- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Decline is altijd een stuk sterker, zelfs sterker dan flat.
Lekkere training beest in wording.
Ga je de filmpjes hier ook posten, dan kunnen we ff controleren of je het ook goed hebt gedaan?![]()
goeie training bikkel , netjes dat decline-work , ik doe hem eigenlijk nooit , je krijgt er zo'n rode kop van

goeie training bikkel , netjes dat decline-work , ik doe hem eigenlijk nooit , je krijgt er zo'n rode kop van
Volgende keer beter!Ik vind hem leuker dan de incline eigenlijk. Lekker veel gewicht wegduwen![]()
squat en dl op 1 training is bijna om problemen vragen vind ik. Ik zou bij benen stiff legged deadlift doen met niet teveel gewicht gewoon goeie stretch voor hamstrings.

hehe, gelijk in, alleen hebben wij er geen speciaal bankje voor, dus moet je een gewoon bankje op een verhoging zetten! Mijn Bankje stond toen wel heel erg schuin, leek wel een glijbaan, Dus ik iemand paaien die op me benen wou drukken.. heel Bizar gezicht!

squat en dl op 1 training is bijna om problemen vragen vind ik. Ik zou bij benen stiff legged deadlift doen met niet teveel gewicht gewoon goeie stretch voor hamstrings.
how to squat
http://stronglifts.com/how-to-squat-with-proper-technique-fix-common-problems/
how to deadlift
http://stronglifts.com/how-to-deadlift-with-proper-technique/
Volgens mij had ik ze al eens gepost in je logtopic
idd deadlift en squat op een dag is er zwaar... gaat mij niet lukken zonder iets te moeten inleveren.
Klopt, had ik met madcow 5x5 ook. Op de woensdag licht squatten en deadliften. Als ik de lichte squat eerst deed leverde ik al veel kracht in op de deadlift
Gewoon de dead bij het UB zetten (slechts één keer per week natuurlijk).
Kun je niet het zitvlak naar onderen zetten zodat je kont in elk geval stabiel ligt? Dan glij je ook niet zo makkelijk weg![]()
oke, Voel hem het meeste in onderrug/benen hoor dresses! Maar wat vond u verder van de training? eerlijk zeggen..