niet de Borst (Want dan wordt het meer een andere row, weet zo de naam niet) Zal er op letten..
Ik vind hem goed
En idd, als je hem hoger trekt, richting borst, en een beetje rechter gaat staan heb je een Yates Row.
Vooral upperback.
Blijf het wel grappig dat je steeds met die bb overal naartoe loopt![]()
In de oude tijden deden ze gewoon naar de borst en naar de buik. Dus bijvoorbeeld 3 sets naar borst en 3 sets naar buik. Maar imo is het beter al je krachten te focussen op onderkant borst/maagstreek.

Ik vind hem goed
En idd, als je hem hoger trekt, richting borst, en een beetje rechter gaat staan heb je een Yates Row.
Vooral upperback.
Blijf het wel grappig dat je steeds met die bb overal naartoe loopt![]()
Ik had mij wat preciezer moeten uitdrukken, de ideale BOR gaat naar de kleine zone tussen onderkant borst en maagstreek (zo ongeveer daar waar de slokdarm begint). Zo heb je het beste van twee werelden.
In de oude tijden deden ze gewoon naar de borst en naar de buik. Dus bijvoorbeeld 3 sets naar borst en 3 sets naar buik. Maar imo is het beter al je krachten te focussen op onderkant borst/maagstreek.
Ik trek de Bor naar de onderkant borst en de T-bar meer naar de buik.
Ziet er goed uit Spank. Goede filmpjes ook.![]()
(roepnaampje)
Absoluut;wat minder belastend voor je onderrug. Grappig dumb...zo riep ik haar altijd.(roepnaampje)