- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoekan ik vanaf dit punt de Squat verbeteren? Gewoon alles 8 * doen? Bijvoorbeeld? 8 * 30 8 * 45 * 8 * 55 8 * 55 8 * 50 ofzo?

het is 20 feb, lunges misschien eens met bb proberen. nette squat (als ie goed is uitgevoerd)![]()
Je hoeft misschien ook niet altijd alles uberstrikt te doen, soms ff wat gooien of wiebelen met meer gewicht is ook niet erg, zolang het maar geen gewoonte word. Je squat-uitvoering train je gewoon door het vaak te doen...

ik heb nu ook massa schame en ik doe 10-8-6-6je moet zelf maar kijken.
netjes de squats , het probleem is , er zijn meerdere wegen naar rome - dus ook in reps t.a.v de squats - gewoon niet te moeilijk doen , probeer van alles en train hard that's it
Mja miss dat ik ook lager begin dan ja! Hoeveel gewicht pak je per set? (Die van 10 8 6 6)
Ja daar heb je gelijk in! Miss dat ik dan toch 8 reps moet proberen.. ook bij de WU, dat ik mn krachten spaar.. ik kijk nog wel even..

Hoekan ik vanaf dit punt de Squat verbeteren? Gewoon alles 8 * doen? Bijvoorbeeld? 8 * 30 8 * 45 * 8 * 55 8 * 55 8 * 50 ofzo?
Ja aangezien je het een tijdje 'verkeerd' deed zou ik nog lekker hoog in reps gaan zitten. Ik vind dat zelf ook fijn als ik een nieuw schema heb, alles op iets lager gewicht meer reps pakken. Doe nu bijv 4 x 8 reps bij de meeste presses, en omdat ik wat minder goede uitvoering heb pak ik de squat op 4 x 10 en deadlift zelfde verhaal. Volgens mij kan je het beter gewoon goed aanleren en daarna steeds hoger in gewicht en lager in reps.
Succes ermee
Bedankt voor je 1 ster rating...
Heb die 5 sterren van jouw ook maar even veranderd!

Waarom?10x 30 kg
8x 45 kg
6x 60 kg
6x 55 kg
maar ik doe parallelsquat heh![]()
met full squat kom ik amper omhoog met 30 kg denk ik.