Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Whouw super bedankt voor de link en moeite, Moet ik al deze oefeningen een 3/4 tal p/w doen? of keuzees maken? Ik ga mij vandaag even in de stof verdiepen die je me hebt toegezonden met die link! Ik laat nog weten!

Je hebt work out A en B, die doe je steeds om en om.
Alleen heeft de maker van stronglifts om een of andere rare reden bepaalde oefeningen vervangen:rolleyes:. Bij work out A zou ik dan gaan voor: Squat, Bench, Bent over rows en Dips. Je kan 3x of 4x per week trainen als je maar een dag tussen elke training laat.

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht:
Was 60 Kilo precies vanmorgen, hetzelfde als gister.. vandaag de kcals opgeschroeft met 200 dus kijken wat dat doet!

Benen/Buik/Triceps

Lunges (Dumbbell) (Beide Handen)
- 10 * 16
- 8 * 18 (2x)
- 6 * 20 (PR)

Squat (Geen Smith) 1ste Keer
- 10 * 40
- 8 * 50
- 6 * 60 (2x) (PR)

Leg Curl (1sec Hold)
10 * 45
7 * 50 (3x)

SUPERSET

Leg Ext. (1sec Hold)
- 8 * 40 (2x)
- 8 * 45
- 8 * 50 (PR)

Seated Legg Press
- 10 * 45
- 8 * 50
- 8 * 55 (2x) (PR)

Calf Raises
- 15 * 60 (2x)
- 15 * 65 (1x)

Crunches
- 30 (1x)
Met 5 kilo vast
- 20 (1x) Met 10 kilo vast
- 20 (2x) Met 15 Kilo vast

Parallel Bar Ab Raises
- 17 (1x)
- 15 (2x)

Bench Dips
- 12 * 20 Kilo op benen
- 10 * 25 kilo op benen
- 8 * 30 kilo op benen (PR)

Cable Single Arm Ext.
- 10 * 10
- 8 * 15 (3x)

Je hebt work out A en B, die doe je steeds om en om.
Alleen heeft de maker van stronglifts om een of andere rare reden bepaalde oefeningen vervangen:rolleyes:. Bij work out A zou ik dan gaan voor: Squat, Bench, Bent over rows en Dips. Je kan 3x of 4x per week trainen als je maar een dag tussen elke training laat.

Slechts 2 x per week (maximum) dezelfde spiergroep trainen, en de schouders slechts 1 keer. Anders overkill. Schouders maar 1 x omdat je anders op de duur kans loopt op schouderblessures (o.a. tendinitis), je traint deze immers ook al zeer zwaar met de borst. Maar oppassen voor het 5 x 5 programma, want je moet eigenlijk al een goede trainingsbasis hebben.

Netje die losse squat, wat wel vreemd is dat je los meer gewicht squat dan in de smith ???. Zelf kan ik makkelijk 150kg squaten in een smith machine maar losse barbell wordt 100kg al moeilijk.

ja heel apart! Hij voelde iig wel veel lekkerder, minder belasting op je rug, ik kreeg rugpijn met die smith en toen kon ik niet meer hier nergens last van.. die 60 was dan ook het uiterste hea.. stond te trillen op me pooties, Ik squat dan toch ff mn eigen gewicht!

ja heel apart! Hij voelde iig wel veel lekkerder, minder belasting op je rug, ik kreeg rugpijn met die smith en toen kon ik niet meer hier nergens last van.. die 60 was dan ook het uiterste hea.. stond te trillen op me pooties, Ik squat dan toch ff mn eigen gewicht!

Inderdaad beter los, met de smith is gevaarlijk voor de rug. Ongeveer een twintig jaar geleden heb ik eens heel zwaar mijn rug geblesseerd met de squat in de smith. Duurde meer dan een maand voor ik terug normaal kon trainen.

Je kunt nu beter je kracht kwijt en gaat meer met je benen drukken hoe het hoort. Helemaal super spanksta, jij gaat er wel komen.

Je kunt nu beter je kracht kwijt en gaat meer met je benen drukken hoe het hoort. Helemaal super spanksta, jij gaat er wel komen.

Ja ik merkte het, veel fijner! Bedankt voor je motivatie! Dit helpt mij ook mijn doelen te bereiken! Bedankt!

mooie workout!
Maar stop met elke dag te wegen dit heeft geen zin, beter weeg je je 1 keer om de 2 weken ;)

Hrmm Gym gister en vandaag dicht.. Morgen werken..
Dus dan Zondag weer knallen tot Woensdag! Ik denk dat rust wel even goed voor me is want khad beetje last van boven/onderrug en beentjes!! Zondag volledig nieuwe start maken met de goede Deadlift/BOR/Squat!

Hrmm Gym gister en vandaag dicht.. Morgen werken..
Dus dan Zondag weer knallen tot Woensdag! Ik denk dat rust wel even goed voor me is want khad beetje last van boven/onderrug en beentjes!! Zondag volledig nieuwe start maken met de goede Deadlift/BOR/Squat!

stronglifts 5x5?:cool:

Mooie benentraining Spanksta!

Die squat is niet vekeerd voor de eerste keer!

Gewicht:
Was 60 Kilo precies vanmorgen, hetzelfde als gister.. vandaag de kcals opgeschroeft met 200 dus kijken wat dat doet!

Benen/Buik/Triceps

Lunges (Dumbbell) (Beide Handen)
- 10 * 16
- 8 * 18 (2x)
- 6 * 20 (PR)

Squat (Geen Smith) 1ste Keer
- 10 * 40
- 8 * 50
- 6 * 60 (2x) (PR)

Leg Curl (1sec Hold)
10 * 45
7 * 50 (3x)

SUPERSET

Leg Ext. (1sec Hold)
- 8 * 40 (2x)
- 8 * 45
- 8 * 50 (PR)

Seated Legg Press
- 10 * 45
- 8 * 50
- 8 * 55 (2x) (PR)

Calf Raises
- 15 * 60 (2x)
- 15 * 65 (1x)

Crunches
- 30 (1x)
Met 5 kilo vast
- 20 (1x) Met 10 kilo vast
- 20 (2x) Met 15 Kilo vast

Parallel Bar Ab Raises
- 17 (1x)
- 15 (2x)

Bench Dips
- 12 * 20 Kilo op benen
- 10 * 25 kilo op benen
- 8 * 30 kilo op benen (PR)

Cable Single Arm Ext.
- 10 * 10
- 8 * 15 (3x)

Lekker gesquat voor de 1e x (totaal niet mijn oef.;)) en die dip ziet er prima uit.:D

Gewicht:

dude ik zat dit zomaar ff te lezen.. maare je weegt dus 60 kilo bij 1.78? zou je niet gewoon beginnen met 1000kcal adden per dag.. gewoon elke maandag wegen en zorgen dat je 0,5-1kilo per week aankomt tot je 80 kilo weegt ofzo?
je zal misschien een paar procentjes in BF steigen, but who cares? al zou je van 9 naar 13 gaan ofzo.. op deze manier gaat het eeuwen duren en kom je er probably na een jaar achter dat je nog steeds loopt te k*tten ;)

stop het supersets gebeuren en ga meer volume draaien op squats?

Mooie training spanksta :thumbs:

dude ik zat dit zomaar ff te lezen.. maare je weegt dus 60 kilo bij 1.78? zou je niet gewoon beginnen met 1000kcal adden per dag.. gewoon elke maandag wegen en zorgen dat je 0,5-1kilo per week aankomt tot je 80 kilo weegt ofzo?
je zal misschien een paar procentjes in BF steigen, but who cares? al zou je van 9 naar 13 gaan ofzo.. op deze manier gaat het eeuwen duren en kom je er probably na een jaar achter dat je nog steeds loopt te k*tten ;)

stop het supersets gebeuren en ga meer volume draaien op squats?
Ik denk dat heel DBB al blij is dat hij eindelijk tot inkeer is gekomen om boven zijn onderhoud te eten :D laat hem maar even zo eten en dan ziet hij wel of hij nog gaat opschroeven of niet.

Ik denk dat heel DBB al blij is dat hij eindelijk tot inkeer is gekomen om boven zijn onderhoud te eten :D laat hem maar even zo eten en dan ziet hij wel of hij nog gaat opschroeven of niet.
idd hij is al goed bezig en kijkt eerst wat zijn lichaam doet... zo leer je ervan. Zouden meer mensen eens moeten doen, beetje geduld hebben.

Bedankt allen voor de motivatie enzo.. Ik moet bekennen dat ik voor het eerst in een paar maanden 4 dagen achterelkaar niet naar de gym ben geweest! Ik denk dat dit ook wel goed voor me is een keertje rust.. Ik kreeg last van mijn traps en rug dus vandaag laatste rustdag en morgen weer de vloer op..
Ik ga dan Rug/Triceps doen!

Rug:
Wide Grip Rear Pulldown
BOR
DL
Bent over DB Row
Seated Row

Triceps
Dips
Rope Ext.

knal ze!

Terug