MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Pffff 70 minuten! Heel netjes

Je weegt nu 64, van hoeveel kom je?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
nette training man en dat op 70min.

Sja, een beetje te lang! Had tijdsnood gewoon, In het vervolg ietsjes minder rust, of een oefening minder..

Decline is altijd een stuk sterker, zelfs sterker dan flat.

Oke, dat wist ik niet, dan heb ik er dus eigenlijk niet echt wat aan gehad deze training.. Nu ja, Beter rustig beginnen dan gelijk pompen lijkt mij (Gewenning)

Lekkere training beest in wording.

Ga je de filmpjes hier ook posten, dan kunnen we ff controleren of je het ook goed hebt gedaan? ;)

Bedant Lor! Filmpjes gaan nog komen (Lees was beetje vergeten) Weet nog niet wanneer maar denk vanavond of morgen..

Pffff 70 minuten! Heel netjes

Sja, wat ik al zei.. Te lang!!!!

Je weegt nu 64, van hoeveel kom je?

Nu 64 en

4 December 58 Kilo

goeie training bikkel , netjes dat decline-work , ik doe hem eigenlijk nooit , je krijgt er zo'n rode kop van

• #1.046
goeie training bikkel , netjes dat decline-work , ik doe hem eigenlijk nooit , je krijgt er zo'n rode kop van

Thanx Broeder, Pak hem int vervolg wel 250 keer zo hoog, want dit heb niks geholpen.. ;) Volgende keer beter!

Ik vind hem leuker dan de incline eigenlijk. Lekker veel gewicht wegduwen :p

hehe, gelijk in, alleen hebben wij er geen speciaal bankje voor, dus moet je een gewoon bankje op een verhoging zetten! Mijn Bankje stond toen wel heel erg schuin, leek wel een glijbaan, Dus ik iemand paaien die op me benen wou drukken.. heel Bizar gezicht!

Probeer wel die decline pas ná incline te doen of ná flat.
Decline voelt ook heel anders omdat je dan voor een groter gedeelte de onderkant van de borstspieren aanspreekt ipv de schouders (wat bij incline het geval is)

Laatst bewerkt:
  • #1.048
Training Maandag 24 Februari (LB1)

Het zit mij nog steeds niet lekker met de SQUAT en de DEADLIFT!!
Bij beide oefeningen kom ik niet vooruit.. Ook de uitvoering schort nog het 1 en ander aan.. Volgende keer hoop ik filmpjes van de Squat te maken, deze keer heb ik de DL onderhanden gehad!
Ik update alles in een nieuwe post zodra ik de filmpjes van Gister en Deze dag Online heb staan!

Iemand nog Tips voor de
SQUAT en de DEADLIFT?? Want ik denk dat als ik niet per keer verhoog in Reps of Gewicht dat mijn groei stopt.. Klopt dit?

ZWART = Vorige Keer
ROOD = Nu

10 Minuten CrossTrainer

LB1

* Full Squat ATTG!!!!!
- 12 * 30 (12 * 30)
- 10 * 40 (10 * 40)

- 5 * 60
(10 * 50)
- 9 * 50
(7 * 60) Rep PR + 2 Reps, Wel wat wiebelend!
- 5 * 55 (7 * 55)

* Lunges

- 12 * 16 (12 * 16)
-
10 * 18 (10 * 20)
-
8 * 20 (8 * 22) Rep PR + 3 Reps
- 5 * 22

* DL (Nader onderzoek over doen)
-
10 * 40 (12 * 40)
-
10 * 60 (10 * 60)
-
7 * 80 (8 * 80) Filmpje!!!!
-
4 * 85 (5 * 85) Rep PR + 1 Rep
- 3 * 85 (8 * 70) Nice & Slow

* Hack Squat (WAT EEN INTENSIEVE k*t OEFENING, OPGEZETTE KLIEREN VAN HET PERSEN, ZO STRIKT MOGELIJK MAAR KAN FOUTJE INZITTEN!)
-
10 * BW (12 * 10)
-
9 * 10 (9 * 20) Rep PR + 2 Reps
-
7 * 20 (7 * 25) PR + 5 Kilo

* Lying Leg Curl

-
12 * 25 (15 * 25)
-
9 * 30 (12 * 30) Rep PR + 2 Reps
-
10 * 30 (7 * 35) PR + 5 Kilo

* Standing Calf Raises
-
12 * 75 (15 * 75)
-
12 * 75 (13 * 80) Rep PR + 1 Rep
-
12 * 80 (12 * 80)

* Hanging Leg Raises
-
27 * BW (30 * BW)
-
15 * 4 (15 * 5) PR + 1 Kilo
-
12 * 4 (12 * 5)

TrainingsTijd Ex. W.U.: 60 Minuten!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 250 ML Halfvolle Melk
Pre WO: 50 Gram Brinta / 250 ML Halfvolle Melk / 10 Gram Whey / 1 Appel
PWO: 10 Gram Whey / 20 Gram Dextrose
Lunch: 75 Gram Rijst / 100 Gram Tuinbonen / 140 Gram Kipfilet [Onbereid Gewogen]
Middag: 2 Volkorenbrood / 50 Gram Vette vlees/Vis Waren / 200 ML Karnemelk
Diner: 250 Gram Aardappelen, 250 Gram Spruiten, 125 Gram Bieflap / 200 Gram Volle Yoghurt
Avond: 450 Gram Kwark / 40 Gram NotenMix / 20 Gram 85 % Choc.

Kcal: 3100

squat en dl op 1 training is bijna om problemen vragen vind ik. Ik zou bij benen stiff legged deadlift doen met niet teveel gewicht gewoon goeie stretch voor hamstrings.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga anders lichter squatten op de deadlift dag

idd deadlift en squat op een dag is er zwaar... gaat mij niet lukken zonder iets te moeten inleveren.

Klopt, had ik met madcow 5x5 ook. Op de woensdag licht squatten en deadliften. Als ik de lichte squat eerst deed leverde ik al veel kracht in op de deadlift

Gewoon de dead bij het UB zetten (slechts één keer per week natuurlijk).

hehe, gelijk in, alleen hebben wij er geen speciaal bankje voor, dus moet je een gewoon bankje op een verhoging zetten! Mijn Bankje stond toen wel heel erg schuin, leek wel een glijbaan, Dus ik iemand paaien die op me benen wou drukken.. heel Bizar gezicht!

Kun je niet het zitvlak naar onderen zetten zodat je kont in elk geval stabiel ligt? Dan glij je ook niet zo makkelijk weg;)

• #1.057
squat en dl op 1 training is bijna om problemen vragen vind ik. Ik zou bij benen stiff legged deadlift doen met niet teveel gewicht gewoon goeie stretch voor hamstrings.

Heb het niet zo op de stiffed, miss DL eens eerst proberen te doen..

Yup, doe ik ook, voelt heerlijk! :D

Hmm.. Bij nader in zien nog even puzzelen!

Dacht 1 van de 2 ja! Ga ze nog even bekijken bedankt!

Ga anders lichter squatten op de deadlift dag

idd deadlift en squat op een dag is er zwaar... gaat mij niet lukken zonder iets te moeten inleveren.

Klopt, had ik met madcow 5x5 ook. Op de woensdag licht squatten en deadliften. Als ik de lichte squat eerst deed leverde ik al veel kracht in op de deadlift

Sja sja Denk dat het de lichter squaten wordt, want op een UB dag heb ik al zoveel te doen.. (Bovenrug/Borst/Schouders)

Kun je niet het zitvlak naar onderen zetten zodat je kont in elk geval stabiel ligt? Dan glij je ook niet zo makkelijk weg;)

Heeee dat zou ik eens kunnen proberen, lijkt me niet lekker liggen maar zal eens kijken! Bedankt!

AL MET AL WAT VONDEN JULLIE VAN DE TRAINING?

EERLIJK ZEGGEN!

GOED
OF
MIDDELMATIG
OF
SLECHT
OF
.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Citaat:
Origineel gepost door Dressed Black [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sja sja Denk dat het de lichter squaten wordt, want op een UB dag heb ik al zoveel te doen.. (Bovenrug/Borst/Schouders)

Ja goed maar de dead is voornamelijk voor het bovenlichaam, zo ga je het bovenlichaam teveel belasten en de groei belemmeren omdat dit te weinig rust krijgt. En je mag de dead toch maar één keer per week trainen dus gewoon een keer een oefening overboord gooien zou ik zo zeggen. Aan jou de keuze natuurlijk!

• #1.059
oke, Voel hem het meeste in onderrug/benen hoor dresses! Maar wat vond u verder van de training? eerlijk zeggen..

oke, Voel hem het meeste in onderrug/benen hoor dresses! Maar wat vond u verder van de training? eerlijk zeggen..

Wel de training was helemaal niet slecht vond ik, ook een rep meer is vooruitgang natuurlijk.
Maar wat je zegt van de dead, eigenlijk maakt het helemaal niet uit waar je hem het beste voelt, hij werkt voor heel het lichaam.

Terug
Naar boven