Fitness Seller

Sparks log, do you even lift bro?

Bezoekers in dit topic

Nou, en bidden, smeken en hopen mag ook ... we gaan het zien.... AC gewricht is nog steeds niet helemaal in orde.
Waarom zou je daar grote risico's mee willen nemen?

Ik weet niet hoe erg of riskant het is, maar er hangt toch helemaal niets vanaf.
 
Beetje laat misschien...maar ik ga volgen!
 
Waarom zou je daar grote risico's mee willen nemen?

Ik weet niet hoe erg of riskant het is, maar er hangt toch helemaal niets vanaf.
Ga ik ook niet doen. Ik hoop gewoon dat alles een beetje herstelt. :)
 
W2t4

dus lekker verder, wu:
Fietsen naar de sportschool en 13m elliptical

sq:
5x5x87,5 (nog steeds makkelijk, maar ga nu wel volledige Rom, knie trekt het goed dus orina

Ohp
5x5x30 (stiekem 5x8 gedaan)

dl
1x5x82,5 (( erg licht nog)

assistance:
cable crossover
3x10x25
1x10x20

chbp
3x5x40 (te licht)

bb curls
2x8x25

hanging leg raises
3x8xbw

planks:
3x45s

cooldown: 10m elliptical

Douchen, sauna en fietsen naar huis.

Trainingen zijn erg licht nog, dat gaat veranderen. Op sq komen langzaam een beetje op een aardig gewicht, de andere zaken voelen nog erg licht. Dus ik ga wat sneller gewicht toevoegen.

De voodoo floss werkt aardig. Ik ga dit voorlopig 2x per dag doen om te zien of ik herstel. Dips vervangen door cgbp.
 
W2t5(a)

fietsen naar de gym, 11m Elliptical

sq:
5x5x92,5 nog steeds vrij makkelijk. Blessure nog steeds geen last van dus atg

bor
5x5x50

bp:
5x5x57,5

planks:
3x40s

push-ups
3x10

skullcrushers
2x8x25

Ging nog makkelijk. Sq ga ik volgende keer wat meer voelen zo rond de honderd, ben benieuwd of knieën het houden.

Ellebogen gaan echt goed, kan die floss bands echt aanraden. Schouder is irritant, maar vooral na zwemmen.
 
W2T6

vandaag weer een treen. Voelde me prima, alles is nog vrij makkelijk te doen. Ohp wordt langzaam zwaarder.

wu: fietsen naar de gym en 4m Elliptical

sq:
5x5x92,5 easy

ohp
5x5x35 easy

dl
1x5x90 easy

Hanging leg raise
3x8xbw

barbell curl
2x8x30

cgbp
5x5x50

elliotical;14m

allemaal nog makkelijk te doen. Maar over een week zal het al anders zijn. Zeker met de assistance erbij is het over twee weken pittig.
 
Ga je in combinatie met dit schema je voeding ook nog iets opdrijven?
 
Ga je in combinatie met dit schema je voeding ook nog iets opdrijven?
Nee, ik zal rond onderhoud eten, misschien iets meer als het zwaarder wordt. Ik zat op lean bulk met 3300. En nu rond de 3000 (dit is net onder onderhoud, Dat ligt voor mij op 3100).

Ni is het schema nog vrij licht, dus heb nog niet veel extra nodig.
 
Vandaag w3t7

het hele lichte is er vanaf, maar zwaar is het nog niet. Lekker trainen dus. Klaar voor het echt progressie maken.

fietsen naar de gym, 14m elliptical

sq
5x5x95

bp
5x5x67,5

bor
5x5x55
Planks
3x40s

push-ups
3x10xbw

Calf raises
3x10x90

skullcrushers
3x10x25

10m elliptical, sauna, fietsen naar huis.

lekkere training bp us eindelijk ergens waar ik er weer wat van voel. Sq gaat nu langzaam ook wat zwaarder worden.Maar na 12 weken: +-160 , bp 105, bor 85, ohp;70 dl:200. Dat zou voor mij echt mooie progressie zijn! En daarna ga ik wat cutten En veel extra cardio doen ( fietsen). Zo ben ik in de zomer een keer echt beach ready!

blessures lijken wel beter te herstellen nu. Dus de ‘reset’ helpt en de voodoo bands ook.

ik voel me in ieder geval prima nu, dus dat is lekker.
 
W3t8

gisteren een uur gezwommen en. Half uur gefietst maar ook een flinke pizza tonijn gegeten. Vandaag weer naar de gym

Wu; fietsen naar de gym en 6m elliptical

sq:
5x5x95 (nog steeds makkelijk, maar helemaal beneden voel ik langzaam iets in de laatste set, ik neem nog steeds minder dan 1.5 minuut rust)

ohp;
5x5x37,5 dat begint er op te lijken.

dl
1x5x92,5 ezpz

cable crossover
3x8x25

hanging leg raises
3x8xbw

cgbp
5x5x40
15x40

barbell curl
3x8x30

cooldown; 12m elliptical

sauna, douche, fietsen naar huis.

ging makkelijk; maar toch aardig kapot.
 
Vandaag t9w3

De gewichten lopen nu op en het wordt zwaarder. VAnwege de regen met de auto naar de sportschool

wu; 8m Elliptical

bp (want de ‘boyz’ bench bezet houden waren er nog niet!)
5x5x72,5 (ging nog prima, schouder hield goed) geëindigd met een 20rep 49 kilo om wat Extra op te bouwen.

sq:
5x5x97,5

bor:
5x5x60

Planks:
3x45s

pushups
3x10

calf raises
3x8x80

skullcrushers
2x8x30

cooldown
8m elliptical

sauna, douchen en naar huis.

na 9 trainingen voorzie ik nu een paar zware weken. Komende week zal nog wel prima zijn. Maar ohp ga ik een week later vast nog wel een keer falen.
 
Cardio Saturday; 1.5 uur fietsen -43 kilometer afgelegd met gemiddeld 27,8 per uur. 1350kcal. Dus ik mag straks een enorme berg pannenkoeken eten. :eating:

Prima tempo the op D1 & D2. Wat sluizen oversteken en wat drukkere stukjes D1. Daarna even lekker in de stoom douche geweest. Straks even de benen los lopen.

Morgen weer trainen, hopelijk met veel energie van al die carbs dalijk.

Komende tijd zal ik doorgaan met trainen op kracht en met een lean bulk schema doorgaan inclusief meer cardio. Uiteindelijk zal ik door het fietsen toch in een cut terechtkomen en hopelijk fit & lean de zomer in gaan. Zodra het weer echt goed is en de avonden langer worden zal ik meer fietsen. Dus meer kcal verbranden. Ik ga niet minder eten. Of alleen marginaal.
 
T10w4

vandaag eens zien of de benen hersteld zijn. Spoiler; het viel mee.

Wu; fietsen naar de gym en 6m elliptical

sq:
5x5x100 nog steeds prima, weinig rust nodig. Ik ga zo diep mogelijk. Knie houdt!

ohp:
5x5x40 deze wordt nu wel zwaarder. Maar we nog steeds met relatief weinig rust en hangen aan de bar in de cage om grip te trainen. Laatste set even testen 8x40 voor fail.

dl:
1x5x102,5 prima.

cgbp:
5x5x50

hanging leg raises
3x10x bw

cable crossover
3x10x25. Tweede set dacht ik 30 te pakken; te zwaar, ging bijna ko (ook door het proefpakket pwo die ik probeerde, dat doe ik ook nooit meer kolere)

barbell curl
3x8x32,5 (zwaar)

cooling down; 8m elliptical.

sauna, douchen, en fietsen naar huis. Restje pannenkoeken eten
 
T11w4

Wu; fietsen tussen de buien door en 2n elliptical tot de bench vrij was!

bp:
5x5x70

sq:
5x5x102,5

bor
5x5x60

planks
5x5x50

pushups
3x10xbw

dips (test)
2x8xbw ging goed

cooldown
13m elliptical
 
Het gaat momenteel allemaal best nog makkelijk. Squats, bor en bp zijn. Of ruim onder mijn pr’s. Ik focus op goede uitvoering en merk we dat dit voor met name squats en bp de boel wel verbetert.

Erg prettig is dat mijn blessures goed herstellen. Mijn elleboog lijkt eindelijk over (ik kan iedereen voodoo flossen aanbevelen!) na twee jaar.

Schoider wordt ook steeds beter, gisteren weer dips gedaan en dat ging goed. En hoe langer het goed gaat, hoe beter het herstel kan doorzetten

alleen brachialis/brachioradialis blijft hinderen. Pull-ups gaan echt niet. En die wil ik wel graag doen eigenlijk. Misschien toch maar eens een fysio opzoeken hiervoor.

Merk dat ik van sept/dec eigenlijk net te hard heb getraind en doseer nu iets meer. Nu met bp weer richting de 100 en met squatten naar 140. Dl zullen we zien, ik doe ze zo lang mogelijk zonder grips.

kortom: ondanks dat ik niet echt een beginner meer ben doet sl 5x5 met wat meer assistance mij wel goed. Waar ik eerst eigenlijk alle grote compounds zo zwaar mogelijk deed, wisse ik nu wat meer af. Scheelt tijd en herstel. Ik herstel
Beter heb ik het idee. Ben wel iets minder sterk geworden afgelopen twee maanden heb ik het idee.

Daarnaast kom ik langzaam aan op lean bulk schema. Nu 102,5 kilo en kan mijn abs nog goed zien. Ik ga nog zo door tot half april, dan vakantie en dan cutten dmv veel
Cardio. En iets minder eten.
 
T12W4

Nog maar even snel tussendoor wezen trainen voordat het hele land op slot gaat.

WU: fietsen naar de gym, 5m elliptical

SQ
5x5x102,5 Waarom de app niet harder omhoog gaat in gewicht is me een raadsel. Nouja, prima.

ohp
5x5x42,5 Dit wordt zwaar. Getest in set 5, ik kwam tot 7 voor failure... ben benieuwd of ik 45 nog red....

DL
1x5x112,5, ik ga nu langzamer stijgen.

hanging leg raise
2x12xbw

CGBP
5x5x52,5

Cable crossover
3x8x25

BB curls
2x8x35 (fail op eerst set rep 7, tweede set wel gelukt, was net te snel begonnen)

Cooldown
5m elliptical en fietsen naar huis.

Gaat allemaal nog prima, bb curls gaan iets te hard omhoog, zeker als laatste oefening. Volgende keer weer 35... met iets meer rust....
 
Laatst bewerkt:
T12W4
BB curls
2x8x35 (fail op eerst set rep 7, tweede set wel gelukt, was net te snel begonnen)



Gaat allemaal nog prima, bb curls gaan iets te hard omhoog, zeker als laatste oefening. Volgende keer weer 35... met iets meer rust....
Doe jij de barbell curls explosief, of doe je slow eccentric curls?
En doe je de curls close grip of wat meer wijd?
 
Doe jij de barbell curls explosief, of doe je slow eccentric curls?
En doe je de curls close grip of wat meer wijd?

Explosief concentric (tenminste, zo explosief mogelijk, je begrijpt dat bij fail de boel niet zo heel explosief eruit ziet ;) ), slow excentric, grip is schouderbreedte. Dus als ik de bb laat hangen zijn mijn armen loodrecht naar beneden en loodrecht op de BB.

Overigens train ik biceps niet extreem veel en vooral ook niet veel in isolatie. Dus geen 8 sets hammer curls en preacher curls en whatever. Vanwege een blessure aan mijn linkerarm kan ik helaas geen pullups meer doen, dus bb curl en BOR + de andere compounds moeten mijn armen verder sterk maken.
 
T12W4

Nog maar even snel tussendoor wezen trainen voordat het hele land op slot gaat.

WU: fietsen naar de gym, 5m elliptical

SQ
5x5x102,5 Waarom de app niet harder omhoog gaat in gewicht is me een raadsel. Nouja, prima.

ohp
5x5x42,5 Dit wordt zwaar. Getest in set 5, ik kwam tot 7 voor failure... ben benieuwd of ik 45 nog red....

DL
1x5x112,5, ik ga nu langzamer stijgen.

hanging leg raise
2x12xbw

CGBP
5x5x52,5

Cable crossover
3x8x25

BB curls
2x8x35 (fail op eerst set rep 7, tweede set wel gelukt, was net te snel begonnen)

Cooldown
5m elliptical en fietsen naar huis.

Gaat allemaal nog prima, bb curls gaan iets te hard omhoog, zeker als laatste oefening. Volgende keer weer 35... met iets meer rust....
Prima gewichten hoor.

Hoeveel rust neem je eigenlijk tussen je sets op de 5x5?
 
Back
Naar boven