Hey iedereen,
Ik zat met wat vraagjes ivm cardio na men kracht. Ik probeer men kracht altijd af te ronden binnen het uur.
Hierna doe ik zo goed als elke x cardio + soms nog een cardio only dag.
Cardio houdt meestal dit in: 5 mins opwarming voor kracht. Ik zorg er wel voor dat ment hartslag pre workout altijd iets hoger ligt zodat ik lekker blijf zweten en afzien de hele training door. Na de kracht doe ik 40 mins crosstrainer met een max hartslag van 150bpm. (ben 24jaar)
Nu op men non kracht dagen durf ik wel wat interval runs te doen op de loopband. Dit geeft me wel een hogere hartslag maar geeft me achteraf ook een intenser gevoel.
Om men vragen concreet te stellen:
- Hoe lang doe ik max cardio na kracht?
- Hoe intens ga ik als men cardio toch voor vetverbranding dient
- Blijf ik crosstrainer doen na kracht? Of switch ik het een beetje?
- Dien ik mezelf ook cardio rust te geven?
Ik voel soms wel dat men lichaam wat moe is, maar dan eerder specifiek de daarvoor getrainde spiergroep.. niet de rest. Voel ook niet echt dat ik men cardio niet aankan..
Training is meestal volgende:
Ma: schouders/abs/cardio
Di: Rug/biceps/cardio
Woe: rust of cardio
Do: Borst/Triceps/cario
Vrij: Benen/abs - niet altijd cardio
zat: rust
Zon: cardio/ evt. abs (andere oefeningen dan doordeweeks)
Voor de rest zit men verbruik in rust op 1970
Ik eet +- 2500kcal
Weeg 85
en sta op 12% denkik.
Hoor het graag van jullie.
Ik zat met wat vraagjes ivm cardio na men kracht. Ik probeer men kracht altijd af te ronden binnen het uur.
Hierna doe ik zo goed als elke x cardio + soms nog een cardio only dag.
Cardio houdt meestal dit in: 5 mins opwarming voor kracht. Ik zorg er wel voor dat ment hartslag pre workout altijd iets hoger ligt zodat ik lekker blijf zweten en afzien de hele training door. Na de kracht doe ik 40 mins crosstrainer met een max hartslag van 150bpm. (ben 24jaar)
Nu op men non kracht dagen durf ik wel wat interval runs te doen op de loopband. Dit geeft me wel een hogere hartslag maar geeft me achteraf ook een intenser gevoel.
Om men vragen concreet te stellen:
- Hoe lang doe ik max cardio na kracht?
- Hoe intens ga ik als men cardio toch voor vetverbranding dient
- Blijf ik crosstrainer doen na kracht? Of switch ik het een beetje?
- Dien ik mezelf ook cardio rust te geven?
Ik voel soms wel dat men lichaam wat moe is, maar dan eerder specifiek de daarvoor getrainde spiergroep.. niet de rest. Voel ook niet echt dat ik men cardio niet aankan..
Training is meestal volgende:
Ma: schouders/abs/cardio
Di: Rug/biceps/cardio
Woe: rust of cardio
Do: Borst/Triceps/cario
Vrij: Benen/abs - niet altijd cardio
zat: rust
Zon: cardio/ evt. abs (andere oefeningen dan doordeweeks)
Voor de rest zit men verbruik in rust op 1970
Ik eet +- 2500kcal
Weeg 85
en sta op 12% denkik.
Hoor het graag van jullie.