MuscleMeat

spierballetjes??

ff vraggie erbij zijn tosties ook goed met coburger ardennen ham en kaas en ketchup:D dat vind ik namelijk erg lkker en er staat op bij ingredienten : melkeiwitten dextrose varkensvlees enz. is dat goed?

Goed:

Havermout
Vlees
Vis (vette)
Eieren
MELK!
Pindakaas
Fruit
Groente
Brood
Rijst
Pasta

Slecht:

Sausjes
Fris
Koek
Snoep
Mcdonalds/patat/enzv.

Hoe groot ben je en wat weeg je ?

• Topic Starter Topic Starter
165cm ong. 55kg

hoi ik ben bas net nieuw hier k ben 15 jaar en heb sinds vorige week dumbbells gekocht omdat ik wat spierballetjes wou kweken ik heb er 2 en ze hebbe allebij een gewicht van 1.4kg niet echt zwaar maarja ut is een begin wie kan een beetje voorspellen dat als ik 20 min. per dag ff train enik eet ook vaak pastaas en bruineboterhammen enz. hoelang het dan ongeveer duurt voordat je egt iets ziet??? ik hoor het wel

Hoe heb je je spierballen gewogen? Ik vind het wel knap van je. Ik heb er ook 2 maar heb geen idee wat ze wegen.

?:stfu:

Kun je mij dat ook leren?:cool:

naja???

Ga gewoon naar de sportschool, veel makkelijker :rolleyes:

idd ga naar de sportschool of koop een stang/barbell met gewichten zodat je iig thuis goed uit de voeten komt, die 2000x1.4kg die je op een avond curlt krijg je alleen maar lamme armen van

ow ok bedankt ik heb vandaag van die halters gekregen waar je ze op kan draaien bij hoeveel kilo kan ik beginnen 10 leek me wel goed??? en srry dat ik zoveel postmaar er komen elke keer weer nieuwe vragen in me hoofd

Hallo ik ben ook nieuw ik ben ook 15 jaar en ik zou ook graag wat spieren willen kweken :) Maar ik heb al eens geprobeerd om te pompen (push ups ) maar dan krijg ik best pijn aan mijn schouders na 10-15 keer... Weet iemand waarom dit komt? En hoe ik het kan verhelpen? Alvast bedankt :)

Vandaag heb ik 15-20 kilo zitten doen zo ;) Maar dan liggend en dan omhoog doen, ik voel het best aan me armen :P lol Maarja hoort erbij

gebruik gewoon ff zoek optie staan genoeg tips voor een voedingschema

wat een forum hier.. :o

Terug
Naar boven