baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, een totale rustweek eens in de 2-3 maanden kan heel verfrissend zijn.Het is sowieso aan te raden dat je 1 week totale rust (=0 trainingen) eenmaal in de 2-3maanden. Kan je lichaam compleet herstellen, en heb wel vaker gehoord dat mensen opeens sterker zijn na zo'n rustweek.
idd hij is al goed bezig en kijkt eerst wat zijn lichaam doet... zo leer je ervan. Zouden meer mensen eens moeten doen, beetje geduld hebben.

ThnQ! Mjah het gaat wel lekker! Ik leef nu op 3000 kcal op trainingsdagen! En soms al ietsjes meer! Nu op rustdagen iets onder de 3000, omdat ik weinig tot niks doe natuurlijk.. Het was al moeilijk voor me om 3 hele dagen stil te zitten, maar naar vandaag (de4e) Moet ik toch echt morgen weer naar de gym hoor! Bedankt voor jullie steun enzo en ik houd jullie op de hoogte qua gewicht, vanmorgen was het 60.5 !

Borst/Biceps
* Flat Dumbbell Flyes
- 10 * 14
- 8 * 16
- 7 * 18 (Rep PR)
- 7 * 18
* BP
- 10 * 40
- 8 * 50 (Rep PR)
- 7 * 50
- 5 * 50 (Ik was op)
* Incline Dumbbell Press
- 12 * 16
- 10 * 18
- 8 * 20 (Rep PR)
- 8 * 20
* Opdrukken (sorry)
- 20 * BW
- 18 * BW
- 18 * BW
* Barbell Bicep Curl
- 10 * 20
- 8 * 25 (Rep PR)
- 8 * 25
* Dumbbell Bench Curl
- 12 * 9
- 10 * 10
- 8 * 12
Goede training hoor, maar er is toch één ding wat mij stoort. Je doet rep pr's voor bijvoorbeeld incline dumbbell press 8 x 20 kg, so far so good zou ik zeggen, maar dan zie ik je de volgende set ook nog eens 8 x 20 kg doen. Dat wil dus zeggen dat je de voorgaande set meer had kunnen doen, anders zou je de laatste set nooit hetzelfde kunnen doen. Begrijp je wat ik bedoel? Je zal moeten leren om je meer in te zetten, en er alles uit te halen!
Bedoel je daarmee, dat ik zwaarder moet durven pakken? want dat klopt inderdaad, ik wil wel altijd iemand erbij hebben staan, dus dan 6 * 22 Kilo?
Kijk jij kan nog niet bij elke set tot falen gaan, dat vraagt meer ervaring, maar 1 set per oefening tot falen moet al kunnen. En het is niet alleen zwaarder dat ik bedoel maar het gaat vooral om intensiteit, als jij die 20 x 8 deed kon je er nog enkele reps meer uit persen. Het belangrijkste is al dat je op minstens 1 set alles er uit haalt. Denk niet in termen van 'ik heb mijn 8 reps gedaan dus stop ik' maar haal in die ene set de laatste rep die mogelijk is eruit. Ga voorlopig nog niet lager dan 8 reps en als je met die ene set tot falen meer dan 12 kan pak je de volgende keer meer gewicht. Je zal op de duur leren hoe je met je laatste krachten toch nog die allerlaatste rep kan pakken en toch nog veilig trainen. Dat is gewoon een kwestie van ervaring. En denk er aan, het is die laatste set die je maar net kan voltooien die de spierwinst maakt.
Dus de bedoeling is:
12 * 14
12 * 16
12 * 18
8 * 18
Moet ik bij alle oefeningen niet onder de 8 gaan?
Wat dressed black zegt is dat je altijd voor progressie moet gaan. Dus altijd proberen iets zwaarder of meer reps te doen dan je volgende training. Dat is de enige manier om vooruit te gaan. Iedere training en setje dezelfde reps of kilo's betekend stilstand.
Elke training of zwaarder of meer reps, zover je lichaam het aan kan natuurlijk. Je moet geen blessures oplopen. Maar als je goed naar je lichaam luistert dan weet je wat kan.
Check mijn log, daar zie je iedere training een aantal PR's. Of het nu zwaarder is of meer reps. Maar in je borst/biceps training zie ik ook PR's dus dat gaat goed, zo moet je bezig zijn.
je dumbbell flyes en bp zijn wat uit verhouding! Ik zou eens bp 1e nemen sterke flat db flyes!
je dumbbell flyes en bp zijn wat uit verhouding! Ik zou eens bp 1e nemen sterke flat db flyes!