AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Je gaat lekker Spanksta!
*1000st post* :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
5*5 werkt goed voor massa hoor

Dit vraag ik mij dus af..

Succes met je aangepast schema. Hopelijk vorder je snel die kracht. Als je wekelijks vooruit gaat motiveerd dat altijd enorm voor volgende trainingen!

He! Bedankt! Ik ga er hard voor werken!

Ik geloof niet in die 5x5 schema's en aanverwanten. Beter is het een verscheidenheid aan reps te hebben (van 4-12), ofwel in 1 training ofwel verdeeld over twee trainingen voor een bepaalde spiergroep.

5*5 heeft mij toch geholpen om het plateau van mijn grote 3 te doorbreken. Dus ik geloof er wel een beetje in maar vind het zeker niet heilig

Ieder zijn mening, maar je zou dat plateau ook doorbroken hebben met een systeem dat een grotere rep range diversiteit heeft, en waarschijnlijk nog sneller.

GEFELICITEEEEEEERD MENEERTJE UIT HET BELGENLAND!! U Heeft Zojuist de 1000ste Post Geplaatst in dit topic en u Wint...! Wint

:clap: TADA TA TA TAATAAAA .. !! :clap:

Een digitaal Pintje: :bierbang::klink:

OT:
Sja Ik ben er van overtuigt dit ook met 5 * 8 te kunnen doen ipv 5 * 5.. Maar dit zal ik zelf moeten uitzoeken..

Je gaat lekker Spanksta!
*1000st post* :D

JAMMEEEEEEER!! Meer succes bij de 10.000e Post! :) hehe ;)

Dit vraag ik mij dus af..

He! Bedankt! Ik ga er hard voor werken!

GEFELICITEEEEEEERD MENEERTJE UIT HET BELGENLAND!! U Heeft Zojuist de 1000ste Post Geplaatst in dit topic en u Wint...! Wint

:clap: TADA TA TA TAATAAAA .. !! :clap:

Een digitaal Pintje: :bierbang::klink:

OT:
Sja Ik ben er van overtuigt dit ook met 5 * 8 te kunnen doen ipv 5 * 5.. Maar dit zal ik zelf moeten uitzoeken..

JAMMEEEEEEER!! Meer succes bij de 10.000e Post! :) hehe ;)

Je rekent verkeerd Sjaak. :P
Jij bent 1001, en ik was je ervoor dus ik ben 1000! :(
*dit is 1002! :P*

• #1.010
Ja, Zit op Trainingsdagen op 3000 Kcal, Rustdagen iets minder.. Zijn ook mn shakes weg enzo..

Oef gelukkig dan maar!

Iets minder?
Rustdagen is hetzelfde alleen dat geen trainingsshake! (of eventueel een kleine wijziging, maar niet teveel natuurlijk!)

Zit inmiddels op ongeveer 4500 kcal

• #1.016
Bedankt Boto, Veel Denk en Puzzelwerk.. Heel misschien dat ik de Decline en Incline omdraai, omdat ik met incline en schoulderpress toch aardig in de buurt zit..

van mij 5 sterren man, haha

Fijn om te weten? Jij had toch een eigen logje waar je dat soort spam kon plaatsen? :roflol:
:cool:

Hater......we hadden het over kcal. En deze loghouder heeft mij geadviseerd om meer kcal tot mij te nemen vandaar dat ik hem daarover informeerde......hatertje...

Ga het schema maar gewoon uitproberen spank. Het ziet er goed uit wellicht tijdens het trainen ga je het hier en daar nog fine tunen!

• #1.020
Jep Mosseltie, Ga het zeker proberen.. Kijken hoe de Decline DB Press voelt.. Nog nooit gedaan, wij hebben ook niet zo een makkelijk bankje om deze te doen, dat is een groot nadeel, Moet een bankje op een verhoging zetten.. Ben benieuwd met welk gewicht ik kan beginnen ! ;)

Terug
Naar boven