- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Thx, benen zijn altijd dik geweest. Ik zou zelfde willen hebben met bench en ohp....

Doe je die op een bankje of in het dip rek?
In het rek, mijn triceps zijn volgens mij relatief sterk. Ik heb het kabelstation ook uitgespeeld met 70 kilo pushdown.
Ah, je zei ooit dat je meer massa op je borst wilde. Is dat nog steeds?In het rek, mijn triceps zijn volgens mij relatief sterk. Ik heb het kabelstation ook uitgespeeld met 70 kilo pushdown.
bedankt voor het artikel Mooi stukje. Wist wel het verschil tussen chest en tricep dips. Ik doe vooral triceps dips, ennogal voorzichtig ivm mijn schouder gewricht dat ik heb verrekt een dikke maand geleden (met stretchen gvd). voor wat extra chest pak ik cable cross-overs naast bench. Overigens zie ik daar al wel resultaat van inmiddels.Ah, je zei ooit dat je meer massa op je borst wilde. Is dat nog steeds?
https://fitguide.nl/oefeningen/chest-dips-vs-triceps-dips/ ken je dit artikel?
.
. En bor moet ik nog steeds onderhands pakken. Echt klote.Wel lekker. Het is snel en nu nog erg licht. Extreem licht, maar wel goed want week 1 valt samen met deload.Hoe bevalt het 5x5?
Zal binnen 12 weken zeker al wat zwaarder zijn dat gewicht!
Nou, en bidden, smeken en hopen mag ook ... we gaan het zien.... AC gewricht is nog steeds niet helemaal in orde.
Yipyip, bezig