AndroidHealthClinic

spierballetjes??

bas15

Cool Novice
Waardering
0
hoi ik ben bas net nieuw hier k ben 15 jaar en heb sinds vorige week dumbbells gekocht omdat ik wat spierballetjes wou kweken ik heb er 2 en ze hebbe allebij een gewicht van 1.4kg niet echt zwaar maarja ut is een begin wie kan een beetje voorspellen dat als ik 20 min. per dag ff train enik eet ook vaak pastaas en bruineboterhammen enz. hoelang het dan ongeveer duurt voordat je egt iets ziet??? ik hoor het wel

Als je ze in je handen neemt tijdens het joggen zal je meer caloriën verbranden. Dat zijn zowat de dingen die je kan doen met 1.4kg gewichtjes.

Voor spieren te kweken, koop dit:
york-140kg-olympic-barbell-set.jpg

• Topic Starter Topic Starter
wat is rowen ik begrijp nog niet zoveel hier k heb wel energierepen gekocht bij perrysport:cool:

Met een barbell kan je "Barbell Bent-over Rows" doen. Ik vind het een hele goede oefening voor rug, maar ook zeker voor biceps. Door deze oefening heb ik altijd meer spierpijn in mijn biceps dan als ik gecurld heb.

wat is rowen ik begrijp nog niet zoveel hier k heb wel energierepen gekocht bij perrysport:cool:
Begin al eens met veel te eten, energierepen zijn handig soms, maar meestal nogal duur voor wat het is heb ik het idee.

Rowen is een rugoefening:
[Link niet meer beschikbaar]

Wat je verder kan doen om te groeien:
Squat
BBFullSquat.gif

overhead press:
BBMilitaryPress.gif

Deadlift:
BBDeadlift.gif

ok bedankt voor jullie advies ik dagt niet dat ik binnen 1minuut antwoord zou krijgen maarja bedankt:cool:

Dat 2e benchfilmpje is echt een klassieker:eek2: :roflol:

die laat hem gewoon los man :eek:

Omdat je de kracht dan beter kan overbrengen.

ik train er nou 25 min per dag mee maar k krijg geen spierpijn ofso k ga om half10 naar bed en k eet totaal 6 boterhammen op 1 dag is dat goed?

ik train er nou 25 min per dag mee maar k krijg geen spierpijn ofso k ga om half10 naar bed en k eet totaal 6 boterhammen op 1 dag is dat goed?

6 boterhammen per dag is niet erg veel ofzo he :P eerder weinig, maar je moet gewoon naar je eigen intensiteit trainen. dus iets harder dan nu :P

ja ik weet niet hoeveel jullie eten ik heb er nou 2 bijgenomen ik zit nu aan me 8e boterham zo goed?

Ik zou zeggen lees hier even:

Voeding

[Link niet meer beschikbaar]

ff vraggie erbij zijn tosties ook goed met coburger ardennen ham en kaas en ketchup:D dat vind ik namelijk erg lkker en er staat op bij ingredienten : melkeiwitten dextrose varkensvlees enz. is dat goed? de tosties zijn ook bruine boterhammen:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven