Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
Maar als je een BF hebt van 8% moet je toch zeker wel deels ecto zijn? Ik bedoel niet dat iedereen die op 8% staat een ecto is, maar als je kijkt hoelang je nu traint.

Mja maar dan ben ik nog geen ecto want vet schiet nu omhoog.. Miss als ik het er makkelijk af zou krijgen dat ik ecto was (Wat ik hoop) Maar goed, we zullen zien! :)

Owww Spankie... je hebt maar aan 1 kant last van je nek/schouder??

Klinkt megastom, maarre er al aan gedacht dat je verkeerd zit achter je pc?? Ik zie je een aantal uurtjes per dag achter de pc zitten... En heel stom, de laatste 3 dagen ben IK ff enthousiast games aan het doen en ik heb ineens aan mijn muishand een keiharde nekspier gescoord/minder bewegelijk!!

Zorg er iig ff voor dat je ellebogen in een hoek van 90 graden op je bureau zitten als je aan het PCen bent!! :) (en volgens mij, eigenlijk ook je beeldscherm recht voor je (die van mij staat schuin naast me)) Want dat was volgens mij mijn probleem! :P ;)

Jah i know, klinkt echt megastom! Maar volgens mij is dat bij mij de oorzaak en wie weet wel bij jou ook!! :) :P

Aaaight zit per dag 2-3 uur achter Computer ofzo.. Soms meer Soms minder, Je kon wel eens gelijk hebben hey! Kzal er eens op letten

ITS RAININ KARMAA CANDY'S!!

Goed opletten topper rsi is namelijk behoorlijk vervelend

De primaire reden waarom je vet zo 'omhoog schiet' is omdat je nu ook daadwerkelijk aan het bulken bent.
Kijk vroeger zat je vaak op 2500kcals of daaronder omdat je niet durfde boven onderhoud te eten, nu zit je vaak op 3100kcals, wat heel goed is, maar je lichaam is dit nog niet gewoon en maakt dus in het begin redelijk wat vet aan. Dit zal zeker stagneren naarmate je langer zult bulken.

Training Maandag 10 Februari (UB2)

Ging al beter! Hoop dat er wat vooruitgang in zit.. Nog wat aan het vogelen met trainingsschema.. welke oefeningen bij elkaar..

ZWART = 2 keer terug
ROOD = VORIGE KEER
BLAUW = NU

ANDERE SPORTSCHOOL, DUS SOMMIGE APPARATEN/BB Zijn gek genoeg zwaarder!!!!

7.30 Minuten Roeien

UB2

* BP
- 12 * 40 (10 * BB) (12 * BB)
- 7 * 55 (12* 40) (12 * 40)
- 6 * 55 (8 * 55) (4 * 60) PR
- 8 * 50 (7 * 55) (6 * 55) 7 Vrijwel geen hulp, laatste tikkie.. 8/9 Meer!

- 8 * 50 (4 * 55) 5 Vrijwel geen hulp.. 6/7 Meer!

* BOR
- 10 * 20 (10 * 30) (12 * 30)
- 10 * 30 (10 * 30) (8 * 40) PR +1 Rep
- 10 * 35 (7 * 40) (5 * 45) PR + 5 Kilo
- 8 * 40 (7 * 40)

* Incline Dumbbell Press
- 12 * 18 (12 * 18)
- 10 * 20 (10 * 20)
- 8 * 22 (8 * 22) Ging voor het gevoel iets makkelijker!
- 9 * 18(3 * 24) PR + 2 Kilo? (5 * 18) Afmakertje..

* Dumbbell Schoulder Press

- 12 * 12 (12 * 12)
- 9 * 14 (10 * 14) +1 Rep
- 6 * 16 (7 * 16) +1 Rep

* Seated Cable Row (Anders Sportschool, Zwaardere Row)
- 12 * 30 (12 * 30)
- 10 * 40 (9 * 40)
- 8 * 45 (6 * 40)

* Upright Row (Anders Sportschool, Zwaardere Stangen)
- 12 * 20 (12 * 20)
- 10 * 30 (8 * 30)
- 8 * 30 (6 * 30)

* Barbell Bicep Curl (Anders Sportschool, Zwaardere Stangen)
- 12 * 20 (12 * Olympische BB)
- 8 * 25 (8 * 25)
- 7 * 25 (10 * Olympische BB)

* Chinnen
- 2 * 3 * BW

Trainingstijd: 60 Minuten!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 250 ML Halfvolle Melk
Tussendoor: 2 Boterham / 2 Hele Eieren / 200 ML Karnamelk
Lunch Pre: 80 Gram Volkoren Macaroni / 135 Gram Biefstuk (Ongekookt) / 100 Gram Bonen / 40 Gram Tomatenpuree
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose
PWO 30 Min Later: 60 Gram Brinta / 250 ML Halfvolle Melk / 55 Gram KalkoenFilet
Diner: Hele Bende Bruinenbonensoep met wat worst/Runderpoulette erin! / Kipfilet? / 200 Gram Volle Yoghurt
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Kcal: 3000 of meer..

De primaire reden waarom je vet zo 'omhoog schiet' is omdat je nu ook daadwerkelijk aan het bulken bent.
Kijk vroeger zat je vaak op 2500kcals of daaronder omdat je niet durfde boven onderhoud te eten, nu zit je vaak op 3100kcals, wat heel goed is, maar je lichaam is dit nog niet gewoon en maakt dus in het begin redelijk wat vet aan. Dit zal zeker stagneren naarmate je langer zult bulken.

Thanx Broeder! Voor de Motivatie, Ik ga door op 3000 kcal..

nou volgens mij wel wat meer.

je post elke dag bijna elk uur wel wat hier.

Wat bedoel je hiermee? Wees eens duidelijk?

Goede trainingen; je gaat lekker vooruit.:D

Goed bezig, je ziet wel dat je vooruitgang maakt!

Bedankt vrind uit het Belgenland! Zelf zie ik de vooruitgangen nog niet, kijken hoe de volgende training verloopt![/quote]

Hoe je ziet de vooruitgang niet, ik zie daar toch verschillende PR's. Je mag ook niet teveel verwachten he! In Antwerpen zeggen ze, 'wie het klaine nie iert is het groete nie weart!

Bedankt vrind uit het Belgenland! Zelf zie ik de vooruitgangen nog niet, kijken hoe de volgende training verloopt!

Hoe je ziet de vooruitgang niet, ik zie daar toch verschillende PR's. Je mag ook niet teveel verwachten he! In Antwerpen zeggen ze, 'wie het klaine nie iert is het groete nie weart![/quote]

hehe, Deze 'jonge' is ook bekend in Nederland.

Even een vraagske..

Misschien is het gewoon de grens van gewichtsoverschreiding (Lees ik weeg nu bijna 64) met de BP.. Want ik druk nu bijna mn eigen gewicht..
Miss is het daarom zo zwaar..

Hoe je ziet de vooruitgang niet, ik zie daar toch verschillende PR's. Je mag ook niet teveel verwachten he! In Antwerpen zeggen ze, 'wie het klaine nie iert is het groete nie weart!

hehe, Deze 'jonge' is ook bekend in Nederland.

Even een vraagske..

Misschien is het gewoon de grens van gewichtsoverschreiding (Lees ik weeg nu bijna 64) met de BP.. Want ik druk nu bijna mn eigen gewicht..
Miss is het daarom zo zwaar..[/quote]

Ja er zijn altijd van die bepaalde krachtniveaus die je wat moeilijker overschrijdt, bijvoorbeeld het eigen lichaamsgewicht ja. Variatie in rep range is dan de boodschap om dat plateau te overwinnen.

netjes die training.

Ja er zijn altijd van die bepaalde krachtniveaus die je wat moeilijker overschrijdt, bijvoorbeeld het eigen lichaamsgewicht ja. Variatie in rep range is dan de boodschap om dat plateau te overwinnen.

Oke dressed, Dus dan eerst heeeeeele lichte WU doen.. Bijvoorbeeld 12 * BB en 12 * 30
Dan gelijk de 60 erop
daarna 50
daarna 40/50??

Bedankt Gerre De Beenhouwerrrr (OOOW WAT EEN HEEEEERLIJK WOORD!!)

Je kan varieren in rep range in één training, maar beter is toch om bijvoorbeeld de eerste trainingsdag voor het bovenlichaam van 4-8 te werken en de tweede training van 8-12. Je kan ook een aantal weken achter elkaar een bepaalde rep range doen en dan weer een paar weken een andere rep range.

Je kan varieren in rep range in één training, maar beter is toch om bijvoorbeeld de eerste trainingsdag voor het bovenlichaam van 4-8 te werken en de tweede training van 8-12. Je kan ook een aantal weken achter elkaar een bepaalde rep range doen en dan weer een paar weken een andere rep range.

Oke want ik doe nu bij de BP met HOOG beginnen en dan steeds lager..
En bij de Incline Db Press Ga ik van laag naar hoog..

In 1 training..

Is dit oke? of beter niet?

Ahjoh gewoon varriëren. Af en toe wat dropsets, supersets etc etc.

Terug
Naar boven