Fitness Seller

speed icm mdma

• Topic Starter Topic Starter
thx voor al jullie input.

denk dat ik die 4 fmp is een keer gaat proberen.

ik heb ook iemand gesproken die speed combineerd met mdma en hij zegt ook de speed neemt de space weg van de m, het overtreft het en hij gaf ook als advies om alleen m te gebruiken.

icm ga je de indd t*fus hard de eerste 2 uur maar daarna overtreft de pep het

---------- Post toegevoegd Sun 19 Feb 2012 om 11:40 ----------

speciaal voor jou !!!! [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat bezielt je om dat als avatar te doen vraag ik me af.

Idd ben je homo ofzo met je homo avatar

Waarom drugs wat heb je eraan als je dat al nodig hebt om je goed te voelen of om uit je dak te gaan een beetje zielig maja ieder zn ding de 1 wil bber worden en de ander junk

Waarom drugs wat heb je eraan als je dat al nodig hebt om je goed te voelen of om uit je dak te gaan een beetje zielig maja ieder zn ding de 1 wil bber worden en de ander junk

Heerlijk die onwetendheid. Mensen die niet bekent zijn met drugs en de werking er van komen altijd met die opmerkingen aan die jij nu ook opnoemt.

Ja drugs heeft totaal geen nut

Ok man! Thanks voor je input.

Lol loop eens op een outdoor house/hardstyle feest. Lopen toch alleen maar flinke gaste die meestal wauze.

Maar je hebt verder wel gelijk. Zonder drugs moet je ook plezier kunnen hebben.

Zolang je niet teveel speed neemt gaat het de werking van M echt niet tegen. 160mg M met 140mg speed is wel goeie combi, net zo waus als 160mg los alleen wat meer energie.

Lol loop eens op een outdoor house/hardstyle feest. Lopen toch alleen maar flinke gaste die meestal wauze.

Maar je hebt verder wel gelijk. Zonder drugs moet je ook plezier kunnen hebben.

ja op de "grotere" feesten zie je alleen maar........

ergste wat ik tot nu toe gezien heb is toch wel awakenings jezus daar lopen echt veel flinke brede gasten die super waus zijn.

ik ga overigens nooit naar hardstyle feesten maar geloof ook wel dat daar flink wat rond loopt.

ja overigens moet je een keer koert vogel tegenkomen, vind ik persoonlijk de grootste bb'er van NL en die loopt ook altijd t*fus waus rond haha geweldige vent overigens !!!!!

Terug
Naar boven