Fitness Seller

spierballetjes??

ow trouwens, verander je avatar :mad:

• Topic Starter Topic Starter
:cool::cool:wie ben jij omdat te bepalen??? dat bepaal ik zelf

hardcore holland:treuren:

Fake !!
Zoniet, quit the questions and read the stickies ;)

je bent 15 en 165cm, nog te jong imo.
doe gewoon de basics opdrukken, sit ups blabla mischien een beetje met paar kilo's kloten dan kun je over een jaartje of 2 a 3 echt beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
lol :p wat moet dan als plaatje???

Hier ben ik weer. Ik heb een week ofzo ergens geleden halters gekocht. Van 18 kilo. Iedere zeide 9 kilo (ik kan tellen!:cool: )
Ik heb het drie dage achter elkaar zitten doen. En de 5de dag... Kwam ik uit op 9 kilo :P Alles dus. Best raar. Zo snel kan het toch niet gaan? Maar ik ben van plan om zo uit te breiden of brijden xD.

En alvast een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar.:D

zo hey, ga je nu nog zo'n oud topic openen. Heb ik deze weer voor niks liggen te lezen. Bedankt!

Hier ben ik weer. Ik heb een week ofzo ergens geleden halters gekocht. Van 18 kilo. Iedere zeide 9 kilo (ik kan tellen! )
Ik heb het drie dage achter elkaar zitten doen. En de 5de dag... Kwam ik uit op 9 kilo Alles dus. Best raar. Zo snel kan het toch niet gaan? Maar ik ben van plan om zo uit te breiden of brijden xD.

Weet je wat jij beter kan doen...? Je kennis voor BB eerst flink gaan uitbrijden

zeide ... uitbrijden... kom op zeg, stop me zo'n pijn te doen.

Hier ben ik weer. Ik heb een week ofzo ergens geleden halters gekocht. Van 18 kilo. Iedere zeide 9 kilo (ik kan tellen!:cool: )
Ik heb het drie dage achter elkaar zitten doen. En de 5de dag... Kwam ik uit op 9 kilo :P Alles dus. Best raar. Zo snel kan het toch niet gaan? Maar ik ben van plan om zo uit te breiden of brijden xD.

En alvast een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar.:D

Watvoor oefening heb je ermee gedaan ? (zijn op dit forum wel te vinden)
Hoeveel setjes ? Hoeveel herhalingen ?
Wat zijn je doelen ?

9 kilo per arm red ik niet met side raises, dus meer gewicht lijkt me niet nodig.

Serieus trainen, serieuze vragen stellen, serieuze reacties krijgen.

Dus:
Warming up doen met een laag gewicht

Verschillende oefeningen doen.

Je oefeningen doen met een gewicht wat je onder controle kan houden, +/- 10 herhalingen lang om mee te beginnen.

Geen halve info geven zoals "ik heb het drie dagen achter elkaar gedaan" dat doen we allemaal wel eens ....

Geen vragen stellen waarvan je de antwoorden in de zoekfunctie kan vinden, veel lezen hoort er nu eenmaal bij.

Voor de rest zou ik met 15 of 17 jaar niet te zwaar gaan trainen. Omdat je nog groeit kan een en ander vergroeien en ga je er later problemen mee krijgen.

En natuurlijk is poffesionele begeleiding van een sportschool een must, is ook gelijk goed voor de dicipline voor als het straks wel echt knallen word.

Voor de rest:
www.vandale.nl <-- finden zomige frummers blangreik ;)

En :
Een fijne kerst en een gelukkig 2009 !

BTW hoort dit topic hier thuis : http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven