- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met je aangepast schema. Hopelijk vorder je snel die kracht. Als je wekelijks vooruit gaat motiveerd dat altijd enorm voor volgende trainingen!
Ik geloof niet in die 5x5 schema's en aanverwanten. Beter is het een verscheidenheid aan reps te hebben (van 4-12), ofwel in 1 training ofwel verdeeld over twee trainingen voor een bepaalde spiergroep.
5*5 heeft mij toch geholpen om het plateau van mijn grote 3 te doorbreken. Dus ik geloof er wel een beetje in maar vind het zeker niet heilig
Ieder zijn mening, maar je zou dat plateau ook doorbroken hebben met een systeem dat een grotere rep range diversiteit heeft, en waarschijnlijk nog sneller.
TADA TA TA TAATAAAA .. !! 

hehe 
Dit vraag ik mij dus af..
He! Bedankt! Ik ga er hard voor werken!
GEFELICITEEEEEEERD MENEERTJE UIT HET BELGENLAND!! U Heeft Zojuist de 1000ste Post Geplaatst in dit topic en u Wint...! Wint
TADA TA TA TAATAAAA .. !!
Een digitaal Pintje:
OT:
Sja Ik ben er van overtuigt dit ook met 5 * 8 te kunnen doen ipv 5 * 5.. Maar dit zal ik zelf moeten uitzoeken..
JAMMEEEEEEER!! Meer succes bij de 10.000e Post!hehe
![]()

*Je rekent verkeerd Sjaak.
Jij bent 1001, en ik was je ervoor dus ik ben 1000!
*dit is 1002!*

Pech Mino, ik heb het biertje al leeggedronken, schol!![]()

Je rekent verkeerd Sjaak.
Jij bent 1001, en ik was je ervoor dus ik ben 1000!
*dit is 1002!*
Pech Mino, ik heb het biertje al leeggedronken, schol!![]()
Nee hoor Kijk maar bij dressed, die heeft 1000 rechtsboven staan..
Dit wordt 1004

Zit me nu te bedenken da het BessePrut moest zijn.. Sorry Maat.. Volgende keer beter..
Jou 1e post telt niet mee.
Hoe gaat het trouwens met je voedingschema, enigsinds nog de calorieën opgevoerd?
Ja, Zit op Trainingsdagen op 3000 Kcal, Rustdagen iets minder.. Zijn ook mn shakes weg enzo..
Oef gelukkig dan maar!

Fijn om te weten? Jij had toch een eigen logje waar je dat soort spam kon plaatsen?![]()
![]()