Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha
)
Alles dus. Best raar. Zo snel kan het toch niet gaan? Maar ik ben van plan om zo uit te breiden of brijden xD. 
Hier ben ik weer. Ik heb een week ofzo ergens geleden halters gekocht. Van 18 kilo. Iedere zeide 9 kilo (ik kan tellen! )
Ik heb het drie dage achter elkaar zitten doen. En de 5de dag... Kwam ik uit op 9 kilo Alles dus. Best raar. Zo snel kan het toch niet gaan? Maar ik ben van plan om zo uit te breiden of brijden xD.
Weet je wat jij beter kan doen...? Je kennis voor BB eerst flink gaan uitbrijden
Zit hier op om oefenining te zoeken
zo hey, ga je nu nog zo'n oud topic openen. Heb ik deze weer voor niks liggen te lezen. Bedankt!

Hier ben ik weer. Ik heb een week ofzo ergens geleden halters gekocht. Van 18 kilo. Iedere zeide 9 kilo (ik kan tellen!)
Ik heb het drie dage achter elkaar zitten doen. En de 5de dag... Kwam ik uit op 9 kiloAlles dus. Best raar. Zo snel kan het toch niet gaan? Maar ik ben van plan om zo uit te breiden of brijden xD.
En alvast een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar.![]()

En de 5de dag... Kwam ik uit op 9 kiloAlles dus. Best raar. Zo snel kan het toch niet gaan? Maar ik ben van plan om zo uit te breiden of brijden xD.