- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Maar als je een BF hebt van 8% moet je toch zeker wel deels ecto zijn? Ik bedoel niet dat iedereen die op 8% staat een ecto is, maar als je kijkt hoelang je nu traint.
Mja maar dan ben ik nog geen ecto want vet schiet nu omhoog.. Miss als ik het er makkelijk af zou krijgen dat ik ecto was (Wat ik hoop) Maar goed, we zullen zien!

Owww Spankie... je hebt maar aan 1 kant last van je nek/schouder??
Klinkt megastom, maarre er al aan gedacht dat je verkeerd zit achter je pc?? Ik zie je een aantal uurtjes per dag achter de pc zitten... En heel stom, de laatste 3 dagen ben IK ff enthousiast games aan het doen en ik heb ineens aan mijn muishand een keiharde nekspier gescoord/minder bewegelijk!!
Zorg er iig ff voor dat je ellebogen in een hoek van 90 graden op je bureau zitten als je aan het PCen bent!!(en volgens mij, eigenlijk ook je beeldscherm recht voor je (die van mij staat schuin naast me)) Want dat was volgens mij mijn probleem!
![]()
![]()
Jah i know, klinkt echt megastom! Maar volgens mij is dat bij mij de oorzaak en wie weet wel bij jou ook!!![]()
![]()
Aaaight zit per dag 2-3 uur achter Computer ofzo.. Soms meer Soms minder, Je kon wel eens gelijk hebben hey! Kzal er eens op letten
ITS RAININ KARMAA CANDY'S!!